eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane na terenie Kaskady So³y - etap II



Og³oszenie z dnia 2023-04-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie Kaskady So³y – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯elazna 59a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

pañstwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie Kaskady So³y – etap II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60a2db8b-e5aa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00198668

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00118919/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.173 Roboty budowlane na terenie Kaskady So³y - etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16217,Roboty-budowlane-na-terenie-Kaskady-Soly-etap-II.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platform±” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/ bezpo¶redni adres postêpowania: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16217,Roboty-budowlane-na-terenie-Kaskady-Soly-etap-II.html
Platforma wype³nia definicjê strony internetowej postêpowania. Wskazany powy¿ej adres strony internetowej postêpowania, to adres pod którym udostêpnione bêd± zmiany i wyja¶nienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodp³atne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje siê pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zak³adce: Instrukcja dla Wykonawców. Regulamin dostêpny jest w zak³adce „Regulamin”. Korzystanie z Platformy oznacza akceptacjê regulaminu oraz Instrukcji.
3.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty zwi±zane z postêpowaniem Zamawiaj±cy zamieszcza na Platformie w zak³adce z przedmiotowym postêpowaniem.
5. Celem skomunikowania siê z Zamawiaj±cym (z wy³±czeniem z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±, których sposób z³o¿enia zosta³ opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zak³adki „Zapytaj” (na etapie sk³adania ofert) lub „Wiadomo¶ci” (po otwarciu ofert). Zak³adki ta s³u¿± równie¿ Zamawiaj±cemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datê wp³ywu wszelkiej korespondencji do Zamawiaj±cego, w tym z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±, uwa¿a siê datê wczytania korespondencji na Platformie.
7. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, niemniej jednak Zamawiaj±cy rekomenduje sporz±dzenie korespondencji w nastêpuj±cych formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e adres e-mail: Anita.Wrona@wody.gov.pl s³u¿y jedynie do przesy³ania og³oszeñ i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówieñ Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w formie niepieniê¿nej. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, ni¿ wskazane w zdaniu 1, mo¿e nast±piæ jedynie w przypadku awarii Platformy.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
11. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest Anita Wrona. Kontakt odbywa siê za po¶rednictwem Platformy.
12. Postêpowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w jêzyku polskim.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzib± w Warszawie przy ul. ¯elaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postêpowania KR.ROZ.2710.33.2023 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO
i) nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.33.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – Remont ubytków przelewu powierzchniowego Zbiornika Por±bka
Przedmiotem zamówienia jest remont ubytków przelewu powierzchniowego Zbiornika Por±bka. Roboty zlokalizowane s± w na dolnym stanowisku zapory Wodnej Por±bka – przelew powierzchniowy nr 5 w miejscowo¶ci Miêdzybrodzie Bialskie, gmina Czernichów, powiat ¿ywiecki, województwo ¶l±skie.
Zakres robót obejmuje:
- pompowanie wody 35 godz.
- grodze drewniano-ziemne o wysoko¶ci 2m ze ¶ciankami z bali o grubo¶ci 50mm- 20 m,
- czyszczenie hydrodynamiczne powierzchni przelewów – 48 m2,
- skucie betonu w miejscach powierzchniowych napraw / 5 cm/ - 48 m2,
- wiercenie otworów o ¶rednicy 20mm wiertnicami diamentowymi w konstrukcjach ¿elbetowych 216 szt x 15 cm = 3240 cm,
- osadzanie kotew na g³. 15 cm , ¶r. 12 mm – 216 szt.,
- zbrojenie przelewu prêtami o ¶rednicy 8 mm, oczka 15x15 cm – 48 m2,
- torkretowanie ¶cian, sklepieñ i stropów 48 m2 x5 cm= 2,5 m3,
- wykonanie jednokrotne impregnacji hydrofobowej powierzchni betonowych – 48m2,
- dylatacje z ta¶m poliuretanowej – 29 m,
- czyszczenie strumieniowo-¶cierne schodów – 125 m2,
- czyszczenie strumieniowo–¶cierne filarów - prace wysoko¶ciowe do 22 m - 270m2,
- prace wykoñczeniowe przy renowacji starego budownictwa - malowanie tynków renowacyjnych na ¶cianach- prace wysoko¶ciowe do 22 m – 270 m2,
- malowanie pêdzlem farbami do gruntowania chlorokauczukowymi konstrukcji stalowych kratowych 5 m2,
- malowanie pêdzlem emaliami chlorokauczukowymi konstrukcji stalowych kratowych 5m2.
Szczegó³owy zakres robót oraz wymagania realizacyjne zawieraj± za³±czniki do SWZ w szczególno¶ci: Opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 1a do SWZ, przedmiar robót - za³±cznik nr 4a do SWZ, wzór umowy - za³±cznik nr 15 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów in¿ynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie bêd± podlega³y oferty wa¿ne tj. oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Oferty oceniane bêd± na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
- cena brutto – waga 60%
- do¶wiadczenie kierownika robót – waga 40%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kierownika robót

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Remont murów oporowych w ¯ywcu – etap II.
Przedmiotem zamówienia jest remont murów oporowych w ¯ywcu. Roboty zlokalizowane s± na lewym brzegu rzeki So³y, w miejscowo¶ci ¯ywiec, na odcinku od mostu w ci±gu ul. Dworcowej i dalej w stronê zapory w Tresnej. Lewa zapora boczna jest konstrukcj± ziemn±, ubezpieczona od strony wody bulwarem o konstrukcji betonowo ¿elbetowej. Nachylenie skarp ziemnych wynosi 1:1,5. Rzêdna korony zapory wynosi od 347,5 m npm do 347,9 m npm. Skarpy poro¶niête s± traw±.
Zakres robót obejmuje nastêpuj±ce roboty i czynno¶ci :
1. naprawa betonów murów oporowych od strony skarpy i wody:
- skucie, oczyszczenie powierzchni ¶cian,
- na³o¿enie warstwy szczepnej,
2. uzupe³nienie ubytków i wykonanie reprofilacji betonów,
– iniekcja nieszczelno¶ci i pêkniêæ,
– uszczelnienie dylatacji:
3. oczyszczenie szczelin dylatacyjnych i wype³nienie materia³em trwale elastycznym
– mycie ci¶nieniowe i oczyszczenie powierzchni betonowych.
– remont schodów oraz chodnika z p³yt betonowych.
Szczegó³owy zakres robót oraz wymagania realizacyjne, zawieraj± za³±czniki do SWZ w szczególno¶ci: Opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy Za³±czniki nr 1b do SWZ (w tym pismo RDO¦ ), Dokumentacja projektowa stanowi±ca Za³±cznik Nr 2 do SWZ, Przedmiar robót stanowi±cy Za³±cznik nr 4b do SWZ, Szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±ca Za³±czniki nr 3 do SWZ, Wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik Nr 15 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrze¿nej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie bêd± podlega³y oferty wa¿ne tj. oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Oferty oceniane bêd± na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
- cena brutto – waga 60%
- do¶wiadczenie kierownika robót – waga 40%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kierownika robót

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej zamawiaj±cy okre¶la dla ka¿dej czê¶ci zamówienia dwa warunki udzia³u, które wykonawca musi spe³niæ ³±cznie.
Pierwszym jest posiadanie przez wykonawcê do¶wiadczenia w realizacji okre¶lonych poni¿ej robót budowlanych, drugim – dysponowanie osob±, któr± wykonawca skieruje do realizacji zamówienia w charakterze kierownika robót.
Warunki udzia³u zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±co:
1) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e:
a) dla Czê¶ci 1 - w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane na obiektach hydrotechnicznych w zakresie których wykonano remont lub budowê lub przebudowê budowli hydrotechnicznej, a warto¶æ tych robót wynosi³a co najmniej 70 000 z³ brutto ka¿da.
b) Dla Czê¶ci 2 - w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane na obiektach hydrotechnicznych, w zakresie których wykonano remont lub budowê lub przebudowê budowli hydrotechnicznej, a warto¶æ tych robót wynosi³a co najmniej 400 000 z³ brutto ka¿da.
oraz
2) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e:
a) dla Czê¶ci 1, Czê¶æ 2
dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji w charakterze kierownika robót osobê lub osoby posiadaj±ce kwalifikacje i wykszta³cenie niezbêdne do nale¿ytego wykonania zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r., to jest osobê lub osoby: posiadaj±c±/ posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeñ lub melioracyjne bez ograniczeñ lub konstrukcyjno – budowlane w ograniczonym zakresie bez ograniczeñ w zakresie obiektów budowlanych gospodarki wodnej i melioracji wodnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i jest cz³onkiem Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz posiadaj±c± minimum 1 rok do¶wiadczenia w zakresie kierowania lub sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi na obiektach hydrotechnicznych, w zakresie których wykonano remont lub budowê lub przebudowê budowli hydrotechnicznych.
Uwaga:
Zasady uznawania okresu do¶wiadczenia:
a. Wykonawca zobowi±zany jest w wykazie osób podaæ dok³adne okresy (w uk³adzie dzieñ/miesi±c/rok - dzieñ/miesi±c/rok) dotycz±ce kierowania lub sprawowania nadzoru nad robotami. W przypadku podania dat jedynie w formie okresów miesiêcznych lub rocznych, zamawiaj±cy bêdzie zlicza³ oddane okresy przyjmuj±c najkrótszy mo¿liwy czas zwieraj±cy siê w danym przedziale (np. okres „2019-2021” zostanie zliczony jako 1 rok i 1 dzieñ, itd.).
b. Wskazane okresy do¶wiadczenia przeliczane bêd± na miesi±ce zgodnie z zasadami kodeksu cywilnego.
c. W przypadku do¶wiadczenia nabywanego w realizacji/nadzorze zadañ wykonywanych równolegle lub w okresach czê¶ciowo pokrywaj±cych siê, dla ustalenia sumarycznego wymiaru do¶wiadczenia zamawiaj±cy nie bêdzie zlicza³ okresów jednoczesnej realizacji/sprawowania nadzoru nad ró¿nymi zadaniami (np. w przypadku wykazania do¶wiadczenia nabytego przy realizacji /nadzorze dwóch zadañ równolegle wykonywanych w okresie 01.01.2020 – 01.04.2020 Zamawiaj±cy uzna do¶wiadczenie w wymiarze 3 miesiêcy, w przypadku wykazania do¶wiadczenia nabytego w realizacji/nadzorze w wykonywaniu dwóch zadañ w okresach czê¶ciowo pokrywaj±cych siê, z których jedno prowadzone by³o w okresie 01.01.2020 – 01.03.2020, a drugie 01.02.2020 – 01.05.2020, Zamawiaj±cy uzna do¶wiadczenie w wymiarze 4 miesiêcy).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 10 do SWZ oraz o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SWZ.
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
- o¶wiadczenie wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 12 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami uzupe³niony w zakresie informacji wymaganych dla spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

- dowód równowa¿no¶ci (dotyczy Czê¶ci 2) – przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿±cy potwierdzeniu zgodno¶ci oferowanych dostaw, us³ug lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert lub wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia (je¿eli dotyczy). Dowodami równowa¿no¶ci s± w szczególno¶ci przedmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w art. 105 i 106 Pzp. W przypadku niez³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub stwierdzenia ich niekompletno¶ci Zamawiaj±cy korzystaj±c z uprawnienia okre¶lonego w art. 107 ust. 2 Pzp wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

dowody równowa¿no¶ci sk³adane s± na zasadach w³a¶ciwych dla przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê: Formularz oferty oraz Kosztorys ofertowy dla danej czê¶ci
O¶wiadczenia lub dokumenty sk³adane razem z ofert±:
- dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em sk³adanych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem w³a¶ciwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje siê wpisu do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji, np. uchwa³a w³a¶ciwego organu Wykonawcy
- pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy ofertê lub za³±czone do niej o¶wiadczenia lub dokumenty podpisuje pe³nomocnik
- dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniê¿nej – dotyczy Czê¶ci 2
- o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê
o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
- O¶wiadczenie, zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, dotycz±ce innych podmiotów, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu
- O¶wiadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodne
z tre¶ci± Za³±cznika Nr 9 do SWZ (je¿eli dotyczy)
- dowód potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególno¶ci zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienia, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w zakresie Czê¶ci 2 w kwocie 12 000,00 PLN ( s³ownie: dwana¶cie tysiêcy z³).
W zakresie Czê¶ci 1 Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w jednej w/w form (za wyj±tkiem formy pieniê¿nej) musi byæ za³±czony do oferty w formie orygina³u,
tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcê dokumentu. Zamawiaj±cy nie dopuszcza z³o¿enia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi byæ Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. ¯elazna 59A, 00-848 Warszawa.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Nr: 27 1130 1017 0020 1510 6790 0004. W tytule przelewu nale¿y wpisaæ: „wadium w sprawie nr KR.ROZ.2710.33.2023- Czê¶æ 2”.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu jest wniesione skutecznie, je¿eli zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Dowód wniesienia wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy zaleca za³±czyæ do oferty.
7. Z³o¿one porêczenie lub gwarancja musz± zawieraæ w swojej tre¶ci zobowi±zanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.
8. Zwrot b±d¼ zatrzymanie wadium nast±pi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy, dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:
1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w Formularzu oferty.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spó³ki cywilnej) z którego wynika takie pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±.
4. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). Na ich potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w pkt 10.4 SWZ.
5. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± Za³±cznika Nr 7 do SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ w zakresie, w którym ka¿dy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6. Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ
na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie zawarta wed³ug Wzoru umowy, stanowi±cego Za³±cznik Nr 15 do SWZ.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadkach okre¶lonych w § 13 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa - https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-16 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê równie¿ Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (DZ.U. z 2022, poz. 835):
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.