Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047420/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ALBIGOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 2265
1.5.8.) Numer faksu: 17 225 65 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ALBIGOWEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f22a1eb8-ae52-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009350/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Albigowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047420/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa budynku Szkoły podstawowej w Albigowej o oddziały przedszkole. Zamówienie obejmuje wykonanie rozbudowy budynku Szkoły o cztery oddziały przedszkolne, pomieszczenia obsługi, szatnie oraz pomieszczenia zaplecza kuchennego. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie zagospodarowania terenu, budowa przedszkolnego placu zabaw oraz dostawa i montaż wyposażenia niezbędnego do pracy przedszkola oraz kuchni.
Część I: Wykonanie robót w formule zaprojektuj-zbuduj w zakresie rozbudowy budynku szkoły
o oddziały przedszkolne wraz z pomieszczeniami obsługi, dostawa wyposażenia przedszkolnego
i zagospodarowaniem terenu – roboty objęte PFU;
Część II: Wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły podstawowej w zakresie kuchni, pomieszczeń obsługi wraz z dostawą wyposażenia oraz modernizacją instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3843750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4220130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3843750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa „GRZEŚKI” sp. j. Kastoris-Sudoł Grzegorz, Sudoł Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722404805
7.3.3) Ulica: ul. Gawrzyłowska 36
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3843750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla budynku Zameczek Romantyczny
- MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Modernizacja budynków I Liceum Ogólnokształcącego i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Mickiewicza 3 w Łańcucie
- ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- ,, Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń, wymianie drzwi oraz instalacji elektrycznych w budynku PUP w Łańcucie".
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.