Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149592/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego i cmentarnego stanowiącego własność Gminy Mysłakowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756439960
1.5.8.) Numer faksu: 756439999
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego i cmentarnego stanowiącego własność Gminy Mysłakowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c37b26-cf8b-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003332/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149592/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi:
1) Bieżące usuwanie awarii opraw oświetleniowych oraz układów zapłonowych, słupów i wysięgników, urządzeń w szafach
oświetleniowych, przewodów linii napowietrznych i kablowych oświetlenia ulicznego.
2) Likwidacja zagrożeń i zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń oświetleniowych stanowiących niebezpieczeństwo dla
osób postronnych, powstałych w wyniku nagłych zdarzeń losowych takich jak wypadek drogowy, wichura, powódź,
wandalizm, kradzież, itp. Uszkodzone elementy należy zabezpieczyć niezwłocznie w każdy dzień kalendarzowy po
zgłoszeniu Zmawiającego lub Policji, Straż Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Pogotowia Gazowego, Pogotowia
Energetycznego lub innych służb ratowniczych.
3) Zabezpieczenie elementów uszkodzonego mienia oświetleniowego tj. przewody, oprawy, fundamenty, słupy
oświetleniowe oraz ich transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Mysłakowice.
4) Usuwanie awarii całych obwodów oświetleniowych do 24 godzin od momentu powiadomienia o tej awarii przez
Zamawiającego (licząc dni robocze od poniedziałku do piątku).
5) Usuwanie awarii pojedynczych punktów oświetleniowych do 72 godzin od momentu powiadomienia o tej awarii przez
Zamawiającego (licząc dni robocze od poniedziałku do piątku).
6) Wymiana uszkodzonych źródeł światła, a w przypadku nadmiernego uszkodzenia lub wyeksploatowania opraw wymiana
na nowe oprawy LED dostarczone przez Zamawiającego.
7) Naprawa lub wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych.
8) Naprawa uszkodzonych linii kablowych i zerwanych linii napowierzchnych.
9) Lokalizacja uszkodzeń kabli (w przypadku potrzeby użycia sprzętu specjalistycznego na osobne zlecenie).
10) Przycinanie gałęzi zasłaniających oświetlenie drogowe.
11) Regulacja sterowników astronomicznych w celu utrzymania oświetlenia w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu
wschodu i zachodu słońca. Zamawiający może dokonać zmiany czasu załączania/wyłączania opraw oświetleniowych.
12) Pionowanie przechylonych w trakcie trwania umowy słupów oświetleniowych wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79705,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79705,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79705,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556
7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Cała usługa objęta ofertą - TAURON Dystrybucja S.A.
Oddział w Jeleniej Górze
Ul. Bogusławskiego 32
58-500 Jelenia Góra
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79705,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- KOSZENIE TERENÓW ZIELONYCH ORAZ BIEŻĄCE UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W ROKU 2025
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY MYSŁAKOWICE
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Eksploatacja urządzeń iluminacyjnych, oświetleniowych i instalacji zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku - II postępowanie
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.