Ogłoszenie z dnia 2025-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00149821/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00162419/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i specjalistycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220926678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dra Józefa Balewskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 774 94 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.sadowski@szpital-starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-starogard.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kcz.ezamawiajacy.pl/pn/kcz/demand/200819/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i specjalistycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09cefcc1-e0eb-491d-92c8-351aa3117498
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FDZ.242.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 369657,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1rękawice diagnostyczne nitrylowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 195272 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2Rękawice diagnostyczne lateksowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 43120 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3Rękawice chirurgiczne lateksowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 54111,5 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4Rękawice chirurgiczne lateksowe z mankietem rolowanym
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 34925 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5Rękawice chirurgiczne lateksowe z mankietem rolowanym z taśmą adhezyjną/opaską lepną zapobiegającą zsuwaniu się
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 22165 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6Rękawice chirurgiczne lateksowe i neoprenowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 20064 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
niemożliwy do skorygowania, wadliwy opis przedmiotu zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
niemożliwy do skorygowania, wadliwy opis przedmiotu zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
niemożliwy do skorygowania, wadliwy opis przedmiotu zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
niemożliwy do skorygowania, wadliwy opis przedmiotu zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
niemożliwy do skorygowania, wadliwy opis przedmiotu zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
niemożliwy do skorygowania, wadliwy opis przedmiotu zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W przedmiotowym postępowaniu, do dnia 24 marca 2025 roku, Wykonawcy zadali szereg pytań dotyczących dopuszczenia produktów alternatywnych dla oczekiwanych przez zamawiającego, których kryteria zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający nie miał możliwości udzielenia odpowiedzi w ustawowym terminie na wszystkie pytanie, w związku z czym wydłużono termin składania ofert do dnia 2 kwietnia 2025 roku. W dniu 31.03.2025r., Zamawiający ujawnił błędne przyporządkowanie odpowiedzi biegłych do poszczególnych pytań zadanych przez Wykonawców. Wskutek powyższego, zmianie uległ w sposób znaczący opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich pakietów będących przedmiotem niniejszego postepowania. W orzecznictwie KIO obowiązuje ugruntowana linia orzecznicza, zgodnie z którą wadliwy opis przedmiotu zamówienia (przykładowo, niejednoznaczny nieprecyzyjny, nieprzejrzysty niespójny z udostępnionymi dokumentami zamówienia) stanowi wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy (vide wyrok KIO z 30.11.2023 r., KIO 3384/23, LEX nr 3689837, wyrok KIO z 12.04.2023 r., KIO 847/23, LEX nr 3562545). Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Dom dla Dzieci w Owidzu"
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
- Remont korytarza na I piętrze oraz szatni na parterze w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 05/2025 Sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych odzieży jednorazowej oraz rękawic diagnostycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Dostawa rękawic ochronnych jednorazowych (diagnostyczne, chirurgiczne, ortopedyczne)
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa środków czystości oraz produktów chemicznych do utrzymania czystości (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Rękawice jednorazowego użytku
- Sprzedaż i dostawa rękawic nitrylowych, niesterylnych (diagnostycznych).
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.