Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00238305/01 - Wynik z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d67fd4-227e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018821/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.84 Dostawa leków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.med.torun.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.KomunikacjapomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,
wniosków,zawiadomieńorazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie
zapośrednictwemminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP
https://epuapa.gov.pl/wps/portal.2.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za
pomocą poczty elektronicznej:dzp@med.torun.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacjiprzekazywanych przyużyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie
korzystaniaz miniPortau orazRegulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ w
zakresie, wjakim określajązasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i
odbieraniaelektronicznych dokumentówi informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2.Maksymalny
rozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lubwniosku oraz doformularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB.
3.ZainteresowanyzłożeniemofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi
technicznymi zawartymiwprzywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jest
równoznaczne zakceptacjąwarunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych
Regulaminów.4.Szczegółoweinstrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przez
Urząd ZamówieńPublicznych,MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo
Cyfryzacji) dostępne sąnastronie:https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływutakichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz.UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul.
Batorego 17/19,87-100Toruń;-inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu
Miejskim im. M. Kopernika w Toruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;-Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy SSM.DZP.200.92.2021 prowadzonym
w trybie podstawowym;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy zdnia29 stycznia 2004 r. –Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),
dalej„ustawaPzp”; -Pani/Panadaneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy
Pzp,przez okres4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwaniaumowyprzekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-
obowiązekpodaniaprzezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawyPzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;-posiada Pani/Pan:− na
podstawie art.15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;-nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub
e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym
mowa wart. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.21.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 91080,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
˜Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 30%4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowaniawobrociegospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) uprawnień
do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 4) mowa w art.125 ust. 1 uPzp, w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:-art. 108ust. 1 pkt 3 uPzp,-art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3miesiące przed
jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;d)oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: -art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,-art. 108 ust.
1pkt4 uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środkakarnego,sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,b) oświadczenia
wykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wrozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.
z 2020 r.poz. 1076 i 1086), zinnym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek odopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupykapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
ofertyczęściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcynależącego do tej samejgrupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do
SWZ,c)odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
oDziałalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż
niż3miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;
d)oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych woświadczeniu, o którym mowa w
art.125ust. 1 uPzp, w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowaniawskazanych przez zamawiającego,
o których mowa w:-art.108ust. 1 pkt 3 uPzp,-art. 108 ust. 1 pkt 4uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu
ubiegania się ozamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego,-art. 108 ust. 1 pkt
5uPzp,dotyczącychzawarciaz innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,-art. 108 ust. 1pkt 6uPzp,-art. 109 ust. 1 pkt. 6uPzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub
składu konsygnacyjnego
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyćwrazzofertą.2) O ile dotyczy - W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.3) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczenie wstępne wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) oraz dokumenty wskazane w ust.8 pkt3niniejszego rozdziału SWZ(dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie.4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w załączniku nr 2 do SWZ w paragrafie 87.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-11 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-09
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.