Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00130189/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku przy ul. Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-876f87b4-465e-4b3c-a216-6a5e85177b6f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku przy ul. Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-876f87b4-465e-4b3c-a216-6a5e85177b6f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018857/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja budynku przy ul. Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych - wykonanie robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00007.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1307515,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: Zamówienie dotyczy robót budowlanych.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Etap 1: Przebudowa stropu przy klatce schodowej w budynku szkoły w Knurowie przy ulicy Szpitalnej 25 oraz montaż elektrycznego podnośnika z napędem łańcuchowym.
Etap 2: Modernizacja segmentu B
Etap 3: Modernizacja segmentu A
Załączniki:
dokumentacja projektowa – „Adaptacja budynku przy ulicy Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych”- ETAPY 1, 2, 3 wykonana przez Firmę Inżynieryjno-Konsultingową „ARCUS” S.C.
Mając na uwadze zlokalizowanie terenu budowy w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, Wykonawca wygrodzi teren budowy w taki sposób, aby uniemożliwić osobom trzecim dostęp w rejon prowadzonych prac oraz zapewni całkowite bezpieczeństwo pracowników na czynnym obiekcie. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę taką organizację i prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowały z prowadzoną w obiekcie działalnością.
UWAGA: Wykonawca musi uwzględnić rozpoczęcie robót od ETAPÓW 1 i 2. Po zakończeniu obu etapów można przystąpić do realizacji prac związanych z ETAPEM 3.
Etap 1: Przebudowa stropu przy klatce schodowej w budynku szkoły w Knurowie przy ulicy Szpitalnej 25.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
a) wydzielenie miejsca prowadzenia prac i jego prawidłowe oznakowanie,
b) demontaż balustrad,
c) rozbiórka fragmentu istniejącego stropu;
ROBOTY WŁAŚCIWE:
d) wykonanie nowego fragmentu stropu,
e) montaż balustrad;
ROBOTY PORZĄDKOWE:
f) uporządkowanie terenu z posegregowaniem materiałów przewidzianych do ponownego wykorzystania i przeznaczonych do wywiezienia na składowisko odpadów,
g) mycie pomieszczeń;
Montaż podnośnika elektrycznego z napędem łańcuchowym:
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
h) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu,
ROBOTY WŁAŚCIWE:
i) montaż podnośnika elektrycznego z napędem łańcuchowym.
Etap 2: Modernizacja segmentu B
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
a) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu,
b) demontaż elementów m.in. ścian działowych, wyposażenia łazienek, instalacji podlegającej modernizacji;
ROBOTY WŁAŚCIWE MODERNIZACJA SANITARIATÓW / SAL LEKCYJNYCH / KORYTARZY:
SANITARIATY:
c) nowe wydzielenie ściankami działowymi,
d) systemowe kabiny sanitarne,
e) sufit podwieszany na ruszcie systemowym,
f) nowe oprawy oświetleniowe,
g) nowe wyposażenie;
SALE LEKCYJNE:
h) nowy podział istniejących sal lekcyjnych,
i) prace malarskie w zakresie ścian i sufitów,
j) nowe oprawy oświetleniowe + włączniki + kontakty,
k) wymiana posadzek w salach posiadających wyeksploatowane posadzki:
KORYTARZE:
l) prace malarskie w zakresie ścian,
m) renowacja istniejącej posadzki wykonanej z lastryko,
ROBOTY PORZĄDKOWE:
a) uporządkowanie terenu i utylizacja elementów zdemontowanych/wyburzonych.
Etap 3: Modernizacja segmentu A
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
a) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu,
b) demontaż elementów m.in. ścian działowych, wyposażenia łazienek, instalacji podlegającej modernizacji;
ROBOTY WŁAŚCIWE MODERNIZACJA SANITARIATÓW / SAL LEKCYJNYCH / KORYTARZY:
SANITARIATY:
c) nowe wydzielenie ściankami działowymi,
d) systemowe kabiny sanitarne,
e) sufit podwieszany na ruszcie systemowym,
f) nowe oprawy oświetleniowe,
g) nowe wyposażenie;
SALE LEKCYJNE:
h) nowy podział istniejących sal lekcyjnych,
i) prace malarskie w zakresie ścian i sufitów,
j) nowe oprawy oświetleniowe + włączniki + kontakty,
k) wymiana posadzek w salach posiadających wyeksploatowane posadzki;
KORYTARZE:
l) prace malarskie w zakresie ścian,
m) renowacja istniejącej posadzki wykonanej z lastryko,
ROBOTY PORZĄDKOWE:
n) uporządkowanie terenu i utylizacja elementów zdemontowanych/wyburzonych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 tj. dokumentacja projektowa – „Adaptacja budynku przy ulicy Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych”- ETAPY 1, 2, 3 wykonana przez Firmę Inżynieryjno-Konsultingową „ARCUS” S.C. Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w przedmiarze robót oraz STWiORB stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1365462,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1878887,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1365462,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWA SYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542704995
7.3.3) Ulica: Wolności 68
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1365462,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.