Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług okresowych przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii instalacji detekcji gazów w budynku C pomieszczenia Cleanroom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020671635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stabłowicka 147
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-066
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.orzechowska@port.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.port.org.pl/pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług okresowych przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii instalacji detekcji gazów w budynku C pomieszczenia Cleanroom2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3612fe21-da95-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176425
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 305 pkt. 2) (Dz.U. z
2022 r. poz. 1710; zwana dalej: PZP).
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: Zamawiający może
udzielić zamówienia jeżeli w uprzednio prowadzonym postepowaniu w trybie
podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.
1 pkt. 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione.
W uprzednio prowadzonym postępowaniu (ogłoszenie nr 2023/BZP
00134403/01) została złożona tylko jedna oferta na część nr 2 postępowania.
Oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 1.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów
technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii instalacji
detekcji gazów w budynku C pomieszczenia Cleanroom dla Sieci Badawczej
Łukasiewicz – PORT Polskiego Ośrodka Rozwoju Technologii w okresie 12
miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Denis F. H. U. "SERWITECH"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931340534
7.3.3) Ulica: Jastrzębia 37
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U "SERWITECH" DARIUSZ DENIS
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U "SERWITECH" DARIUSZ DENIS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15891,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.