Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00125736/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2022 r. związanych z inwestycją - Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Bartoszewskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum19391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2022 r. związanych z inwestycją - Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 19392.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb9dc882-b99a-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084872/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prace okołoarcheologiczne ( prace wykopaliskowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125736/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.280.5(1).2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 776799,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zabezpieczenia saperskiego w trakcie trwania prac archeologicznych (przewidzianych na 105 dni roboczych, termin 04.05 – 30.09.2022 r.).Wspólny Słownik Zamówień CPV:
90523000-9 usługa usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby,
90523100-0 usługa usuwania broni oraz amunicji,
90523300-2 usługa oczyszczania z min,
90523200-1 usługa usuwania bomb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90523100-0 - Usługi usuwania broni oraz amunicji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90523000-9 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby
90523200-1 - Usługi usuwania bomb
90523300-2 - Usługi oczyszczania z min
4.5.5.) Wartość części: 59219,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:-zapewnieniu przez Wykonawcę na okres prowadzenia prac archeologicznych (przewidzianych na 105 dni roboczych - do 8 godzin dziennie, wraz z pracą w soboty — przy nie sprzyjającej pogodzie w dni powszednie, w celu wykonania 40 godzinnego tygodnia pracy) 16 osób wykonujących prace fizyczne (każdego dnia roboczego) wyposażonych w sprzęt niezbędny do eksploracji ręcznej i odzież ochronną oraz przeszkolonych w zakresie przepisów BHP,
-dostarczeniu/zapewnieniu koparko-ładowarki kołowej wraz z operatorem, w celu zasypania wykopów archeologicznych o powierzchni 548,4 m2 po zakończeniu badań urobkiem powstałym w trakcie prac oraz wyrównania terenu po wykopaliskach.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45112450-4 roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112450-4 - Roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych
4.5.5.) Wartość części: 466048,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zapewnieniu przez Wykonawcę na okres prowadzenia prac archeologicznych (przewidzianych na 105 dni roboczych - do 8 godzin dziennie, wraz z pracą w soboty — przy nie sprzyjającej pogodzie w dni powszednie, w celu wykonania 40 godzinnego tygodnia pracy):-trzech dokumentalistów archeologicznych - rysowników,
-jednego dokumentalisty archeologicznego – fotografa wyposażonego w aparat fotograficzny o parametrach umożliwiających wykonywanie fotografii nawet niewielkim przedmiotom,
-trzech osób wyposażonych i obsługujących wykrywacze metali,
-obsługi geodezyjnej w trakcie prowadzenia badań archeologicznych wraz z fotogrametrią odkrytych reliktów oraz digitalizacją dokumentacji rysunkowej,
-jednego antropologa (w zależności od ewentualnych odkryć na terenie badań).
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71351914-3 usługi archeologiczne,
71355000-1 usługi pomiarowe,
35124000-9 wykrywacze metalu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351914-3 - Usługi archeologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35124000-9 - Wykrywacze metalu
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 211212,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zapewnieniu zabezpieczenia medycznego dla ekipy badawczej na okres 105 dni roboczych - do 8 godzin dziennie z możliwością wydłużenia czasu pracy w celu utrzymania terminu zakończenia prac 30.09.2022 r. i wypracowania założonych roboczogodzin (840h).Wspólny Słownik Zamówień CPV:
85121000-3 usługi medyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSCeSaper Usługi saperskie Szymon Ciećka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481036977
7.3.3) Ulica: Dmusy 20
7.3.4) Miejscowość: Biała Piska
7.3.5) Kod pocztowy: 12-230
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"eSCeSaper" USŁUGI SAPERSKIE Szymon Ciećka w spadku
jakie przetargi wygrała firma
"eSCeSaper" USŁUGI SAPERSKIE Szymon Ciećka w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441396,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441396,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441396,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Meantime Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833239012
7.3.3) Ulica: Alfonsa Flisykowskiego 9/37
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441396,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830008826
7.3.3) Ulica: Mariacka 25/26
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-833
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W GDAŃSKU
jakie przetargi wygrała firma
MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W GDAŃSKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sim-Med Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882422868
7.3.3) Ulica: Rzeźnicka 9
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIM-MED PODMIOT LECZNICZY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SIM-MED PODMIOT LECZNICZY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. : Przebudowa punktów czerpania wody Nadleśnictwa Świeradów"
- Wydzielenie geodezyjne odcinków dróg stanowiących drogi lokalne w ramach inwestycji pn. "PiB drogi S6 na odc. węzeł Kiełpino (bez węzła) - węzeł Kołobrzeg Zachód (z węzłem) na terenie gminy Brojce.
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków dla obrębów Czachów, Tywica i Binowo
- "Wykonanie usługi nalotu pomiarowego z wykorzystaniem techniki LIDAR i technik teledetekcyjnych na wskazanych odcinkach wałów przeciwpowodziowych oraz dostarczenie oprac. produktów geoprzestrzennych"
- "Świadczenie usług geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL w Świebodzinie w roku 2025 i 2026"
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
więcej: Wykrywacze metalu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.