Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135773/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00302028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnawianie i remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483835748
1.5.8.) Numer faksu: 483835749
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7ed4867-c184-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnawianie i remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ed4867-c184-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007581/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Odnawianie i remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/001/03/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 415116,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie odnawiania lokali socjalnych i tymczasowych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia .2. Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych w 38 gminnych lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlania w drodze eksmisji. Minimalny zakres robót to odnowienie 27 lokali mieszkalnych.
3. Przedmiotowe postępowanie będzie realizowane w lokalach mieszkalnych położonych w Radomiu w lokalizacjach zawartych w załączniku nr 11 (Wykaz i opis lokali).
4. Zakres robót budowlanych obejmuje: roboty rozbiórkowe, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, posadzki, remont pieców i trzonów kuchennych, roboty malarskie, roboty sanitarne, instalacje gazowe, instalacje elektryczne, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego .
5. Roboty będą realizowane na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Zakres prac odnawianego lokalu mieszkalnego będzie określony przez Zamawiającego w przedmiarze robót załączonym do każdego zlecenia wykonania robót.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie realizowania wszystkich robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym, tj. odstąpienia od robót zbędnych dla prawidłowego wykonania odnowienia danego lokalu mieszkalnego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby jednostek miary w poszczególnych pozycjach kosztorysowych, z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość umowy nie przekroczy wartości oferty Wykonawcy.
7. Termin wykonania odnowienia lokalu na podstawie pojedynczego zlecenia będzie zależał od wielkości lokalu (do 30m² lub powyżej 30 m²) i zakresu odnowienia (wymiana stolarki budowlanej lub bez wymiany stolarki) oraz deklaracji złożonej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Szczegóły dotyczące dopuszczalnych terminów opisane zostały w Rozdziale XIV SWZ.
8. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8a do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9a, do SWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ oraz z Wykazie lokali (Załącznik nr 11 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 324945,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu trzech lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność gminy Miasta Radomia będących w zasobach Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu położonych w Radomiu w następujących lokalizacjach:- ul. Kusocińskiego 23 m 32;
- ul. Waryńskiego 2a m 1,
- ul. Saroopatowska 22 m 10;
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji sanitarnych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
4) roboty w zakresie instalacji gazowych wraz z konieczną wymianą osprzętu.
Charakterystyka lokali:
Lokal mieszkalny przy ul. Kusocińskiego 23 m 32
Lokal usytuowany na VIII piętrze w budynku 11 kondygnacyjnym. Powierzchnia użytkowa – 47,97 m² . Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót - Załącznik nr 9b do SWZ.
Lokal mieszkalny przy ul. Waryńskiego 2a m 1.
Lokal usytuowany na parterze w budynku 4 kondygnacyjnym,
Powierzchnia użytkowa – 51,8 m² . Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót Załącznik nr 9c do SWZ.
Lokal mieszkalny przy ul. Staroopatowskiej 22 m 10
Lokal usytuowany na II piętrze w budynku 11 kondygnacyjnym
Lokal składa się z łazienki, przedpokoju i pokoju z aneksem kuchennym.
Powierzchnia użytkowa – 31,51 m² Lokal po pożarze.
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót (Załącznik nr 9d do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 90171,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356373,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412987,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356373,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670943139
7.3.3) Ulica: ul. Sycyńska 29B lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356373,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99388,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111952,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99388,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Daniel Rybicki wspólnik s.c. Zakład Remontowo Budowlany
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kons-Bud Daniel Rybicki, Bogusław Rybicki wspólnik s.c. Zakład Remontowo Budowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385002130
7.3.3) Ulica: Piastowska
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99388,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Prowadzenie działań promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Wymiana pokrycia dachowego - modernizacja dachu budynku nr 15 i 16 przy ul. Suchej 15
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Dostawa i wdrożenie elementów systemu do monitorowania incydentów związanych z cyberbezpieczeństwem Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.