Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164399/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych na terenie Miasta Radomska w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 10, 44 685 45 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65f0bf01-cfc0-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych na terenie Miasta Radomska w 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f0bf01-cfc0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039224/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie zielenie w ciągach komunikacyjnych na terenie Miasta Radomska w 2023r. z podziałem na 2 części CPV:77310000-6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 815522,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgnacja zieleni w ciągach komunikacyjnych dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz zieleni na działkach miejskich (Część I zamówienia).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sposobu wykonania przedmiotu zamówienia) dla części I stanowią dodatki nr: 1,1a,10a,11,12,13 do SWZ.
Zakres i warunki realizacji zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone w dodatkach do SWZ i pkt 3.2 SWZ .Termin początkowy
01.05.2023r. realizacji umowy jest terminem jest przewidywanym, termin realizacji umowy ustala się na okres od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 455446,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi koszenia trawników, wykaszania rowów, koszenia chwastów i sprzątania terenów z odpadów - w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska oraz koszenia trawników, chwastów i sprzątania odpadów na terenach przy zbiornikach wodnych i na działkach miejskich w Radomsku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sposobu wykonania przedmiotu zamówienia) dla części II stanowią dodatki nr: 1, 10b do SWZ.
Zakres i warunki realizacji zamówienia -
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech
przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone w dodatkach do SWZ i pkt 3.2 SWZ. Zamawiający dla Części II zamówienia przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. usługi koszenia trawników, wykaszania rowów, koszenia chwastów i sprzątania terenów z odpadów - w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta
Radomska oraz koszenia trawników, chwastów i sprzątania odpadów na terenach przy zbiornikach wodnych i na działkach
miejskich w Radomsku”, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie 30 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z
dotychczasowym Wykonawcą. W wartości szacunkowej dla Części II zamówienia pkt 4.2.5.) niniejszego ogłoszenia uwzględniono zamówienia podobne z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie 30 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą tj. 276 981,48 zł + (30%) 83 094,44 zł = 360 075,92 zł. Termin początkowy 01.05.2023r. realizacji umowy jest terminem jest przewidywanym, termin realizacji umowy ustala się na okres od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 360075,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489327,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489327,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489327,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN PARK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101405747
7.3.3) Ulica: ul. Sanicka 26
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45% Części I zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509307,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN PARK Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101405747
7.3.3) Ulica: ul. Sanicka 26,
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45 % Części II
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Dostawa wyrobów diagnostycznych wraz z dzierżawą sprzętu dla Pracowni Serologii Transfuzjologicznej w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
- Utrzymanie dróg o nawierzchni nieulepszonej na terenie Miasta Radomska
- Świadczenie usługi w postaci przyrządzania gorącego posiłku z dowozem do Dziennego Domu Senior+ mieszczącego się w Radomsku przy ul. Sadowej 5
- Budowa żłobka dla dzieci do lat 3 przy ul. Sokolej w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Koszenie rowów melioracyjno-komunalnych w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
- Usługi transportowe przy remontach i działaniach porządkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.