Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146766/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej ul. Łużycka w Ruszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230291143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 8
1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukwegliniec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zukwegliniec.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej ul. Łużycka w Ruszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c7baf5-fb47-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004352/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa siei wodociągowej ul. Łużycka w Ruszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146766/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK.271.4.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej DN 160 wraz z infrastruktura techniczną o długości 685 mb w pasie drogi powiatowej nr 2405D ul. Łużycka w Ruszowie – Etap I, zgodnie z dokumentacją zawierającą:
a) Dokumentację techniczną
b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania
c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
a) roboty drogowe rozbiórkowe
b) roboty ziemne – wykopy i przewierty
c) węzły
d) roboty ziemne – zasypki
e) roboty drogowe odbudowy
f) obsługa geodezyjna
g) inwentaryzacja powykonawcza
h) opracowanie tymczasowego projektu organizacji ruchu
i) pełnienie funkcji kierownika budowy.
3. Roboty należy przeprowadzić metodą bez wykopową w oparciu o projekt organizacji ruchu
3.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany, we własnym zakresie i na własny koszt, do:
1)zapewnienie tymczasowej organizacji ruchu;
2)uzyskanie zgody na prowadzenie robót od zarządcy drogi
3)na terenach położonych w strefie ochrony archeologicznej i konserwatorskiej – poniesienie kosztów związanych ze zgłoszeniem właściwym służbom rozpoczęcia robót ziemnych;
4) prowadzenia robót zgodnie z obowiązującym prawem, w tym między innymi z ustawą z dn. 16.04.2004r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 roku poz. 1614). Biorąc pod uwagę konieczność dbałości o cele i przedmiot ochrony obszarów Natura 2000 oraz różnych form ochrony przyrody, należy zwrócić uwagę na działania polegające na organizacji dostaw, lokalizację i organizację pl. magazynowego budowy. Prace budowlane należy prowadzić z uwzględnieniem m.in. potrzeb i biologii gatunków chronionych. Wszelkie prace ograniczające dostęp danego gatunku do miejsc jego regularnego występowania i rozrodu należy traktować, jako niszczenie miejsc lęgowych i schronień ( oprac. http://www.nfosigw.gov.pl);
5) oznakowania i zabezpieczenia placu budowy, zapewnienie bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa osób;
6) rozwiązania kwestii poboru wody i energii elektrycznej;
7) uporządkowania terenu po zakończeniu budowy;
8) dokonania wywozu gruzu i innych materiałów rozbiórkowych oraz odpadów. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów, przekazaniem i transportem odpadów na składowisko;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289788,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289788,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289788,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BED BUD Majer Daniel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131497866
7.3.3) Ulica: Siekierczyn 106
7.3.4) Miejscowość: Siekierczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 59-818
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Moldróg Ryszard Przydatek
Wykonanie przewiertu sterowanego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289788,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI WĘGLINIEC
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie
- Budowa kanalizacji w miejscowości Czerwona Woda
- Przebudowa ul. Rzecznej w Starym Węglińcu dz. nr 841 - ETAP II
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Węgliniec
więcej: przetargi WĘGLINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gminy Piszczac
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 3
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.