Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00186878/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Waryńskiego, 22A
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 087 566 22 60
1.5.8.) Numer faksu: 087 566 22 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: or@spzozor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ , www.rehabilitacja.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.spzozors.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e56d6c-1ab1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003376/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186878/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGT.3331-3/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 289565,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach. Określenie przedmiotu zamówienia, zakres: Zagospodarowanie części pozyskanego terenu położonego w bezpośrednim sąsiedztwie Ośrodka przy ulicy Utrata, poprzez urządzenie około 1 104 m2 powierzchni z przeznaczeniem na wykonanie miejsc parkingowych, drogi dojazdowej, ogrodzenie całości terenu objętego inwestycją zgodnie z dokumentacją techniczną, ponadto wykonanie wydzielenia drogi koniecznej użytkownikom garaży, montaż stojaków rowerowych z zadaszeniem, nasadzenie zieleni izolacyjno-krajobrazowej, urządzenie miejsc do ćwiczeń na świeżym powietrzu, tzw. ,,siłownie zewnętrzne" uwzględniające wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Powyższe wpłynie pozytywnie na estetykę, komfort, poprawę jakości i dostępności świadczonych usług medycznych. Przewidziane do wykonania prace zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczno – kosztorysową obejmują: ukształtowanie terenu, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne zasadnicze i wykończeniowe wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi. Wykonanie urządzeń komunikacyjnych w skład którego wchodzi: droga manewrowa, parking dla samochodów osobowych, chodniki i utwardzenia pod wiatę oraz parking dla rowerów, profilowanie i dożwirowanie placu przed garażami, odtworzenia nawierzchni ciągów pieszych, komunikacyjnych, ogrodzenie panelowe z siatki, ogrodzenie panelowe pełne z rozbiórki istniejącego ogrodzenia, rury osłonowe dwudzielne, ścieżka terapeutyczno rehabilitacyjna przeznaczona wszystkim pacjentom dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, wiata pod parking dla rowerów, stojaki rowerowe, montaż istniejącej altany w nowym miejscu, szlaban elektromechaniczny, pergole, nasadzenia m.in. bluszczu pnącego. Projektuje się również wykonanie instalacji elektrycznych, których zakres obejmuje: instalację oświetlenia zewnętrznego, zasilania bram, wykonanie rozdzielnicy zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie ochrony przeciwpożarowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03451300-9 - Krzewy
34928200-0 - Ogrodzenia
37442400-8 - Ławeczki lub stojaki z ciężarkami
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Z powodu wniesionych zarzutów przez jedną ze stron postępowania administracyjnego dotyczącego wydania pozwolenia na budowę przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem została poważnie zagrożona realizacja całego zakresu planowanej inwestycji i założonych w dokumentacji rozwiązań technicznych. W tej sytuacji Zamawiający będzie mógł zrealizować tylko część zadania inwestycyjnego nie wymagającego uzyskania pozwolenia na budowę. Doszło więc do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. W tej sytuacji niemożliwą jest zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu ponieważ zbyt radykalnie zmieniłby się zakres zamówienia w porównaniu z zakresem określonym w niniejszym zamówieniu.
Koniecznym jest zatem unieważnienie postępowania, ponieważ z przyczyn prawnych niezależnych od Zamawiającego dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 w związku z art. 90 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
- Rozbudowa myjni autobusowej oraz budowa automatycznej portalowej myjni szczotkowej dla autobusów o długości do 18 m
- "Dokumentacja projektowa dot. budowy i rozbudowy dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach w km 0+007,38 - 0+645,39 (odcinek A-B), km 0+031,08 - 0+776,63 (odcinek C-B-D-G), km 0+000,00 - 0+102,82 (odcinek D-F)
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Remont budynku nr 310/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Budowa żłobka "Miodowy kącik" w m. Suskowola
- Przebudowa budynku szkoły w Potarzycy wraz z adaptacją części szkoły na żłobek
więcej: Krzewy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.