Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147639/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całoroczne utrzymaniu czystości i porządku na drogach gminnych i terenach miejskich w Dzierżoniowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 746450882
1.5.8.) Numer faksu: 746450882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całoroczne utrzymaniu czystości i porządku na drogach gminnych i terenach miejskich w Dzierżoniowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36e40b57-c94e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005591/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i terenach miejskich w Dzierżoniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w sposób ciągły i nieprzerwany przez czas trwania zamówienia usługi polegającej na „Całorocznym utrzymaniu czystości i porządku na drogach gminnych
i terenach miejskich w Dzierżoniowie”.
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) całoroczne utrzymanie czystości obejmuje następujące czynności:
a) codzienne opróżnianie koszy na śmieci, utrzymywanie ich w czystości a w razie potrzeby ich przenoszenie,
b) usuwanie złomów i wywrotów drzew w czasie wskazanym w ofercie,
c) bieżące usuwanie nadłamanych i wiszących konarów i gałęzi z drzew i krzewów,
d) bieżące usuwanie aktów wandalizmu (m. in. usuwanie graffiti, rozbitych szkieł),
e) w sytuacjach nagłych usuwanie nieczystości wynikających ze zdarzeń losowych na drogach w czasie wskazanym w ofercie,
f) oczyszczanie i udrażnianie wlotów wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej polegające na usuwaniu liści, gałęzi i innych zanieczyszczeń,
g) grabienie i wywożenie w ciągu 48 godzin zgrabionych liści,
h) usuwanie odrostów korzeniowych, podkrzesywanie koron drzew do wysokości ok 3,0 m nad ziemią,
i) codzienny przegląd terenów objętych umową oraz bieżące zgłaszanie Zamawiającemu (mailowo i telefonicznie) zagrożeń oraz zniszczeń urządzeń, ławek, koszy i innych elementów małej architektury.
J) usuwanie zagrożeń lub zabezpieczanie miejsc, w których stwierdzono zagrożenie w czasie wskazanym w ofercie, poprzez ich wygrodzenie / otaśmowanie oraz powiadomienie Zamawiającego (m.in. uszkodzone obiekty małej architektury);
2) letnie utrzymanie obejmuje następujące czynności:
a) mechaniczne i ręczne utrzymanie w czystości dróg i placów (wraz z elementami do nich przyległymi, tj. chodnikami, parkingami, zatokami przystankowymi, poboczami, rowami, ciągami pieszych, ścieżkami rowerowymi, pasami zieleni) oraz pozostałych terenów odjętych umową,
b)odsłanianie krawężników (obrzeży trawnikowych) oraz odchwaszczanie chodników i ciągów pieszych i rowerowych,
c) dwukrotne w ciągu roku mycie wiat przystankowych i tablic z rozkładami jazdy (w maju i październiku),
d) utrzymywanie w czystości obiektów małej architektury (m. in. mycie, usuwanie graffiti);
3) zimowe utrzymanie obejmuje bieżące ręczne sprzątanie terenów objętych umową, polegające na zbieraniu odpadów (m. in. papierów, plastików, psich odchodów, itp.).
3. Przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca będzie realizował przy użyciu sprzętu i urządzeń wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SWZ.
4. Tereny objęte umową oraz częstotliwości wykonywania prac w okresie letnim zostały zawarte w załączniku nr 12 do SWZ.
5. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
6. Wykonywanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami w ramach niniejszej umowy należy do Wykonawcy.
7. Obowiązki Wykonawcy:
a) w okresie letnim uzgadniania z Zamawiającym harmonogramu usług określonych w załączniku nr 12 do SWZ - do 20 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonywania usług.
b)wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, terminowo, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz obowiązującymi normami, zasadami bhp oraz przepisami a w szczególności w zakresie ochrony środowiska;
c) zawarcia przed podpisaniem niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł rocznie;
d) stosowania się do wytycznych i wskazówek Zamawiającego, zapewnienie stałego dozoru nad realizacją usługi;
e) utrzymywania ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu najlepszego wykonywania usług i udzielania Zamawiającemu wyczerpujących informacji w tym zakresie oraz umożliwienie stałego nadzoru nad realizacją usługi oraz zapewnienie możliwości uczestnictwa w przeglądach prowadzonych prac;
f) wyposażenie pracowników wykonujących roboty fizyczne w odpowiedni czysty strój, z nazwą firmy wykonującej prace oraz posiadający odpowiednie elementy odblaskowe;
g) oznakowanie nazwą firmy pojazdów wykorzystywanych do świadczenia usługi;
h) zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej umożliwiającej zgłaszanie nagłych zdarzeń związanych z zakresem realizowanej usługi, a w szczególności konieczności zabezpieczenia i usuwania nieczystości wynikających ze zdarzeń losowych;
i)posiadanie bazy magazynowo - transportowej usytuowanej na terenie miasta Dzierżoniowa lub w odległości nie większej niż 20 km od granic miasta;
j) dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy oświadczenia o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowiskach pracy pracowników zatrudnionych przy wykonaniu usługi;
k)posiadania i utrzymania w gotowości i sprawności technicznej sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, a w przypadku awarii zastąpienie sprzętem o takich samych parametrach technicznych;
l)prowadzenie na bieżąco dokumentacji zawierającej istotne informacje dotyczące terminu, miejsca
i zakresu wykonywanych prac i udostępnienie jej do wglądu na każde żądanie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1024917,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1024917,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1024917,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821504237
7.3.3) Ulica: Bielawska 15b
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1024917,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie w ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa drogi gminnej w Jodłowniku
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Wykoszenie chwastowisk i utrzymanie porządku na terenie zieleni nieurządzonej.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
- Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.