Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284642/01 - Wynik z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu uczniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. SZKOŁY PODCHORĄŻYCH PIECHOTY W KOMOROWIE, W STARYM LUBIEJEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Stare Lubiejewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 0-29 74 532 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslubiejewo@lubiejewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiejewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu uczniów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eba320d-c896-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00146262/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu uczniów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8eba320d-c896-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Zamawiający udostępnia SWZ wraz z załącznikami, zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem internetowym:
strona prowadzonego postępowania :https://ezamowienia.gov.pl/
strona internetowa szkoły: https://lubiejewo.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte zostały w rozdziale X Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje z zakresu RODO zawarte zostały w rozdziale XXI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje z zakresu RODO zawarte zostały w rozdziale XXI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu do przewozu uczniów na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie, adres 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Klonowa 4, o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Pojazd musi być fabrycznie nowy, spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, posiadać homologację oraz być wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie, samochód musi posiadać certyfikaty zgodności z normami CE ,musi spełniać wymagania przepisów prawa , w szczególności wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U.z 2021 r. poz. 450, z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U.z 2016 r.poz.2022 z późn. zm.)
2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach technicznych, wyposażeniu oraz warunkach gwarancji (tj. nie niższych niż określone w SWZ wraz z załącznikami).
3. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być zgodny z co najmniej norma emisji spalin Euro 6 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska.
4.Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 3 do SWZ), nieużywanym wcześniej, posiadającym odpowiednie certyfikaty.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i na własne ryzyko.
6.Wykonawca zobowiązany jest ustalić w porozumieniu z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego sprawdzeniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
8. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie posiadał
świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez dostawcę.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został szczegółowo opisany w rozdziale XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja mechaniczna ( na silnik i podzespoły)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację nadwozia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane zostały w rozdziale VIII SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wyszczególnione zostały w rozdziale IX SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyszczególnione zostały w rozdziale IX SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym,zaufanym lub podpisem osobistym , przez osoby upoważnione:1)formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym --Załącznik nr 1 do SWZ.
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego-Załącznik nr
2 do SWZ.
2. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć:
1) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę lub inne
składane z ofertą dokumenty , o ile prawo do reprezentowania wykonawcy
w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył
dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów-jeżeli dotyczy:
2) pełnomocnictwo o reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia-jeżeli dotyczy;
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli dotyczy;
4) informację o złożeniu oferty, której wybór prowadzi do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku
od towarów i usług, jeżeli dotyczy;
5) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni
wykonawcy-jeżeli dotyczy;
6) uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę
przedsiębiorstwa -jeżeli dotyczy;
7)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty
3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
1) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część przedmiotu zamówienia Podwykonawcy, stosownie do art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania ewentualnych nazw ( firm) Podwykonawców w ofercie -o ile na etapie składania ofert firmy Podwykonawców są znane.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez
poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( Konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania
umowy;
2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 58 ust.2 ustawy Pzp
-fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać załączonych do oferty dokumentów -wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
3) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać jakiego postępowania dotyczy. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , dane pełnomocnika, czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik.
4) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia , zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może
wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ,
zobowiązani są , na podstawie art. 117 ust.4 ustawy Pzp. złożyć wraz z ofertą oświadczenie , stanowiące załącznik do SWZ, z którego wynika , które usługi będą wykonywać. poszczególni Wykonawcy.
5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia . Jeżeli zamawiający stwierdzi , że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z wykonawcą , którego oferta w wyniku badania będzie najkorzystniejsza ,zostanie podpisana umowa.
2. Wraz z SWZ , Wykonawca otrzymał od Zamawiającego projektowane
postanowienia umowy na wykonanie zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach
określonych w art. 454-455-ustawy pzp.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne bądź neutralne dla Zamawiającego.
5. Oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach projektowanych postanowień umowy zawarte jest w treści Formularza ofertowego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-16
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie
- "Zakup i dostawa pojazdu przeznaczonego do transportu pacjentów oraz pojazdu do transportu żywności"
- Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Urzędu Miasta w Szczecinku
- Dostawa samochodu osobowego z napędem elektrycznym
- Zakup nowego, 9-cio osobowego samochodu z windą do przewozu osób niepełnosprawnych, z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Domu Pomocy Społecznej w Miłowicach.
- Zakup i dostawa samochodu elektrycznego dla Straży Miejskiej w Żywcu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.