Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139051/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu informatycznego, oprogramowania, licencji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBRZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 73
1.5.2.) Miejscowość: Lubrza
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubrza.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubrza.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu informatycznego, oprogramowania, licencji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83c8004e-c490-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039774/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu informatycznego, oprogramowania, licencji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Cyfrowa Gmina" oraz projekt "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139051/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: V.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu informatycznego, oprogramowania, licencji”.
2) Dostarczony sprzęt objęty zamówieniem musi gwarantować bezpieczne jego użytkowanie oraz nie może zagrażać zdrowiu użytkowników. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest: Urząd Gminy w Lubrzy, ul. Wolności 73, 48-231 Lubrza. Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy z bieżącej linii produkcyjnej nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu złożenia oferty , nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad prawnych i fizycznych, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także ma spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wykazane szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: transport do Urzędu Gminy w Lubrzy, koszty załadunku oraz rozładunku i wniesienia do wskazanego pomieszczenia. Powyższe czynności wykonawca wykonana siłami własnymi i na swój koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
6) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7) Zamawiający żąda minimum 12 - miesięcznego okresu gwarancji, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem 26 SWZ.
8) Szczegółowe obowiązki wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wskazane są w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.
9) Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.
10) Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
38652100-1 - Projektory
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48822000-6 - Serwery komputerowe
48823000-3 - Serwery plików
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292986,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292986,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP - Małgorzata Szczepanik-Grzywocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243
7.3.3) Ulica: Reymonta 23
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.