Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00146906/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa 3 (trzech) samochodów osobowych dla celów służbowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy
1.3.) Oddział zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 520-18-22, 58 520-18-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gdansk.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83bc36dd-c88c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kontrola przestrzegania Prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa 3 (trzech) samochodów osobowych dla celów służbowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83bc36dd-c88c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053904/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa 3 (trzech) samochodów osobowych dla celów służbowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146906
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GD-POR-A.213.6.2023.1.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255703,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym jest dostawa 3 (trzech) fabrycznie nowych samochodów osobowych na użytek Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający wymaga dostawy 3 (trzech) fabrycznie nowych, nieużywanych samochodów osobowych z silnikami benzynowymi wyprodukowanych 2022 lub 2023 roku (z zastrzeżeniem braku przebiegu świadczącym o używaniu pojazdów) oraz świadczenia usług gwarancyjnych samochodów zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 4 do SWZ.
Dopuszczalna emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów spełniająca wymogi minimum dla Europejskiego standardu Emisji Spalin Euro 6d-ISC-FCM. Dostarczone samochody muszą być kompletne oraz wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych) i prawnych, a także praw osób trzecich. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotów umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 3. Samochody muszą spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.). 4. Samochody osobowe muszą posiadać homologację wystawioną zgodnie z przepisami Rozdziału 1a Działu III Pojazdy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 5. Zamawiający nie wymaga, aby samochody były objęte ubezpieczeniem komunikacyjnym OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. 6. Dostarczony samochód nie będzie wcześniej zarejestrowany. 7. Samochody osobowe oprócz homologacji muszą posiadać: instrukcję w języku polskim, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdów. 8. Wykonawca zapewni na oferowane samochody pełny autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie całego kraju w tym w szczególności na terenie województwa pomorskiego. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone samochody na zasadach i na okresy, które zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmioty zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego: Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk. 11. Jeżeli w niniejszej SWZ zostaną użyte jakiekolwiek znaki towarowe lub nazwy producentów, należy traktować, że każdorazowo takiemu określeniu towarzyszy sformułowanie „lub równoważny”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244305,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244305,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Club Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822380601
7.3.3) Ulica: Opłotki 15
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-012
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244305,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym: dwóch samochodów elektrycznych oraz jednego samochodu z silnikiem benzynowym na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.