eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiRozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Waryńskiego, 22A

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 087 566 22 60

1.5.8.) Numer faksu: 087 566 22 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: or@spzozor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ , www.rehabilitacja.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.spzozors.wrotapodlasia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e56d6c-1ab1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003376/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186878/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGT.3331-3/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289565,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach. Określenie przedmiotu zamówienia, zakres: Zagospodarowanie części pozyskanego terenu położonego w bezpośrednim sąsiedztwie Ośrodka przy ulicy Utrata, poprzez urządzenie około 1 104 m2 powierzchni z przeznaczeniem na wykonanie miejsc parkingowych, drogi dojazdowej, ogrodzenie całości terenu objętego inwestycją zgodnie z dokumentacją techniczną, ponadto wykonanie wydzielenia drogi koniecznej użytkownikom garaży, montaż stojaków rowerowych z zadaszeniem, nasadzenie zieleni izolacyjno-krajobrazowej, urządzenie miejsc do ćwiczeń na świeżym powietrzu, tzw. ,,siłownie zewnętrzne" uwzględniające wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Powyższe wpłynie pozytywnie na estetykę, komfort, poprawę jakości i dostępności świadczonych usług medycznych. Przewidziane do wykonania prace zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczno – kosztorysową obejmują: ukształtowanie terenu, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne zasadnicze i wykończeniowe wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi. Wykonanie urządzeń komunikacyjnych w skład którego wchodzi: droga manewrowa, parking dla samochodów osobowych, chodniki i utwardzenia pod wiatę oraz parking dla rowerów, profilowanie i dożwirowanie placu przed garażami, odtworzenia nawierzchni ciągów pieszych, komunikacyjnych, ogrodzenie panelowe z siatki, ogrodzenie panelowe pełne z rozbiórki istniejącego ogrodzenia, rury osłonowe dwudzielne, ścieżka terapeutyczno rehabilitacyjna przeznaczona wszystkim pacjentom dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, wiata pod parking dla rowerów, stojaki rowerowe, montaż istniejącej altany w nowym miejscu, szlaban elektromechaniczny, pergole, nasadzenia m.in. bluszczu pnącego. Projektuje się również wykonanie instalacji elektrycznych, których zakres obejmuje: instalację oświetlenia zewnętrznego, zasilania bram, wykonanie rozdzielnicy zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie ochrony przeciwpożarowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03451300-9 - Krzewy

34928200-0 - Ogrodzenia

37442400-8 - Ławeczki lub stojaki z ciężarkami

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Z powodu wniesionych zarzutów przez jedną ze stron postępowania administracyjnego dotyczącego wydania pozwolenia na budowę przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem została poważnie zagrożona realizacja całego zakresu planowanej inwestycji i założonych w dokumentacji rozwiązań technicznych. W tej sytuacji Zamawiający będzie mógł zrealizować tylko część zadania inwestycyjnego nie wymagającego uzyskania pozwolenia na budowę. Doszło więc do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. W tej sytuacji niemożliwą jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu ponieważ zbyt radykalnie zmieniłby się zakres zamówienia w porównaniu z zakresem określonym w niniejszym zamówieniu.
Koniecznym jest zatem unieważnienie postępowania, ponieważ z przyczyn prawnych niezależnych od Zamawiającego dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 w związku z art. 90 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.