Og³oszenie z dnia 2023-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00209123/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00261404/01 - Wynik z dnia 2023-06-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa OZE na terenie Gminy Panki - 2 czê¶ci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Panki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tysi±clecia 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Panki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343179035
1.5.8.) Numer faksu: 343179062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@panki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.panki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa OZE na terenie Gminy Panki - 2 czê¶ci
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ac8474e7-e58b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00198585
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039278/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Budowa OZE na terenie Gminy Panki - 2 czê¶ci
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac8474e7-e58b-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@panki.pl
Nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym sprawy: ZBI.271.11.2023
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia poprzez formularz do komunikacji dostêpny w
zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Mo¿na do³±czyæ za³±cznik do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”) maksymalnie 150 MB.
Z³o¿enie oferty nastêpuje poprzez interaktywny „Formularz ofertowy” udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie e- Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Ofertê mo¿e z³o¿yæ tylko zalogowany Wykonawca.
Szczegó³owy opis w punkcie 11. SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) (dalej: rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych).
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (dalej: rozporz±dzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Wiêcej informacji w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y w pkt. 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y w pkt. 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZBI.271.11.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby ujêcia wody w Pankach ul. Dworcowa o mocy ok 50 kWp”. Przedmiotem prac jest zaprojektowanie, roboty instalacyjne, uruchomienie i przeprowadzenie procedury w³±czenia do sieci OSD instalacji PV. Panele nale¿y zamontowaæ na terenie utwardzonym przy ujêciu wody zlokalizowanym przy ul. Dworcowej w Pankach na konstrukcji wsporczej, wolnostoj±cej na gruncie. Za³o¿ono monta¿ na dzia³ce ewid 302/6, identyfikator dzia³ki 240606_2.0002.302/6 gmina - Panki, powiat - K³obucki, województwo - ¶l±skie).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane bêd± wed³ug wzoru:
(Cmin/Cb * 90%) * 100 + (Gb/60 * 10%) * 100 = liczba punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Urzêdu Gminy w Pankach o mocy ok. 25,0 kWp” Przedmiotem prac jest zaprojektowanie, roboty instalacyjne, uruchomienie i przeprowadzenie procedury w³±czenia do sieci OSD instalacji PV. Panele nale¿y zamontowaæ na terenie utwardzonym przy Urzêdzie Gminy na konstrukcji wsporczej, wolnostoj±cej na gruncie
w taki sposób aby mo¿liwe by³o zaparkowanie samochodów „pod konstrukcj±”.tzw. Wiata fotowoltaiczna. Za³o¿ono monta¿ na dzia³ce ewid. nr 254/5 (identyfikator dzia³ki 240606_2.0011.254/5, gmina - Panki, powiat - K³obucki, województwo - ¶l±skie).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane bêd± wed³ug wzoru:
(Cmin/Cb * 90%) * 100 + (Gb/60 * 10%) * 100 = liczba punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:a) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.3 SWZ,
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty, które wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert±:1) FORMULARZ OFERTOWY – nale¿y wype³niæ interaktywny FORMULARZ OFERTOWY udostêpniony przez zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia.
2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¿eli oferta zosta³a podpisana przez osobê/osoby nieupowa¿nione na podstawie dokumentów potwierdzaj±cych status prawny wykonawcy, takich jak: odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej.
3) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ, dotycz±ce odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) ka¿dego ze wspólników – w przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka cywilna);
c) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na które powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na które wykonawca bêdzie siê powo³ywa³ w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp wykonawca musi z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, którego wzór za³±cznik nr 5 do SWZ, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostêp do tych zasobów oraz musi okre¶laæ w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy)
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania
o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
6) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spó³ka cywilna), stanowi±ce za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, ¿aden ze wspólników – w przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka cywilna), ¿aden podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na które powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka cywilna) nale¿y z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, , stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ, dotycz±ce odpowiednio ka¿dego ze wspólników – w przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka cywilna).
2) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania
o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
3) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spó³ka cywilna), stanowi±ce za³±cznik nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 2 do SWZ, tj. we wzorze umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê poprzez stronê prowadzonego postêpowania na Platformie e-Zamowienia za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsiêwziêcia pn. "Budowa budynków mieszkalnych wraz z infrastruktur± techniczn± na terenie gmin bêd±cych wspólnikami SIM KZN ¦wiêtokrzyski Sp. z o.o."
- Opracowanie wielobran¿owej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± w Rokicinach"
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± na potrzeby zasilenia stacji ³adowania pojazdów
- Budowa mikroinstalacji o mocy do 10 kW do przetwarzania osadów ¶ciekowych wraz z infrastruktur± towarzysz±c± dla oczyszczalni ¶cieków w Rybnie.
- Monta¿ 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej i przebudowa placu zabaw oraz budowa wiaty - Ludwik4YOU - strefy aktywno¶ci przy Szkole Podstawowej Nr 51, ul. J.K. Kluka 11A wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.