Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123926/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00128721/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz wewnętrznych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 38 406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz wewnętrznych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d2e63f-bbd5-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remonty i bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni nieutwardzonej oraz remonty istniejącego odwodnienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123926/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.22.2022.MRO/TP1-Rb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remonty nieutwardzonych dróg gminnych oraz wewnętrznych w tym:
• profilowanie nieutwardzonych dróg,
• utrzymanie odwodnienia dróg gminnych,
• remonty nawierzchni dróg z kruszywa, bitumicznych i brukarskich,
• utrzymanie nawierzchni parkingów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy, Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz w dokumentacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.;
2.2. Gwarancja
Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu rękojmi za wady zgodnie Kodeksem Cywilnym i gwarancji jakości na całość zrealizowanych robót.
Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady, na okres:
• 14 dni - na mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem;
• 6 miesięcy - na doziarnienie nawierzchni kruszywem oraz na konserwację odwodnienia,
• 12 miesięcy - na pozostałe roboty.
Okres gwarancji ulega odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania usuwania wad i napraw gwarancyjnych dla części naprawianej. Z zakresu odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu gwarancji udzielonej na wykonane roboty wyłącza się ubytki w drogach spowodowane naturalnymi, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
Gwarancja liczy się od dnia dokonania odbioru poszczególnych etapów robót, określonych w protokołach odbioru.
2.3. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.4 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, na dzień podpisania umowy, kopii dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również Podwykonawców;
2.5. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy PZP. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji.
Przyjęte w dokumentacji (Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót), materiały lub urządzenia mogą być zastąpione wyrobami innych firm pod warunkiem, że wyroby te będą miały parametry analogiczne i nie gorsze niż wyroby zastosowane w dokumentacji (spełniających wymagania podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 3 do Umowy). Warunkiem jest uzgodnienie i uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na wprowadzenie zmian.
Warunkiem jest uzgodnienie i uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na wprowadzenie zmian.
2.7. Termin realizacji zamówienia.
a) Termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie realizowany etapami, od dnia podpisania umowy przez okres 180 dni. Miejsce realizacji drogi gminne i wewnętrzne będące w zarządzie Burmistrza Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy.
b) Terminy przystąpienie przez Wykonawcę do robót:
• Zgodnie z wymogami Zamawiającego czas przystąpienia do zabezpieczenia terenu awarii nie może być krótszy niż 3 godziny i dłuższy niż 48 godzin. Przystąpienie do prac w trybie awaryjnym - przystąpienie do zabezpieczenia terenu awarii stanowi kryterium oceny ofert, za które zostaną przyznane dodatkowe punkty. W ramach zabezpieczenia terenu awarii Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić jego awaryjne oznakowanie. Przez Czas zabezpieczenia terenu awarii Zamawiający przyjmuje czas od zgłoszenia Wykonawcy awarii, zdarzenia drogowego, katastrofy budowlanej, mających wpływ bezpośrednio na bezpieczeństwo uczestników ruchu do wprowadzenia oznakowania, przy czym czas przystąpienia do powyższych robót (przystąpienia do wprowadzenia awaryjnego oznakowania) nie może być krótszy niż 3 godzin i dłuższy niż 48 godzin.
• wykonanie prac w trybie zwykłym – przystąpienie do robót nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu wprowadzenia na roboty określone w §1 wzoru umowy.
• zgodnie z wymogami Zamawiającego czas realizacji tzw. wiosennego profilowania z zagęszczeniem dróg gminnych i wewnętrznych (o łącznej powierzchni ca. 192.000 m2 ) nie może być on krótszy niż 24 dni robocze, liczone od poniedziałku do soboty, i dłuższy niż 36 dni roboczych. Czas realizacji tzw. wiosennego profilowania z zagęszczeniem dróg gminnych i wewnętrznych stanowi kryterium oceny ofert, za które zostaną przyznane dodatkowe punkty.
Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy wraz z załącznikami.
2.8. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
2.9.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 PZP.
2.9.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320, z późn. zm.) osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia takie jak:
a. obsługa równiarki,
b. podstawowe roboty towarzyszące profilowaniu dróg typu zbieranie, rozgarnianie i uzupełnianie kruszywa w trakcie równania,
c. roboty związane z wykonywaniem podbudów drogowych (z kruszyw łamanych).
Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt. 2.9.1., z zastrzeżeniem postanowień pkt. 2.9.2.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
Szczegóły dotyczące zatrudnienia znajdują się we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1146070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1288553,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1288553,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. CEM-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361024094
7.3.3) Ulica: Piaskowa 7
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1288553,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.