Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00175935/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie bieżące obiektów mostowych na drogach krajowych i wojewódzkich w Koninie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363118861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakładowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i utrzymanie dróg publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie bieżące obiektów mostowych na drogach krajowych i wojewódzkich w Koninie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bc82cda-d9d8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038956/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM.IV.ZP.221.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 248216,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148216,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowo - konserwacyjne prowadzone na 28 obiektach mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg krajowych, wojewódzkich i częściowo powiatowych w Koninie zgodnie z zestawieniem zbiorczym stanowiącym załącznik do niniejszego zlecenia. Lokalizacja i parametry obiektów określone zostały w Zbiorczym zestawieniu obiektów (Załącznik nr 6 do SWZ). Łączna ilość wszystkich obiektów mostowych to 28 szt., w tym: 6 mostów, 14 wiaduktów, 8 estakad.
2. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze prac (Załącznik nr 7 do SWZ), na podstawie którego Wykonawca sporządza kosztorys ofertowy oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 8 do SWZ).
3. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia dla prac wskazanych w przedmiarze dla pozycji nr 19 wynosi 2 lata od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.
4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712310-9 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167000,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167000,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167000,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Melioracyjno-Ekologiczne „EKO-MEL” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650001728
7.3.3) Ulica: Solna 28A
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MELIORACYJNO - EKOLOGICZNE "EKO-MEL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MELIORACYJNO - EKOLOGICZNE "EKO-MEL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167000,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wyposażenie pracowni OZE w ramach projektu "Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej w Mieście Konin celem dostosowania do potrzeb regionalnego rynku pracy"
- Dozór obiektów należących do ANS w Koninie
- "Dostawa licencji, subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanych systemów operacyjnych i urządzeń."
- Dostawa kart przedpłaconych
- Sukcesywne zakupy paliw płynnych oraz płynu AdBlue do pojazdów Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Remont pomieszczeń w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.