Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108647/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/45wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34792c99-b407-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00236492/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa materiałów budowlanych z przeznaczeniem dla poszczególnych SOI 45 WOG w Wędrzynie- z podziałem na dwie części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108647/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych z podziałem na dwie części:Część I: Dostawa materiałów budowlanych ( z przeznaczeniem dla Sekcji Obsługi Infrastruktury: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna – zwane dalej SOI ) do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Wędrzyn;
Dostarczenie materiałów obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynów SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały nowe, w pierwszej kategorii oraz nieużywane. Dostawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy do Zamawiającego certyfikaty potwierdzające jakość przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 ,5a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14600000-7 - Rudy i stopy metali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03400000-4 - Leśnictwo i pozyskiwanie drewna
24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne
24910000-6 - Kleje
34941100-6 - Pręty
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
44111200-3 - Cement
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
44113600-1 - Bitum i asfalt
44114200-4 - Produkty betonowe
44170000-2 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi
44171000-9 - Płyty (budowlane)
44176000-4 - Taśma
44191400-9 - Płyta pilśniowa
44192200-4 - Gwoździe
44212500-4 - Kątowniki i profile
44520000-1 - Zamki, klucze i zawiasy
44521000-8 - Różne kłódki i zamki
44531510-9 - Śruby i wkręty
44531600-7 - Nakrętki
44532100-9 - Nity
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
44832000-1 - Rozpuszczalniki
44921100-3 - Gips
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych z podziałem na dwie części:Część II: Dostawa materiałów budowlanych – sypkich ( z przeznaczeniem dla Sekcji Obsługi Infrastruktury: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna – zwane dalej SOI ) do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Wędrzyn;
Dostarczenie materiałów obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynów SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały nowe, w pierwszej kategorii oraz nieużywane. Dostawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy do Zamawiającego certyfikaty potwierdzające jakość przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 ,5a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14600000-7 - Rudy i stopy metali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03400000-4 - Leśnictwo i pozyskiwanie drewna
24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne
24910000-6 - Kleje
34941100-6 - Pręty
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
44111200-3 - Cement
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
44113600-1 - Bitum i asfalt
44114200-4 - Produkty betonowe
44170000-2 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi
44171000-9 - Płyty (budowlane)
44176000-4 - Taśma
44191400-9 - Płyta pilśniowa
44192200-4 - Gwoździe
44212500-4 - Kątowniki i profile
44520000-1 - Zamki, klucze i zawiasy
44521000-8 - Różne kłódki i zamki
44531510-9 - Śruby i wkręty
44531600-7 - Nakrętki
44532100-9 - Nity
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
44832000-1 - Rozpuszczalniki
44921100-3 - Gips
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161822,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242427,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161822,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Siedziba Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161822,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10920,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33885,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10920,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BRUK Piotr Makarewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961073540
7.3.3) Ulica: Stefana Cyryniaka 1
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10920,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Termomodernizacja i remont budynku administracyjno-biurowego Starostwa Powiatowego w Sulęcinie
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
- Dostawa płyt betonowych MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm z podwójnym zbrojeniem nacisk koła tylnego sam. ciężarowego P= 50 kN, beton klasy C25/30 lub wyższy w il. do wyszczególnionych miejscowości.
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno-asfaltowej do wbudowania "na gorąco"
- Modernizacja systemu kolektorów
- SUKCESYWNA DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MATERIAŁÓW BETONOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.