Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla WIŁ-PIB przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Łączności im. prof. dr. hab. Janusza Groszkowskiego - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010099060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska, 22A
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze Południowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wil.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wil.waw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla WIŁ-PIB przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50638bc8-e5d1-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z unieważnieniem postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Dostawę energii elektrycznej dla WIŁ-PIB przez okres 12 miesięcy” – oznaczenie sprawy ZP-4-23-DTO ze względu na brak ofert i potrzebą wszczęcia nowego postępowania, Zamawiający postanowił wszcząć nowe postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Niniejszy art. wskazuje, iż „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (…), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-6-23-DTO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 605000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Wojskowego Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy. 2) Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2022, poz. 1385 z pózn. zm.), przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022r. poz. 1360), zasadami określonymi w koncesji wykonawcy, postanowieniami umowy, a także zgodnie z Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 3) Wykonawca zapewnia sprzedaż zamówionej energii przez cały czas obowiązywania umowy sprzedaży, tj. przez okres 12 miesięcy licząc od pierwszego dnia obowiązywania umowy, z tym zastrzeżeniem, że umowa będzie obowiązywać nie wcześniej niż od 1 kwietnia 2023 roku w sposób ciągły i niezakłócony do wszystkich punktów poboru jednocześnie, z zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 ze zm.).
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do Zaproszenia – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz w Załączniku nr 2 – „Formularz cenowy”, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwiają Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczania ceny oraz poprawiania omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934445,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934445,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934445,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8 Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934445,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIA USŁUGI KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUGI ODBIORU i ROZLICZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WPROWADZONEJ DO SIECI OSD"
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Polskiego Teatru Tańca
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) energii elektrycznej do jednostek Warmińsko-Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie - Hufca Pracy w Ełku i Hufca Pracy w Piszu.
- Dostawa energii elektrycznej dla członków Spółdzielni Energetycznej "Zielony Goleniów"
- Dostawa i przesył energii elektrycznej dla potrzeb Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.
więcej: Przesył energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.