Ogłoszenie z dnia 2025-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00127328/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00139852/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00143686/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA TRANSPORTOWA UCZESTNIKÓW DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PN. "PRZYSTAŃ PLUSKOWĘSY" W GMINIE CHEŁMŻA W RAMACH PROJEKTU "PRZYSTAŃ PLUSKOWĘSY"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340546796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gminachelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da2ed60a-5f00-4f34-b5b0-10dfb94008481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA TRANSPORTOWA UCZESTNIKÓW DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PN. "PRZYSTAŃ PLUSKOWĘSY" W GMINIE CHEŁMŻA W RAMACH PROJEKTU "PRZYSTAŃ PLUSKOWĘSY"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da2ed60a-5f00-4f34-b5b0-10dfb9400848
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045870/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport z oraz do Dziennego Domu Pomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie: Usługa transportowa uczestników do Dziennego Domu Pomocy pn. ,,Przystań Pluskowęsy” w GmiProjekt „Przystań Pluskowęsy” . Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu SpołecznegoPlus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego. Działanie 8.24 Usługi społeczne i zdrowotne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz na zajęcia i odwóz do domów uczestników Dziennego Domu Pomocy pn. ,,Przystań
Pluskowęsy” w Pluskowęsach w Gminie Chełmża według poniższej specyfikacji:
Usługa transportowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Pluskowęsach:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej dla max. 30 osób (niesamodzielnych), w tym z miejsca
zamieszkania na terenie gminy Chełmża do DDP w Pluskowęsach i z powrotem do miejsca zamieszkania tych uczestników.
Liczba osób dowożonych do DDP i odwożonych do miejsca zamieszkania może ulegać zmianie i ustalana będzie z osobą
upoważnioną przez Zamawiającego.
2. Osoba niepełnosprawna ma prawo do korzystania z bezpłatnej pomocy ze strony kierowcy przy wsiadaniu i wysiadaniu z
pojazdu.
3. Przywóz uczestników do Dziennego Domu Pomocy w Pluskowęsach z miejsca zamieszkania na godzinę 8.00 w dniach
od poniedziałku do piątku. W przypadku gdy konieczny będzie przewóz w dwóch kursach to jedna grupa musi dojechać nie
później niż do godziny 8.00, a druga grupa nie później niż do godziny 9.00.
4. Odwiezienie uczestników Dziennego Domu Pomocy z Pluskowęs do miejsca zamieszkania od godziny 15.00 w dniach od
poniedziałku do piątku. W przypadku gdy konieczny będzie przewóz w dwóch kursach to jedna grupa musi odjechać nie
wcześniej niż od godziny 14.30, a druga grupa nie wcześniej niż od godziny 15.00.
5. Przyjmuje się, że dziennie usługa transportowa wyniesie maksymalnie 200 km. Usługa będzie realizowana od dnia
01.04.2025 r. do dnia 31.03.2026 r. w dni funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy. Transport będzie realizowany od
poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy (ilość dni świadczonych usług w całym okresie
realizacji
umowy: 251 wyliczona na podstawie https://www.dnirobocze.pl/index.php). Zamawiający zastrzega, że w przypadku
odwołania zajęć powiadomi wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem o rezygnacji z usługi na dany dzień. Powyższe
zastrzeżenie ma zastosowanie również do braku możliwości przeprowadzenia zajęć przez DDP w związku ze stanem
epidemii lub zagrożenia epidemią. Wykonawcy nie będzie należała się zapłata wynagrodzenia za niewykonane transporty,
za samą gotowość do świadczenia usługi ani jakiekolwiek odszkodowania za nieuzyskany dochód.
ednocześnie stosownie do treści art. 433 pkt 4 ustawy PZP, Zamawiający oświadcza, że minimalny zakres świadczenia
usługi wynosi 60 % wartości zamówienia. Podana liczba kilometrów nie stanowi zatem ostatecznego wymiaru zamówienia,
w wyniku czego wartości te nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania przez wykonawcę roszczeń z tytułu realizacji
zamówienia lub być podstawą odmowy zrealizowania zamówienia.
6. Zamawiający gwarantuje, że ilość zrealizowanych kilometrów w całym okresie realizacji nie będzie mniejsza niż 30120
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia, skrócenia czasu przejazdu lub wykonania kilku przejazdów jeśli
wymagało będzie tego dobro uczestnika projektu np. zbyt długi transport osoby niepełnosprawnej.
7. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca rozliczany będzie na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów wg
stawki wskazanej w Formularzu oferty. Wykonawca rozpocznie
naliczanie kilometrów od miejsca zamieszkania najdalej zamieszkującego pasażera. Następnie doliczy kilometry na trasie
przejazdu pomiędzy kolejnymi uczestnikami. Naliczanie zakończy się z chwilą powrotu do Dziennego Domu Pomocy z
ostatnimi uczestnikami Dziennego Domu Pomocy przy zachowaniu warunków określonych w niniejszy punkcie. Podobna
sytuacja będzie miała miejsce popołudniu przy odwożeniu uczestników z Dziennego Domu Pomocy do ich domów.
Zamawiający może zapłacić Wykonawcy za powrót do siedziby Dziennego Domu Pomocy lub bazy postojowej (pod
warunkiem, że odległość od bazy postojowej do miejsca odwiezienia ostatniego pasażera nie będzie dalsza niż do siedziby
Dziennego Domu Pomocy).
Zamawiający nie ponosi kosztów za powrót rano z siedziby Dziennego Domu Pomocy do bazy postojowej, ani za przyjazd
popołudniu z bazy postojowej do siedziby Dziennego Domu Pomocy.
8. Do składania ofert upoważnieni są wyłącznie Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem organizacyjno-
technicznym do wykonania zamówienia – warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem flotą
wyposażoną w standardy bezpieczeństwa, ABS, ASR oraz ogrzewanie i klimatyzację.
9. Pojazd używany do transportu osób z niepełnosprawnościami musi być przystosowany do przewozu osób
niepełnosprawnych zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z
2024 r., poz. 1251) oraz zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w części dotyczącej
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stan techniczny pojazdu wymagany przepisami prawa.
10. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad osobami w
ramach przedmiotu zamówienia (w tym świadczenie pomocy uczestnikom DDP w zależności od zgłoszonych potrzeb, np.
wejście/wyjście z pojazdu).
11. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewnia podstawienie pojazdu zastępczego (np. w razie awarii) w ciągu max.
60 minut pozwalającego na wykonanie usługi zgodnie z umową i złożoną ofertą.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu
uczestników DDP.
13. W cenę kilometra i opłatę stałą Wykonawca powinien wliczyć ewentualne: opłaty postojowe, parkingowe i drogowe.
14. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów i przewożonych osób od następstw nieszczęśliwych
wypadków mogących wystąpić w trakcie wykonywania usługi.
15. Kolejność odbierania uczestników, a także trasy przejazdu ustalane będą na bieżąco z kierownikiem DDP a w
przypadku nie wyłonienia kierownika DDP z koordynatorem projektu.
16. Zamawiający zastrzega, że płatności dokonywane będą na podstawie rzeczywiście przejechanych kilometrów wg
umówionej stawki zgodnie z kartą kierowcy zaakceptowaną przez osobę do tego wskazaną ze strony Zamawiającego
17. Wykonawca przez okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdów (karta
kierowcy) na potrzeby rozliczenia przewozu osób.
18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dodatkowych czynności administracyjno- biurowych związanych z zarządzaniem transportem i logistyką, oraz rozliczeniem usługi.
19. Wszelkie opłaty związane z realizacją umowy, w tym opłaty drogowe i parkingowe ponosi Wykonawca.
20. Pojazdy uczestniczące w realizacji usług muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać
ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Wykonawca musi dysponować ilością
kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia i ważne
badania lekarskie. Przewozy mogą być dokonywane wyłącznie środkami transportu spełniającymi
wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z
przewozem osób. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Policji w celu kontroli pojazdów i kierowców.
21. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania telefonicznego lub mailowego, lub pisemnego
Zamawiającego o nieobecności uczestników w miejscu odbioru, a także innych czynnikach mających wpływ na realizację
zamówienia.
22. Wykonawca obligatoryjnie, w całym okresie realizacji, musi posiadać aktualną licencję na krajowy transport drogowy
osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o
transporcie drogowym.
23. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego
dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował specjalistycznym
samochodem do przewozu min. 1 osoby na wózku
inwalidzkim tj. spełniającym wymogi techniczne umożliwiające wprowadzenie i
wyprowadzenie osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim oraz przestrzeń bagażową do przewozu
wózków inwalidzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215779,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215779,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215779,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo – Usługowa TRANS-TUR Jarosław Grzankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8791150561
7.3.3) Ulica: Orzechowo 31
7.3.4) Miejscowość: Orzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-213
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZANKOWSKI JAROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZANKOWSKI JAROSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215779,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Chełmży
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chełmża
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.