Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego w Gminie Końskowola;
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pożowska
1.5.2.) Miejscowość: Końskowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konskowola.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego w Gminie Końskowola;
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddc87f33-09c4-45b3-b062-94113db0d350
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016731/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie Planu Miejscowego w Gminie Końskowola
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl/pn/gmina-konskowola/demand/207160/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1.1. Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji, jednakże Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@konskowola.info.pl”.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
8.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
8.2 Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
8.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
8.4 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB (pojedynczy plik):
txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd.
10. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
10.1 Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
12. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej zwanego „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Końskowola, Końskowola, ul. Pożowska 3a, tel. 81 881 62 01, ugkonskowola@post.pl jest Burmistrz Końskowoli.
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Końskowola jest Roman Maruszak, tel. 81 881 62 01, kontakt e- mail: iodo@konskowola.info.pl
3. Podstawę prawną do przetwarzania przez administratora Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawa z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.). Administrator Danych Osobowych przetwarza Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji celu, jakim jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Opracowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego w Gminie Końskowola”, znak: ZP.271.1.4.2025
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp. Dane mogą być przekazane innym podmiotom publicznym, które z mocy przepisów prawa mają do tego uprawnienie.
5. Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo:
dostępu do treści danych - art. 15 RODO*,
ich sprostowania - art. 16 RODO**
do ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO***
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e,
prawo do przenoszenia danych wynikające z art. 20 RODO,
prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na fakt, że podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z Pzp, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają w Pzp,
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu i profilowaniu.
11. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów, dla których dane te są przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz czas niezbędny do zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, praw innej lub innych osób fizycznych i prawnych, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego.
12. Ma Pani/Pan możliwość wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Urząd Miasta Końskowola w związku z realizacją zamówienia publicznego w siedzibie urzędu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Końskowola zgodnie z uchwałą NR III/29/2024 RADY GMINY KOŃSKOWOLA
z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Końskowola dla terenów w obrębach Końskowola, Sielce, Młynki, Stary Pożóg, Chrząchówek
1) Wymienione wyżej uchwały wraz z zebranymi przez zamawiającego wnioskami od właścicieli gruntów oraz od instytucji i organów właściwych do uzgadniania
i opiniowania projektu planu miejscowego są udostępnione na stronie internetowej pod adresem: https://konskowola.e-mapa.net/wykazplanow/
2) Dodatkowo Zamawiający załącza zestawienie wniosków od właścicieli gruntów (plik: Roszczenia o zmianę planu miejscowego.xls.) zebrane poza terminem wyznaczonym w ogłoszeniu wójta gminy na składanie wniosków do procedury sporządzenia/zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca zobowiązany jest do ich przeanalizowania i uwzględnienia w opracowywanym projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego tych wniosków, które okażą się możliwe do realizacji.
3) Zamawiający informuje, że udostępnia aktualne dokumenty planistyczne gminy
w ramach usług przeglądania i pobierania.
4) Zamawiający informuje, że prowadzi równolegle procedurę związaną
z opracowaniem planu ogólnego gminy. Planowany termin zakończenia prac planistycznych w tym zakresie zakładany jest w kwietniu 2026 roku. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ustalenia opracowywanego planu ogólnego dotyczące m.in. wyznaczonych stref planistycznych, obszarów uzupełnienia zabudowy itp. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w ramach swojego zakresu prac za ewentualne opóźnienia
w opracowaniu planu ogólnego. Wszelkie udokumentowane okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminów wynikających z zaakceptowanego przez zamawiającego harmonogramu prac projektowych będą stanowiły podstawę do zmiany zakładanych terminów oddania poszczególnych etapów umowy.
5) Zamawiający zastrzega możliwość zgłaszania własnych wniosków (nie wskazanych powyżej) do opracowywanych projektów sporządzenia/zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
6) Zamawiający informuje, że w ramach realizacji wskazanych wyżej uchwał wykonał następujące czynności wskazane w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tj.:
ogłosił o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu miejscowego;
zebrał wnioski dotyczące opracowania projektu planu miejscowego od właścicieli gruntów
zawiadomił o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu miejscowego instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania projektu planu miejscowego
zebrał wnioski dotyczące opracowania projektu planu miejscowego od instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu planu miejscowego
pozyskał mapę zasadniczą gminy w wersji cyfrowej z PODGiK w Puławach wraz z licencją
7) Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego/zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
a) z zapisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
c) z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
d) z zapisami ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej,
e) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
f) z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw.
g) z zapisami ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii
8) Celem przystąpienia jest ustalenie przeznaczenia terenów oraz określenie sposobu i zasad ich zabudowy i zagospodarowania, poprawę warunków inwestowania w gminie, umożliwienie optymalnego wykorzystania terenów, a także umożliwienie realizacji zamierzeń właścicieli działek w tym uzbrojenie terenów w infrastrukturę techniczną.
9) Na obszarze objętym Częścią I niniejszego zakresu zamówienia obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przyjęty uchwałą nr XLIX/250/2018 Rady Gminy Końskowola z dnia 4 kwietnia 2018 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Końskowola dla terenów w obrębach Końskowola, Sielce, Młynki, Stary Pożóg, Chrząchówek, ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego poz. 2592 z dnia 22 maja 2018 r. oraz poz. 2593 z dnia 22 maja 2018 r.
10) Na obszarze objętym Częścią II niniejszego zakresu zamówienia obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przyjęty uchwałą Rady Gminy Końskowola Nr XLI/248/02 z dnia 26 lipca 2002 r. w sprawie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego Nr 31 poz. 1084 z dnia 18 marca 2003 r. zmieniony uchwałą Nr IV/27/03 z dnia 31 stycznia 2003 r. ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego Nr 31 poz. 1085 z dnia 18 marca 2003 r. wraz z późniejszymi zmianami.
11) Wszystkie obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego udostępnione są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Końskowola pod adresem: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=388
oraz na stronie internetowej: https://konskowola.e-mapa.net/
12) Kryteria sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 1A do SWZ.
13) Etapy realizacji zamówienia:
a) opracowanie propozycji rozpatrzenia wniosków złożonych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
b) sporządzenie projektu planu/projektu zmiany planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową oraz część graficzną
c) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a także w innych obowiązujących aktach w tym m.in. ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
d) przedstawienie projektu planu Burmistrzowi wraz z plikiem GML.
e) uzyskanie akceptacji zamawiającego co do zaproponowanych w projekcie planu rozwiązań i zapisów
f) uzyskanie pozytywnej opinii lub opinii z uwagami o projekcie planu od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz naniesienie korekt z niej wynikających, osobisty udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej w siedzibie zamawiającego,
g) uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu, z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi,
h) naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu, wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające,
i) przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (jeśli okaże się to konieczne),
j) sporządzenie projektu ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych,
k) uczestnictwo w konsultacjach społecznych, sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji
l) wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z konsultacji społecznych,
m) ponowienie czynności w niezbędnym zakresie,
n) przekazanie gotowego projektu planu w skali 1:1000 Zamawiającemu wraz z załącznikami wymaganymi do uchwalenia projektu oraz raportem - w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej;
o) udział w sesji Rady Miasta Końskowola, na której planowane będzie uchwalenie planu miejscowego,
p) przekazanie gotowego projektu planu w skali 1:1000 Zamawiającemu (uchwała, tekst, rysunki, zbiór danych przestrzennych i inne załączniki uzupełnione o nr uchwały) wraz z plikiem GML, w 2 egzemplarzach w formie papierowej, w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (metadane, dane przestrzenne, plik GML), w 1 egzemplarzu (część graficzna) zalaminowanym, zabezpieczonym przed zniszczeniem.
q) przekazywanie na każdym etapie prac planistycznych dokumentów w wersji elektronicznej umożliwiających ich publikację przez zamawiającego w rejestrze urbanistycznym prowadzonym na stronie internetowej: https://konskowola.e-mapa.net/wykazplanow/
Cd w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje kryterium:
1) Cena [C] 60% =60 pkt.
2) Doświadczenie głównego projektanta [D] 40%= 40 pkt.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :
Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:
Cena oferty- max 60 pkt
C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 60 pkt
Sposób obliczania punktów dla kryterium doświadczenie głównego projektanta:
Punktacja w kryterium doświadczenie głównego projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia (DGP)
Za wykonanie (jako autor lub współautor) przez Głównego Projektanta usług
w zakresie opracowania uchwalonego, opublikowanego we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązującego (tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany, Wykonawca otrzyma następującą punktację :
a) za 2 opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianę - 10 pkt
b) za 3 takie opracowania - 20 pkt
c) za 4 takie opracowania - 30 pkt,
d) za 5 i więcej takich opracowań - 40 pkt
UWAGA:
a) Wartość punktowa za kryterium doświadczenie głównego projektanta będzie ustalana na podstawie ilości opracowań podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty
b) Minimalna ilość opracowań wymagana przez Zamawiającego wynosi 2 opracowania, maksymalna ilość podlegająca ocenie wynosi 5 opracowania.
c) W przypadku gdy Wykonawca poda 5 i więcej opracowań to uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40 pkt
d) W sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie wpisze liczbę 0 (zero) lub 1 (jeden) mpzp (lub zmian tych dokumentów) lub nie wpisze w ofercie żadnej liczby opracowań Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
e) W powyższym kryterium oceniane będzie doświadczenie głównego projektanta jako osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.
f) Wykonawca winien wskazać tę samą osobę w wykazie osób, skierowanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu,
g) W przypadku niezgodności osoby wskazanej w formularzu ofertowym i osoby wskazanej w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, to w tym kryterium otrzyma 0 punktów.
h) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty w więcej niż jednej części, Wykonawca może wykazać tę samą osobę.
Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium rękojmia i gwarancja oceniany będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji (wyrażonego w pełnych miesiącach).
Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Łączna ilość punktów = C+D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie głównego projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Końskowola zgodnie z uchwałą NR III/28/2024 RADY GMINY KOŃSKOWOLA z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Końskowola.
W ramach tej części zamówienia z uwagi na zapis § 1 ust. 3 w. w. uchwały w brzmieniu: „(…) Dopuszcza się etapowe uchwalanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego”. wykonawca zobowiązany jest do opracowania niezależnych projektów (uchwał) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego odrębnie dla:
Część II a: zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zabudowy zagrodowej, tereny rolnicze i leśne itp.,
Część II b: zabudowy usługowej, tereny komunikacji, tereny przemysłowe (z wyłączeniem terenów objętych uchwałą nr III/29/2024 RADY GMINY KOŃSKOWOLA z dnia 26 czerwca 2024 r.), itp.
Część II c: lokalizacji urządzeń OZE – tereny produkcji energii (farmy fotowoltaiczne)
Część II d: lokalizacji urządzeń OZE – teren produkcji energii (elektrownie wiatrowe)
Część II e: lokalizacji urządzeń OZE – teren produkcji energii (biogazownie rolnicze)
W ramach oferty na wykonanie Części II przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest wykazać w ofercie cenę z rozbiciem na poszczególne projekty (uchwały) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Część IIa, Część IIb, Część IIc, Część IId, Część IIe), co umożliwi zaplanowanie i dopasowanie należnych Wykonawcy płatności w ramach różnego poziomu zaawansowania poszczególnych prac projektowych.
2. Postanowienia wspólne:
1) Wymienione wyżej uchwały wraz z zebranymi przez zamawiającego wnioskami od właścicieli gruntów oraz od instytucji i organów właściwych do uzgadniania
i opiniowania projektu planu miejscowego są udostępnione na stronie internetowej pod adresem: https://konskowola.e-mapa.net/wykazplanow/
2) Dodatkowo Zamawiający załącza zestawienie wniosków od właścicieli gruntów (plik: Roszczenia o zmianę planu miejscowego.xls.) zebrane poza terminem wyznaczonym w ogłoszeniu wójta gminy na składanie wniosków do procedury sporządzenia/zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca zobowiązany jest do ich przeanalizowania i uwzględnienia w opracowywanym projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego tych wniosków, które okażą się możliwe do realizacji.
3) Zamawiający informuje, że udostępnia aktualne dokumenty planistyczne gminy
w ramach usług przeglądania i pobierania.
4) Zamawiający informuje, że prowadzi równolegle procedurę związaną
z opracowaniem planu ogólnego gminy. Planowany termin zakończenia prac planistycznych w tym zakresie zakładany jest w kwietniu 2026 roku. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ustalenia opracowywanego planu ogólnego dotyczące m.in. wyznaczonych stref planistycznych, obszarów uzupełnienia zabudowy itp. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w ramach swojego zakresu prac za ewentualne opóźnienia
w opracowaniu planu ogólnego. Wszelkie udokumentowane okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminów wynikających z zaakceptowanego przez zamawiającego harmonogramu prac projektowych będą stanowiły podstawę do zmiany zakładanych terminów oddania poszczególnych etapów umowy.
5) Zamawiający zastrzega możliwość zgłaszania własnych wniosków (nie wskazanych powyżej) do opracowywanych projektów sporządzenia/zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
6) Zamawiający informuje, że w ramach realizacji wskazanych wyżej uchwał wykonał następujące czynności wskazane w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tj.:
ogłosił o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu miejscowego;
zebrał wnioski dotyczące opracowania projektu planu miejscowego od właścicieli gruntów
zawiadomił o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu miejscowego instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania projektu planu miejscowego
zebrał wnioski dotyczące opracowania projektu planu miejscowego od instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu planu miejscowego
pozyskał mapę zasadniczą gminy w wersji cyfrowej z PODGiK w Puławach wraz z licencją
7) Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego/zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
a) z zapisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
c) z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
d) z zapisami ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej,
e) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
f) z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw.
g) z zapisami ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii
8) Celem przystąpienia jest ustalenie przeznaczenia terenów oraz określenie sposobu i zasad ich zabudowy i zagospodarowania, poprawę warunków inwestowania w gminie, umożliwienie optymalnego wykorzystania terenów, a także umożliwienie realizacji zamierzeń właścicieli działek w tym uzbrojenie terenów w infrastrukturę techniczną.
9) Na obszarze objętym Częścią I niniejszego zakresu zamówienia obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przyjęty uchwałą nr XLIX/250/2018 Rady Gminy Końskowola z dnia 4 kwietnia 2018 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Końskowola dla terenów w obrębach Końskowola, Sielce, Młynki, Stary Pożóg, Chrząchówek, ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego poz. 2592 z dnia 22 maja 2018 r. oraz poz. 2593 z dnia 22 maja 2018 r.
10) Na obszarze objętym Częścią II niniejszego zakresu zamówienia obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przyjęty uchwałą Rady Gminy Końskowola Nr XLI/248/02 z dnia 26 lipca 2002 r. w sprawie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego Nr 31 poz. 1084 z dnia 18 marca 2003 r. zmieniony uchwałą Nr IV/27/03 z dnia 31 stycznia 2003 r. ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego Nr 31 poz. 1085 z dnia 18 marca 2003 r. wraz z późniejszymi zmianami.
11) Wszystkie obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego udostępnione są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Końskowola pod adresem: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=388
oraz na stronie internetowej: https://konskowola.e-mapa.net/
CD w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje kryterium:
1) Cena [C] 60% =60 pkt.
2) Doświadczenie głównego projektanta [D] 40%= 40 pkt.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :
Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:
Cena oferty- max 60 pkt
C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 60 pkt
Sposób obliczania punktów dla kryterium doświadczenie głównego projektanta:
Punktacja w kryterium doświadczenie głównego projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia (DGP)
Za wykonanie (jako autor lub współautor) przez Głównego Projektanta usług
w zakresie opracowania uchwalonego, opublikowanego we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązującego (tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany, Wykonawca otrzyma następującą punktację :
a) za 2 opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianę - 10 pkt
b) za 3 takie opracowania - 20 pkt
c) za 4 takie opracowania - 30 pkt,
d) za 5 i więcej takich opracowań - 40 pkt
UWAGA:
a) Wartość punktowa za kryterium doświadczenie głównego projektanta będzie ustalana na podstawie ilości opracowań podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty
b) Minimalna ilość opracowań wymagana przez Zamawiającego wynosi 2 opracowania, maksymalna ilość podlegająca ocenie wynosi 5 opracowania.
c) W przypadku gdy Wykonawca poda 5 i więcej opracowań to uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40 pkt
d) W sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie wpisze liczbę 0 (zero) lub 1 (jeden) mpzp (lub zmian tych dokumentów) lub nie wpisze w ofercie żadnej liczby opracowań Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
e) W powyższym kryterium oceniane będzie doświadczenie głównego projektanta jako osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.
f) Wykonawca winien wskazać tę samą osobę w wykazie osób, skierowanych do realizacji zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu,
g) W przypadku niezgodności osoby wskazanej w formularzu ofertowym i osoby wskazanej w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, to w tym kryterium otrzyma 0 punktów.
h) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty w więcej niż jednej części, Wykonawca może wykazać tę samą osobę.
Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium rękojmia i gwarancja oceniany będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji (wyrażonego w pełnych miesiącach).
Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Łączna ilość punktów = C+D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie głównego projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część I i II:d. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże że:
Wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi polegające na polegające na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
Uwaga:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać tylko opracowania uchwalone i ogłoszone w dzienniku urzędowym, dla których wojewoda nie wydał rozstrzygnięcia nadzorczego.
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie wykonawca może wykazać te same usługi w kilku częściach, w sytuacji gdy składa ofertę na więcej niż 1 część zamówienia.
skieruje do realizacji zamówienia zespół osób składający się z co najmniej:
- jednej osoby pełniącej funkcję Głównego Projektanta spełniającą jeden
z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- jednej osoby pełniącej funkcję Specjalisty ds. przygotowania prognozy oddziaływania na środowisko spełniająca warunek zgodnie z art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie wykonawca może wykazać te same osoby w kilku częściach, w sytuacji gdy składa ofertę na więcej niż 1 część zamówienia.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać wymagane kwalifikacje i/lub wykształcenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający w żadnej części nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Część I i część II:
1) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem zakresu zrealizowanych usług, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub
są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
Okres wyrażony w latach, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7. Składana oferta powinna zawierać:1) formularz Oferty -wg załącznika nr 2 do niniejszej SWZ;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -wg załącznika nr 4 do SWZ;
Uwaga! wymóg złożenia oświadczeń dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby (wzór – załącznik nr 4a do SWZ) oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) pełnomocnictwo(a) –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentu rejestracyjnego– załącznik Wykonawcy;
4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik wykonawcy
5) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ
6) zobowiązania podmiotów do udostępnienia zasobów w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów –sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
7) potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Dane te wykonawca wskazuje w ofercie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
) Wykonawcy w każdej części mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, powinno też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, w tym poświadczonej przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarto we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma: https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl/pn/gmina-konskowola/demand/207160/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., 507 tj.)”:a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy.
INNE PRZETARGI KOŃSKOWOLA
- Usł. kompl. org. i realizacji 2-dniowego wyj studyjnego do woj. lubelskiego i podkarpackiego obejmującego zorganizowanie wizyt studyjnych w ramach operacji pn. Zioła szansą rozwoju gospodarstw rolnych
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego Produkcja żywności w ramach form działalności RHD - jako dodatkowe źródło dochodu, realizowanego z Planu Operacyjnego KSOW+ na 2025 r.
więcej: przetargi KOŃSKOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Siemyśl
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Kotuń
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Siepraw
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.