eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AdamówkaŚwiadczenie usług społecznych w Gminie Adamówka w okresie od 30 sierpnia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. w ramach dwóch pakietów usług społecznych



Ogłoszenie z dnia 2021-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych w Gminie Adamówka w okresie od 30 sierpnia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. w ramach dwóch pakietów usług społecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ADAMÓWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650003475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 97

1.5.2.) Miejscowość: Adamówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-534

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166229001

1.5.8.) Numer faksu: 166229001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@adamowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.adamowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP): http://bip.gops.adamowka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług społecznych w Gminie Adamówka w okresie od 30 sierpnia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. w ramach dwóch pakietów usług społecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6ef9a01-fe97-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005043/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wsparcie osób starszych wraz z ich reintegracją społeczno-zawodową

1.3.5 Usługi zdrowotne i opiekuńcze wspierające osoby z niepełnosprawnościami

1.3.6 Usługi z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej

1.3.7 Opieka nad dziećmi do lat 3.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach programu POWR.02.08.00-IP.03-00-001/20 pn. Centrum Usług Społecznych "Społeczna Adamówka" współfinansowanego ze środków PROGRAM OPERACYJNY WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150412/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 583250 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług społecznych w Gminie Adamówka w okresie od 30 sierpnia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. w ramach dwóch pakietów usług społecznych określonych w Programie Usług Społecznych w Gminie Adamówka - stanowiącym załącznik nr 1 do Uchwały nr IV/27/2021 Rady Gminy Adamówka z dnia 29 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia Programu Usług Społecznych w Gminie Adamówka na okres od 1 lipca 2021 r. do 31
lipca 2023 r. - w ramach realizacji projektu pt.: Centrum Usług Społecznych „Społeczna Adamówka”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.8 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Zakres zamówienia obejmuje:
ZADANIE NR 1: PAKIET USŁUG POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ DLA OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH +, w tym:
1.1 REALIZACJA ZADANIA PUBLICZNEGO Z ZAKRESU: wsparcia osób
z niepełnosprawnościami, osób starszych i osób w kryzysie bezdomności, usług zdrowotnych,
opiekuńczych oraz wsparcia opiekunów faktycznych poprzez zapewnienie usług społecznych:
asystent osoby starszej, asystent osoby niepełnosprawnej oraz opieka wytchnieniowa.
1.1. Asystent osoby starszej / niepełnosprawnej oraz opieka wytchnieniowa (9 000 godz.)
1.2 REALIZACJA ZADANIA PUBLICZNEGO Z ZAKRESU: wsparcia osób
z niepełnosprawnościami, osób starszych i osób w kryzysie bezdomności oraz reintegracji społeczno‐zawodowej poprzez organizację i prowadzenie w miejscowościach: Adamówka,
Cieplice, Dobcza, w lokalach gminnych wskazanych przez Zamawiającego – trzech Klubów Seniora, zapewniających 15, 15 i 15 miejsc, oferujących następujące usługi społeczne: poradnictwo specjalistyczne, poradnictwo edukacyjne, warsztaty tematyczne w zakresie rozwoju zainteresowań, aktywizacja społeczno-zawodowa oraz integracja społeczna i
międzypokoleniowa
1.2. Klub Seniora (KS) Organizacja i prowadzenie 3 Klubów Seniora
1.2.1. Prowadzenie trzech Klubów Seniora poprzez zapewnienie zatrudnienia trzech Opiekunów
KS (1056 osobo / godz.)
1.2.2. Usługi społeczne planowane w ramach działalność Klubu: poradnictwo specjalistyczne,
poradnictwo edukacyjne, warsztaty tematyczne w zakresie rozwoju zainteresowań, aktywizacja
społeczno-zawodowa, integracja społeczna i międzypokoleniowa (675 godz.)
1.2.3. Zapewnienie wyposażenia trzech Klubów Seniora (KS Adamówka + KS Dobcza + KS
Cieplice) (3 zestawy / komplety)
1.2.4. Zapewnienie podwieczorku dla uczestników KS (3 960 szt.)
2. ZADANIE NR 2: PAKIET USŁUG POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ DLA RODZIN Z DZIEĆMI + , w tym:
2.1 REALIZACJA ZADANIA PUBLICZNEGO Z ZAKRESU: wsparcia rodziny i pieczy zastępczej poprzez organizację i prowadzenie w miejscowościach: Adamówka, Krasne, Majdan Sieniawski, w lokalach gminnych wskazanych przez Zamawiającego – trzech Placówek Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczo - specjalistycznej, zapewniających 15, 15 i 15 miejsc, oferujących następujące usługi społeczne w ramach funkcji opiekuńczej: zapewnienie dzieciom i młodzieży opieki i wychowania, pomoc w nauce, organizacja czasu wolnego, zabawa i zajęcia sportowe, zajęcia rozwijające zainteresowania, a także w zależności od indywidualnych potrzeb w ramach formy specjalistycznej organizacja zajęć: socjoterapeutycznych, terapeutycznych, korekcyjnych, kompensacyjnych, logopedycznych, terapii pedagogicznej, terapii
psychologicznej, socjoterapii.
2.1. Placówka Wsparcia Dziennego (PWD) prowadzona w formie opiekuńczo-specjalistycznej Organizacja i prowadzenie 3 PWD
2.1.1. Prowadzenie trzech PWD poprzez zatrudnienie trzech Wychowawców PWD, w tym jeden pełniący funkcje Kierownika (2 592 osobo / godz.)
2.1.2.Specjalistyczne usługi społeczne planowane w ramach działalność PWD dla dzieci tj.: zajęcia socjoterapeutyczne, terapeutyczne, korekcyjne, kompensacyjne, logopedyczne, terapia pedagogiczna, terapia psychologiczna, socjoterapia (1 350 godz.)
2.1.3. Poradnictwo specjalistyczne dla rodziców uczestników w zakresie: poradnictwa psychologicznego, poradnictwa prawnego oraz poradnictwa rodzinnego (250 godz. )
2.1.4. Zapewnienie wyposażenia trzech Placówek Wsparcia Dziennego
(PWD Adamówka + PWD Krasne + PWD Majdan Sieniawski) (3 zestawy / komplety)
2.1.5.Zapewnienie podwieczorku dla uczestników PWD (216 dnia x 45 uczestników PWD = 9720 szt.)
2.2 REALIZACJA ZADANIA PUBLICZNEGO Z ZAKRESU: opieka nad dziećmi do lat 3 poprzez usługę zabezpieczenia opieki oraz wyżywienia dzieciom od 20 tygodnia życia do 3 lat w ramach działalności Dziennego Opiekuna, zapewniającą 5 miejsc świadczenia usług.
2.2 Opieka nad dziećmi do lat 3
2.2.1. Usługa zabezpieczenia opieki oraz wyżywienia dzieciom od 20 tygodnia życia do 3 lat w ramach działalności Dziennego Opiekuna, poprzez zapewnienie zatrudnienia Dziennego (1 728 godz.)
2.2.2. Zabezpieczenie wyposażenia niezbędnego do sprawowania opieki
i zapewnienia bezpieczeństwa dla dzieci (np.: łóżeczka, krzesełka, stoliki, naczynia kuchenne, pościel, bramki zabezpieczające, zabezpieczenia drzwi, rogów mebli i gniazdek elektrycznych) oraz zakup zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych (1 komplet)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85312320-8 - Usługi doradztwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720224,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720224,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720224,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie "In Progres"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363241700

7.3.3) Ulica: ul. Jaroslawska 51

7.3.4) Miejscowość: Widna Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720224,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-30 do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.