Og³oszenie z dnia 2023-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00341436/01 - Wynik z dnia 2023-08-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utwardzenie p³ytami jomb dróg gminnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szemud
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Samorz±dowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szemud
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szemud.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie p³ytami jomb dróg gminnych”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2804c650-e5bb-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00198891
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00023934/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Utwardzenie nawierzchni ul. £±czny Dó³ w Bêdargowie
1.1.3 Modernizacja nawierzchni ul. Sosnowej w Czêstkowie
1.1.13 Budowa nawierzchni ul. Czere¶niowej w Kowalewie
1.1.14 Modernizacja nawierzchni ul. S³onecznej w Le¶nie (dokoñczenie)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szemud3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym i wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± za po¶rednictwem
bezp³atnego dla Wykonawców narzêdzia platformazakupowa.pl (dalej Platforma zakupowa), dostêpnego pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/pn/szemud w zak³adce dedykowanej niniejszemu postêpowaniu.
2) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ" dostêpnego po
klikniêciu na link do Platformy zakupowej.
3) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej
zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres zp@szemud.pl, z zastrze¿eniem
¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z
opisem w rozdzia³u XII;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne i
organizacyjne dot. Platformy zakupowej, zosta³y przedstawione w § 3 ust. 3 Regulaminu Internetowej Platformy zakupowej
platformazakupowa.pl dostêpnego na stronie internetowej Platformy;
2) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za
po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki;
3) Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza Platformy
zakupowej;
4) Dokumenty sporz±dza siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (za pomoc± profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (z u¿yciem e-dowodu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szemud, z siedzib± w Szemudzie przy ul. Samorz±dowa 1, 84-217 Szemud.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: r.janca@szemud.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/4/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakresem inwestycji objêta jest przebudowa dróg o ³±cznej d³ugo¶ci oko³o 430,0 m.
a) Zadanie nr 1: Utwardzenie p³ytami jomb nawierzchni ul. £±czny Dó³ w Bêdargowie.
Zakres robót:
- d³ugo¶æ: 100,0 mb, szeroko¶æ: 4,0 m i 5,0 m,
- wykonanie pomiarów geodezyjnych - odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych,
- wykonanie robót ziemnych, w szczególno¶ci korytowanie wraz z profilowaniem i zagêszczeniem pod³o¿a gruntowego,
- podbudowy i roboty nawierzchniowe - podbudowa ¿wirowo-piaskowa o grubo¶ci po zagêszczeniu 12 cm, nawierzchnia z
p³yt jomb dostarczonych przez Wykonawcê (wymiary p³yty: 75x100x12,5 cm),
- zagospodarowanie poboczy,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przebudowanego odcinka drogi.
b) Zadanie nr 2: Utwardzenie p³ytami jomb nawierzchni ul. Sosnowej w Czêstkowie.
Zakres robót:
- d³ugo¶æ: 130,0 mb, szeroko¶æ: 4,0 m i 5,0 m,
- wykonanie pomiarów geodezyjnych - odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych,
- wykonanie robót ziemnych, w szczególno¶ci korytowanie wraz z profilowaniem
i zagêszczeniem pod³o¿a gruntowego,
- podbudowy i roboty nawierzchniowe - podbudowa ¿wirowo-piaskowa o grubo¶ci po zagêszczeniu 12 cm, nawierzchnia z
p³yt jomb dostarczonych przez Wykonawcê (wymiary p³yty: 75x100x12,5 cm),
- zagospodarowanie poboczy,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przebudowanego odcinka drogi.
c) Zadanie nr 3: Utwardzenie p³ytami jomb nawierzchni ul. Czere¶niowej w Kowalewie.
Zakres robót:
- d³ugo¶æ: 110,0 mb, szeroko¶æ: 4,0 m,
- wykonanie pomiarów geodezyjnych - odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych,
- wykonanie robót ziemnych, w szczególno¶ci korytowanie wraz z profilowaniem
i zagêszczeniem pod³o¿a gruntowego,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodoci±gowych, gazowych, studzienek kanalizacyjnych wraz z obrukowaniem i
oznakowaniem tabliczkami - 4 szt.,
- wbudowanie 16,0 mb krawê¿ników betonowych o wymiarach 100x30x15 cm na ³awie betonowej z oporem,
- podbudowy i roboty nawierzchniowe - podbudowa ¿wirowo-piaskowa o grubo¶ci
po zagêszczeniu 12 cm, nawierzchnia z p³yt jomb dostarczonych przez Wykonawcê (wymiary p³yty: 75x100x12,5 cm), - zagospodarowanie poboczy,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przebudowanego odcinka drogi.
d) Zadanie nr 4: Utwardzenie p³ytami jomb nawierzchni ul. S³onecznej w Le¶nie.
Zakres robót:
- d³ugo¶æ: 90,0 mb, szeroko¶æ: 4,0 m,
- wykonanie pomiarów geodezyjnych - odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych,
- wykonanie robót ziemnych, w szczególno¶ci korytowanie wraz z profilowaniem
i zagêszczeniem pod³o¿a gruntowego,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodoci±gowych, gazowych, studzienek kanalizacyjnych wraz z obrukowaniem i
oznakowaniem tabliczkami - 1 szt.,
- podbudowy i roboty nawierzchniowe - podbudowa ¿wirowo-piaskowa o grubo¶ci po zagêszczeniu 12 cm, nawierzchnia z
p³yt jomb dostarczonych przez Wykonawcê (wymiary p³yty: 75x100x12,5 cm),
- zagospodarowanie poboczy,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przebudowanego odcinka drogi.
2. Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla ka¿dego zadania;
Dokumentacjê opieczêtowan± odpowiednimi pieczêciami potwierdzaj±cymi pozytywn± kontrolê przez Starostwo Powiatowe
nale¿y przed³o¿yæ w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program
kartograficzny ,,MMP lub DXF").
3. Zamawiaj±cy przedstawiaj±c nazwy w³asne w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia mia³ na celu wy³±cznie
pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materia³ (urz±dzenie) nale¿y u¿yæ do wykonania
robót budowlanych. U¿ycie nazw w³asnych w ¿aden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przyk³adowy.
Wykonawca jest zobowi±zany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych
(równowa¿nych) parametrach technicznych i jako¶ciowych. Zgodno¶æ parametrów powinna zostaæ potwierdzona
certyfikatem wydanym przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ (lub inne oceniaj±ce zgodno¶æ jednostki równowa¿ne) lub
sprawozdaniem z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z
wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji
zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ inne odpowiednie ¶rodki dowodowe (w szczególno¶ci dokumentacjê
techniczn± producenta), potwierdzaj±ce zgodno¶æ zaproponowanych przez Wykonawcê materia³ów (urz±dzeñ) w przypadku
gdy wykonawca nie ma dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ ani nie ma mo¿liwo¶ci uzyskania ich w
odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz je¿eli udowodni, ¿e
wykonywane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia,
kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania
równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez
zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub
normami.
4. Zamawiaj±cy, pos³uguj±c siê nazwami norm w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia mia³ na celu wy³±cznie
pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm nale¿y dostosowaæ prowadzone roboty budowlane.
Dopuszczalne jest zastosowanie norm równowa¿nych.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dok. techn., specyfikacje techniczne oraz przedmiary.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert okre¶lono w Czê¶ci XIX SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: -
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca wyka¿e i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia na kwotê w wysoko¶ci minimum 250.000,00 z³. (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych
podmiotów musi przedstawiæ ww. dokument dotycz±cy podmiotu, na zasoby którego siê powo³uje. Ocena spe³nienia przez
Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci ekonomicznej i finansowej bêdzie dokonana na
podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów, opisanych w Rozdziale IX SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek mo¿e byæ spe³niony ³±cznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co
najmniej jednego z Wykonawców.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami do realizacji zamówienia
posiadaj±cymi do¶wiadczenie/uprawnienia budowlane* tj. kierownikiem budowy/robót# posiadaj±cym uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
- in¿ynieryjnej drogowej – kierownik budowy
w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
*Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub
odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane
oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej
# Funkcjê kierownika budowy/robót nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo
budowlane.
Ocena spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci techniczne
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunkówudzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
Zawieraj±ce równie¿ o¶wiadczenie ,,o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji
na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U z 2023.129 t.j. z dnia 2023.01.17 z pó¼n. zm.),
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±c wspóln± ofertê, w takim przypadku ponosz±solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
2. Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia mog± byæ:
1) spó³ka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
2) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania siê
o udzielenie zamówienia, nie bêd±cy spó³k± cywiln± w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub
wiêcej Wykonawców.
3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, ustanawiaj± „Pe³nomocnika” do:
1) reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo
2) reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
W ofercie nale¿y z³o¿yæ orygina³ pe³nomocnictwa lub notarialnie potwierdzon± kopiê.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono w § 16 wzoru umowy (za³±czniki nr 6 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na platformie zakupowej zamawiaj±cego, dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/szemud w zak³adce dotycz±cej przedmiotowego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-17 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-15
INNE PRZETARGI SZEMUD
- Zakup urz±dzeñ dla potrzeb doposa¿enia serwerowni w ramach projektu pn. "Zwiêkszenie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Gminie Szemud
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych p³yt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilo¶ci 6.500 sztuk.
wiêcej: przetargi SZEMUD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 104234B Bêækowo - Zacieczki, gm. Szczuczyn
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Le¶nym w Lubinie
- Profilowanie dróg
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Z³ockie w km 4+500 - 5+700
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Remonty bie¿±ce dróg o nawierzchni t³uczniowo-¿wirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2025 r. - czê¶æ 1
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.