Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156655/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w Krakowie materiałów informacyjno-promocyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.cpe.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w Krakowie materiałów informacyjno-promocyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf9d4d29-d11a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Projekt, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156655/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.8.2022.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. WARUNKI OGÓLNE: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie/zakup, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Interreg V-A Polska-Słowacja w Krakowie materiałów promocyjnych (zwanych dalej „materiałami”), tj. Turystyczna, składana mata do siedzenia-45 szt.; Metalowy gwizdek ze smyczą-100 szt.; Plastry w pudełku-2000 szt.; Kolorowanka dla dzieci- 90 szt.; Kredki świecowe-90 szt.; Dzbanek do herbaty z filiżanką- 50 szt.; Długopis ekologiczny-450 szt.; Roll-up- 8 szt.; Zestaw Flagi ze stojakiem-10 szt.; Identyfikator konferencyjny-55 szt.; Mini-segregator ze znacznikami i samoprzylepnymi notesikami-100 szt.; Plecak ewakuacyjny-30 szt.; Koc -100 szt.; Tornister dla dzieci-45 szt. Ich szczegółowy wykaz znajduje się w dalszej części OPZ. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pliki z grafiką i logotypami do wiernego odwzorowania na materiałach. Oznakowane trwale mają być wszystkie materiały promocyjne. Oznakowanie musi być umieszczone bezpośrednio na materiałach lub jeżeli się nie da ze względów technologicznych na metkach trwale wszytych do nich. Sposób oznakowania każdego z materiałów do ustalenia z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia. 3. Zamówienie obejmuje opracowanie przez Wykonawcę wszystkich projektów graficznych oznaczeń materiałów promocyjnych na podstawie wzorów i wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Do umieszczenia będą maksymalnie: 4 logotypy Programu, nazwa Programu, adres strony internetowej (www.plsk.eu), informacja o finansowaniu, w zależności od miejsca jakie jest do znakowania.
4. Na wniosek Zamawiającego po uzgodnieniu z Wykonawcą kolory wszystkich materiałów promocyjnych mogą ulec zmianie. 5. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca uzgodni z Zamawiającym model, kolor oraz ilość i umiejscowienie znaków graficznych (w trakcie prac projektowych na żądanie Zamawiającego umiejscowienie logotypów może ulec zmianie) odnośnie wszystkich materiałów promocyjnych. Wykonawca przedstawi również Zamawiającemu do akceptacji wizualizację (w formacie PDF lub JPEG) materiałów. Przez wizualizację należy rozumieć projekt graficzny (w wersji elektronicznej lub zdjęcie) danego artykułu z naniesionymi logotypami/napisami wymaganymi przez Zamawiającego, opisanymi w poniższej specyfikacji. Wizualizacją objęte są wszystkie zamawiane artykuły wyszczególnione w OPZ. Wykonawca prześle Zamawiającemu wizualizacje drogą elektroniczną. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłosi uwagi. Proces odbędzie się w zgodzie z niżej przedstawionym harmonogramem.
6. Znaki graficzne na materiałach promocyjnych muszą być zgodne z zasadami Załącznika 7 do Podręcznika beneficjenta (Poradnik/wytyczne dla beneficjenta i beneficjenta mikroprojektów w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach programów EWT 2014-2020) oraz
z graficzną specyfikacją flagi Unii Europejskiej. Należy zwrócić szczególną uwagę na precyzyjne odwzorowanie wskazanych w systemie kolorów. W przypadku wystąpienia niezgodności Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dokonać poprawek. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji w wysokości wskazanej w ofercie. 8. Zamówienie obejmuje dostarczenie materiałów pod wskazany przez Zamawiającego adres, wniesienie do budynku i pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 9. Wymagania dotyczące jakości wykonania materiałów oraz dostawy zamówienia: a. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i muszą spełniać następujące kryteria: i. funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, materiały będące przedmiotem zamówienia muszą zapewniać ich łatwe i bezproblemowe użytkowania ii. trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom, jest odporny na wstrząsy, artykuł nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu, ruchome elementy materiału zapewniają jego właściwe funkcjonowanie iii. estetyki i precyzji wykonania, tj. np. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia materiału podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części materiałów są dobrze do siebie dopasowane oraz zamocowane, graficzne elementy materiałów nie ścierają się, nie rozmazują ani nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
b. Wszystkie materiały muszą być w całości wyprodukowane fabrycznie. Ponadto powinny być bezwonne lub posiadać zapach powstały wyłącznie w wyniku fabrycznego zastosowania technologii produkcji właściwej dla danego rodzaju materiału. c. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów muszą zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe w wyniku nienależytego opakowania oraz/lub transportu winę ponosi Wykonawca. d. W przypadku powstania strat podczas transportu w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia materiałów przed uszkodzeniami Wykonawca wymieni uszkodzone materiały i dostarczy je Zamawiającemu na ten sam adres i na własny koszt w ciągu 7 dni roboczych otrzymania zgłoszenia.
e. Poszczególne rodzaje materiałów zostaną dostarczone w zbiorczych opakowaniach. Na każdym opakowaniu zbiorczym Wykonawca zaznaczy rodzaj artykułu wraz z jego opisem, liczbę sztuk w opakowaniu. Ilość poszczególnych materiałów w każdym opakowaniu zbiorczym będzie ustalona z Zamawiającym i musi być przez niego zaakceptowana.
II HARMONOGRAM I WARUNKI REALIZACJI
Przygotowanie wizualizacji
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu proponowane modele i kolory materiałów zgodnie z OPZ. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne logotypy i inne informacje potrzebne do przygotowania projektów graficznych i oznakowania materiałów. Wykonawca przedstawi projekty nadruków/tłoczeń/grawerki w wersji elektronicznej. Zamawiający może odrzucić wizualizację lub przesłać uwagi. Wykonawca ma obowiązek wprowadzić poprawki zgłaszane przez Zamawiającego.
Procedura przygotowania wizualizacji musi zostać zakończona do 4 tygodni od dnia podpisania umowy, przy czym Wykonawca wyśle wizualizacje maksymalnie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
Dostarczenie materiałów
W ciągu 7 tygodni od zaakceptowania ostatecznej wizualizacji przedmiotów, Wykonawca dostarczy materiały na adres: ul. Halicka 9, 31-036 Kraków.
Zamawiający sprawdzi materiały pod kątem jakościowym i ilościowym.
W przypadku wad w dostarczonym zamówieniu, Zamawiający zgłosi uwagi w ciągu 1 tygodnia od dnia dostarczenia ostatniego przedmiotu. Wykonawca ma obowiązek w ciągu 2 tygodni zabrać wadliwe materiały i uzupełnić o nowe bez wad jakościowych lub uzupełnić materiały w przypadku braków ilościowych w terminie 4 tygodni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Centrum Projektów Europejskich w Warszawie informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 5 i 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), bowiem wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38887,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53843,25 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-116/2024 Dostawa materiałów promocyjnych - Notesów Akademickich dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa materiałów promocyjnych II
- Dostawa materiałów promujących usługi sieci EURES oraz dostawa materiałów promujących usługi sieci EURES podczas 1 edycji targów pracy z podziałem na dwie części
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa 7000 zestawów seminaryjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.