eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieńskModernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 86 511-514

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 86 405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.piensk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d33eb75b-a370-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023103/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk.
W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:
Dla jezdni bitumicznych i chodników należy wykonać frezowanie masy bitumicznej celem wyrównania powierzchni, spryskanie emulsją asfaltową oraz ułożenie nowych warstw bitumicznych 2 x 4 cm wiążącej i ścieralnej, wymiana krawężników, wykonanie ścieku przykrawężnikowego
z kostki brukowej szerokości 20 cm na ławie betonowej oraz wykonanie chodników o nawierzchni
z warstwy bitumicznej oraz wyregulowanie infrastruktury technicznej. Wykonanie zjazdów z masy bitumicznej.
Dla dróg gruntowych utwardzonych zaprojektowano utwardzenie istniejących jezdni wraz obustronnym pasem zieleni lub wysypanym tłuczniem kamiennym o szerokości 0.75 cm.
Projektowane nawierzchnię dróg należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo do istniejących
dróg gminnych.
Projektowana nawierzchnię wjazdów do posesji należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo. Po długości wykonać krawężnik obniżony na ławie betonowej wraz z wykonaniem ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej szerokości 20 cm na ławie betonowej oraz wyregulowanie infrastruktury technicznej. Zaprojektowano konstrukcję nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki betonowej 8cm, podsypki cementowo-piaskowej 5cm, podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm- 20cm, stabilizacji kruszywa z cementem, 5 MPa-20cm, warstwę odsączającą 10cm.
Odwodnienia poprzeczne i podłużne dróg oraz zjazdów funkcjonuje jako powierzchniowe odtworzyć i wyprofilować zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami dostosowując
z istniejącą infrastrukturą drogową.
WAŻNE:
Podczas robót budowlanych należy przewidzieć i brać pod uwagę drobną modernizację infrastruktury technicznej drogowej naziemnej i podziemnej. Należy udrożnić systemy rur odwodnienia kanalizacji deszczowej, w razie konieczności po dokonaniu robót odkrywkowych dokonać wymiany zniszczonej infrastruktury która technicznie może uniemożliwić realizację dalszej inwestycji. Wszystkie zniszczone urządzenia i elementy drogowe należy odtworzyć do stanu pierwotnego. W przypadku zdjęcia warstwy bitumicznej i napotkaniu nawierzchni z kostki granitowej należy przed asfaltowaniem wzmocnić nawierzchnię geowłókniną lub siatką.
Każdy odcinek drogi należy rozpatrywać z osobna, zaleca się wizję terenową celem ustalenia zakresu robót w terenie z weryfikacją i dostosowaniem do założeń projektowych.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi pomoc w określeniu zakresu robót. Przedmiar robót nie jest podstawą ilościową do wyceny oferty.
Wyznacznikiem zakresu wykonania inwestycji jest dokumentacja techniczna, STWiOR oraz opis przedmiotu zamówienia.
Określenie wymagań o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy Pzp:
1. Na podstawie art 95 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).:
Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane
z wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych, wykonawców i podwykonawców, którzy będą wykonywać wykopy pod infrastrukturę techniczną, podbudowy i stabilizacji podłoża, wykonaniu nawierzchni dróg, montaż urządzeń infrastruktury technicznej. Wymóg nie dotyczy, między innymi osób kierujących robotami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów.
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego miesięcznego wynagrodzenia za pracę obowiązującego w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia tych obowiązków za każdy taki przypadek osobno. Fakt z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zostanie potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez zamawiającego (personel). Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli.
6) Nie złożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności, co skutkować może odstąpieniem od umowy z winy wykonawcy.
7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia w/w postępowanie z uwagi że cena najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14486018,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14486018,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.