eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa skweru rekreacyjno-sportowego w Gliwicach na działce nr 954 Ostropa Północ



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa skweru rekreacyjno-sportowego w Gliwicach na działce nr 954 Ostropa Północ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/12526

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa skweru rekreacyjno-sportowego w Gliwicach na działce nr 954 Ostropa Północ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e108ae91-0b04-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa skweru rekreacyjnego z małą architekturą oraz Street Workout przy ul. Ciesielskiej / Tokarskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172189/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.68.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Roboty budowlane związane z montażem małej architektury oraz wykonaniem nawierzchni w ramach budowy skweru rekreacyjno – sportowego przy ul. Ciesielskiej w Gliwicach, teren inwestycyjny zlokalizowany jest na działce 954, 953, obręb Ostropa Północ w Gliwicach.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Wykonanie podbudowy i nawierzchni bezpiecznej z czarnych mat gumowych przerostowych amortyzujących upadek.
2. Wykonanie podbudowy i nawierzchni chodnika z kostki betonowej z obrzeżami trawnikowymi.
3. Montaż 1 szt. urządzenia zabawowego bujak na sprężynie – własność MZUK.
4. Zakup i montaż zestawu do street workout.
5. Zakup i montaż zestawu zabawowego „Wóz strażacki”
6. Zakup i montaż 2 szt. tablic regulaminowych.
7. Zakup i montaż 5 szt. stojaków na rowery.
8. Zakup i montaż 1 szt. ławki młodzieżowej.
9. Montaż 3 szt. ławek parkowych oraz 2 szt. koszy naśmieci – własność MZUK.
10. Nasadzenia i założenie trawników.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano – wykonawczego.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty wytyczeniowe.
2. Roboty przygotowawcze i ziemne.
3. Wykonanie podbudowy pod urządzenia oraz nawierzchnię chodnika.
4. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami. Nawierzchnia bezpieczna koloru czarnego wykonana z materiałów przepuszczalnych, układanych z mat gumowych 100cm x 150cm, amortyzujących upadek. Grubość mat wynosi 2,3cm, odpowiedniej dla maksymalnej swobodnej wysokości upadku z urządzeń i spełniającą normę PN-EN 1177. Nawierzchnia posiadająca wszystkie wymagane certyfikaty oraz atesty, w tym atest higieniczny PZH.
5. Wykonanie chodnika z bez fazowej kostki betonowej o grubości 6cm z obrzeżami.
6. Montaż zestawu zabawowego „Wóz strażacki”,
7. Montaż 2 szt. koszy na śmieci – własność MZUK
8. Montaż bujaka „Baśniowy pies” – własność MZUK
9. Montaż 3 szt. ławek z oparciem – własność MZUK
7. Zakup i montaż 1 szt. ławki (młodzieżowej) z oparciem.
8. Zakup i montaż 2 szt. tablic regulaminowych
9. Zakup i montaż 5 szt. stojaków rowerowych.
- wysokość od poziomu gruntu 65 cm.
10. Zakup i montaż urządzenia typu street workout.
a) Opis urządzenia:
- drążki do podciągania – min.7 szt. umieszczone na różnych wysokościach
- ławeczka do brzuszków skośna z drabinką wykonana z płyty HDPE – min.1 szt.
- koła gimnastyczne – komplet szt. 1
- drabinka pozioma – min. 1 szt.
- drabinka pionowa – min.1 szt.
- drążki do podciągania – min. 7 szt.
- poręcze równoległe – min.3 szt.
- rura pionowa – min. 1 szt.
- lina wspinaczkowa – min. 1 szt.
Podane parametry należy uznać jako wyjściowe. Parametry dotyczące ilości drążków i stanowisk do ćwiczeń muszą być dostosowane do wymiaru placu i dobrane w taki sposób, by spełniały wszystkie kryteria właściwe dla street workout parku. Zaproponowane urządzenie powinno posiadać cechy rekreacyjnego miejsca, z przeznaczeniem dla osób początkujących oraz dla osób posiadających doświadczenie w ćwiczeniach fizycznych na drążkach i elementach do street workout.
Istotne warunki zamówienia zieleń:
Wykonawca na własny koszt i rachunek, będzie zobowiązany do:
1.Pielęgnacja zieleni, polegająca na:
- podlewanie (częstotliwość uzależniona od warunków atmosferycznych);
- odchwaszczanie ręczne i mechaniczne w zależności od potrzeb;
- dosiewanie trawy w miejscach wypadów w zależności od potrzeb;
- koszenie trawy raz w miesiącu od kwietnia do września;
- uzupełnianie ziemi i kory w zależności od potrzeb;
- nawożenie (wiosna, lato);
- uzupełnianie wypadów drzew, krzewów i bylin.
W czasie pielęgnacji Wykonawcę obowiązuje bieżąca kontrola. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do, np. wymiany uszkodzonego drzewa, krzewu, byliny, trawnika. Podczas okresu pielęgnacji Wykonawca pozostaje w bieżącym kontakcie z Zamawiającym. Po upływie okresu pielęgnacji nastąpi protokolarne jej przekazanie Zamawiającemu.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką ogrodniczą, według projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Projekt budowlany
2. Projekt wykonawczy.
3. Przedmiar robót.
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
Istotne warunki zamówienia.
1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia.
2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
3. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu.
Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej.
4. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
5. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
7. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach,
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym,
- dziennik budowy,
- dokumentację powykonawczą,
- certyfikaty i dokumentacje potwierdzające zgodność, urządzenia i nawierzchni z normami PN-EN 16630 i PN-EN 1177, PN-EN 1176.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
3. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek,
4. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
5. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45113000-2 - Roboty na placu budowy

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.