eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWymiana pokrycia dachowego na budynku "Stajni nr 1" ul.Konna - etap 1



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego na budynku „Stajni nr 1” ul.Konna – etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090072920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 173-175

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52/3280009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@myslecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/myslecinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


DZIAŁALNOŚĆ OGRODÓW BOTANICZNYCH I ZOOLOGICZNYCH ORAZ OBSZARÓW I OBIEKTÓW OCHRONY PRZYRODY

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego na budynku „Stajni nr 1” ul.Konna – etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e7bf43-9192-4f62-9149-9bc1e4f9825f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094450/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego na budynku „Stajni nr 1” ul.Konna – etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/UZP/PT/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222572,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego wraz z wymianą części elementów więźby dachowej (belek, słupów , krokwi) i wymianą instalacji odgromowej na budynku inwentarskim oznaczonym nr 8/2;1 położonym w Bydgoszczy przy ul. Konnej na terenie działki nr 8/2 obręb ew. 362.
Budynek położony jest na skarpie mielęcińskiej po lewej stronie szosy gdańskiej w Bydgoszczy.Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony z użytkowym poddaszem. Na parterze budynku zlokalizowane są stajnie i pomieszczenia magazynowe oraz inne pomieszczenia związane z obsługą stajni. Poddasze budynku jest wykorzystywane jako magazyn pasz. Konstrukcja budynku tradycyjna.
Dach dwuspadowy ze ścianką kolankową o nachyleniu 38ᵒ pokryty eternitem falistym. Więźba dachowa drewniana. Poddasze i dach jest przedzielony ścianą poprzeczną i można wyróżnić część zachodnią i wschodnią poddasza.
- w części wschodniej konstrukcja więźby jętkowa z dwiema belkami oczepowymi
- w części zachodniej również konstrukcja jętkowa z dwoma jętkami z trzema belkami oczepowymi.
Rozstawy wiązarów pełnych 430÷260 cm. Wysokość budynku h = 11,98m.
W ramach przedmiotowej inwestycji zostaną wykonane następujące prace:
3.1. 2. Remont dachu obejmujący:
a)Rozbiórkę: opierzeń, rynien, instalacji odgromowej,
b)Rozbiórkę wykonanego z eternitu pokrycia dachu,
c) Usunięcie i wymiana zdegradowanych elementów więźby dachowej,
d)Ewentualne ociosanie i naprawa elementów drewnianych, które mogą pozostać,
e)Oczyszczenie konstrukcji drewnianej – przygotowanie do impregnacji,
f)Wykonanie impregnacji istniejącej konstrukcji, jako zabezpieczenie przed korozja biologiczną, wilgocią i podnosząca odporność p.poż.,
g)Ułożenie nowego pokrycia z blachy trapezowej T-18 gr. 0,7mm powlekanej ocynkowanwej w kolorze czerwonym, kolor RAL 3027 lub zbliżony , gwarancja blachy trapezowej na perforacje oraz rozwarstwienie powłok lakierniczych min 10 lat , przy kwalifikacji środowiskowej C3.h)Wykonanie rynien i opierzeń oraz rur spustowych,
3.1. 3. Budowa/modernizacja niezbędnych instalacji budynku:
a) instalacja elektryczna,
b) instalacja odgromowa.
Zamierzone prace polegające na wymianie pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezowa nie zmieniają powierzchni użytkowej pomieszczeń poddasza. Nie ulega zmianie również powierzchnia zabudowy, funkcja obiektu a także przeznaczenie poszczególnych pomieszczeń.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z nw. dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych a także obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209218,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395816,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209218,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEMINA AGNIESZKA NOWAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561291799

7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 27

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 86-060

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209218,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.