Og³oszenie z dnia 2023-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00378912/01 - Wynik z dnia 2023-09-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2023-31.05.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368811319
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nad Duñczyc± 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-655
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@centrumnauki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.centrumnauki.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2023-31.05.2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63a080af-e5f3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00199400
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00073828/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stalmacha w Szczecinie przy ul. Nad Duñczyc± 1 w okresie czerwiec 2023 r. - maj 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63a080af-e5f3-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 897750,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia oraz Budynku Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie zlokalizowanego w Szczecinie przy ul. Nad Duñczyc± 1, 70 – 655 Szczecin, przeciwdzia³anie zagro¿eniom przez koncesjonowanego Wykonawcê, a tak¿e obs³uga Elektronicznych Systemów Zabezpieczeñ Budynku przez koncesjonowanego Wykonawcê w oparciu o postanowienia ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838), realizowane zgodnie z opracowanym przez Wykonawcê w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym „Planem Ochrony Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie” , zapewnienie pracowników, którzy bêd± jednocze¶nie spe³niaæ funkcjê informacyjn± dla zwiedzaj±cych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru
79713000-5 - Us³ugi stra¿nicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-01 do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena wykonania zamówienia – 60 %
b) Czas reakcji – 35%
c) Certyfikat ISO - 5%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena wykonania zamówienia– obejmuje cenê brutto wykonania przedmiotu zamówienia okre¶lonego w niniejszej SWZ. Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = 60 pkt, oferty nastêpne bêd± oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtañszej wg wzoru:
C=(najni¿sza cena ofertowa)/(cena ofertowa w ofercie ocenianej) x 100 pkt x 60"\%"
Uzyskana z wyliczenia ilo¶æ punktów zostanie ostatecznie ustalona z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych.
b) Czas reakcji – obejmuje czas jaki zajmie grupie interwencyjnej przybycie na miejsce zdarzenia po odebraniu sygna³u o zagro¿eniu osób lub mienia w obiektach w celu wyeliminowania zagro¿enia oraz zabezpieczenia obiektów. W kryterium „czas reakcji” grupy interwencyjnej mo¿na uzyskaæ maksymalnie 35 pkt. Czas reakcji bêdzie oceniany wg wzoru:
Czas bêdzie liczony od momentu odebrania sygna³u o zagro¿eniu osób lub mienia w obiektach do momentu przybycia i uzyskania gotowo¶ci do podjêcia dzia³añ.
Wykonawca zobowi±zany jest do wyra¿enia czasu reakcji w minutach. Jednak czas reakcji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 5 minut oraz nie d³u¿szy ni¿ 10 minut. W przypadku zaoferowania czasu reakcji krótszego ni¿ 5 minut, Zamawiaj±cy do wyliczenia punktów w niniejszym kryterium przyjmie czas reakcji 5 minut, w przypadku czasu reakcji d³u¿szego ni¿ 10 minut nast±pi odrzucenie oferty.
Czas reakcji grupy interwencyjnej nale¿y okre¶liæ w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
CZR=(najkorzystniejszy czas reakcji)/(czas reakcji oferty badanej) x 100 pkt 35"\%"
c)Certyfikat ISO- Ocena punktowa w kryterium „Certyfikat ISO” dokonana zostanie na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy z³o¿onego na Formularzu Oferty cenowej (Za³±cznik nr 1 do SWZ), i¿ posiada dokument niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczeniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z systemem jako¶ci opartych na normach ISO
Wykonawca posiada Certyfikat ISO 9001:2015 – ISO = 5 pkt
Wykonawca nie posiada Certyfikatu ISO 9001:2015– ISO = 0 pkt
Najwy¿sza ilo¶æ punktów wynikaj±cych z sumy:
S = C + CZR + ISO
decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat ISO
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) prowadzi zarejestrowan± dzia³alno¶æ w zakresie us³ug ochrony osób i mienia na podstawie koncesji, okre¶laj±cej zakres i formê prowadzenia tych us³ug, w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995),
b) posiada wa¿n± koncesjê MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, uprawniaj±c± do wykonywania dzia³alno¶ci okre¶lonej w przedmiocie zamówienia na terenie ca³ego kraju.
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z art. 117 ust.2 PZP warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spe³nienia warunku w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e posiada minimalne wymagane do¶wiadczenie:
w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ nale¿ycie lub wykonuje co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiektach o znacznej kubaturze.
Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach jednej us³ugi:
- ochron± objêty by³ co najmniej 1 obiekt o kubaturze nie mniejszej ni¿ 10000 m³,
- us³uga ta by³a wykonywana nieprzerwanie przez okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy
- jej warto¶æ by³a nie mniejsza ni¿ równowarto¶æ 2 000 000,00 z³ brutto (s³ownie : dwa miliony z³otych)
Us³ugi zrealizowane w ramach ¶wiadczenia ci±g³ego i bêd±ce w trakcie realizacji, powinny spe³niaæ opisany przez Zamawiaj±cego warunek i zostaæ wykonane na kwotê minimum 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da.
W przypadku us³ug ci±g³ych, ich ocena dokonana zostanie w zakresie faktycznie wykonanej czê¶ci, która winna odpowiadaæ warto¶ci i zakresowi warunku okre¶lonego w SWZ.
W przypadku sk³adania Oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie Zamówienia (konsorcjum), warunek mog± spe³niaæ ³±cznie.
5) W zakresie dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami skierowanymi do realizacji zamówienia umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca spe³ni³ nastêpuj±ce oczekiwania:
a) Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
-jedn± osob± wyznaczon± do zapewnienia 9-godzinnego dy¿uru stra¿aka dy¿urnego na terenie powierzonego budynku, posiadaj±cymi udokumentowane szkolenie Inspektorów po¿arnictwa lub kurs na stra¿aka, co najmniej trzy lata do¶wiadczenia w pracy w obiektach, na stanowisku stra¿aka oraz wykazuj±cym siê znajomo¶ci± obs³ugi central p.po¿.
-trzema osobami wyznaczonymi do zapewnienia sta³ego, ca³odobowego monitoringu i obs³ugi urz±dzeñ systemu CCTV, posiadaj±cymi co najmniej dwuletnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku operatora obs³uguj±cego system CCTV, oraz posiadaj±cymi umiejêtno¶æ obs³ugi komputera, w tym poczty elektronicznej oraz aplikacji Windows (word, excel)
-jedn± osob± do sprawowania funkcji pracownika zarz±dzaj±cego ochron± w powierzonym budynku, wykazuj±c± siê umiejêtno¶ci± obs³ugi komputera, w tym poczty elektronicznej oraz aplikacji Windows (word, excel), posiadaj±c± co najmniej trzy letnie do¶wiadczenie w pracy jako pracownik zarz±dzaj±cy ochron± (dowódca zmiany), posiadaj±c± do¶wiadczenie w szkoleniu podleg³ych pracowników w zakresie:
1) zapoznania z chronionym obiektem,
2) zapoznania i przeszkolenia pracowników z procedur i instrukcji obowi±zuj±cych w chronionym obiekcie,
3) zasad dokumentowania zdarzeñ;
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci wskazania przez Wykonawcê tej samej osoby dla spe³nienia warunku funkcji stra¿aka dy¿urnego i pracownika zarz±dzaj±cego ochron±.
- 10 pracownikami ochrony fizycznej, w tym 6 osobami wchodz±cymi w sk³ad grup interwencyjnych posiadaj±cych wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. ( Dz.U. z 2021, poz. 1995 t .j. z pó¼niejszymi zm.).
W przypadku sk³adania Oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie Zamówienia, powy¿sze warunki powinien spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
b) Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi narzêdziami i sprzêtem niezbêdnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
Alarmowym Centrum Odbiorczym (ACO), do którego Zamawiaj±cy pod³±czy system sygnalizacji napadu;
Alarmowym Centrum Odbiorczym monitoruj±cym system sygnalizacji po¿aru.
c) Dysponuje co najmniej dwoma uzbrojonymi dwuosobowymi grupami interwencyjnymi (GI), zgodnie z osobami wskazywanymi w wykazie osób wyposa¿onymi w broñ paln± krótk± oraz ¶rodki ³±czno¶ci wykorzystuj±ce dwa ró¿ne systemy transmisji informacji /np. Telefon GSM i w³asne ³±cze radiowe na wydzielonej czêstotliwo¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
I. art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
II. art.108 ust. 1 pkt. 1 i 2 PZP,
sporz±dzon± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - ,
c) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP - w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie:
I. art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP
II. art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
III. art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
IV. art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
V. art. 109 ust. 1 pkt 7 PZP, oraz
VI. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
e) aktualn± koncesjê MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, uprawniaj±c± do wykonywania dzia³alno¶ci okre¶lonej w przedmiocie zamówienia na terenie ca³ego kraju,
f) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
-zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
UWAGA! Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wy¿ej dotycz± us³ug faktycznie przez niego wykonanych.
g) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami wed³ug wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.
h) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 10 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 PZP stanowi±ce za³±czniki nr 2 oraz 3, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. Dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, wykaz us³ug g³ównych, wykaz osób itp. sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±,
8. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
10. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
11. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 13 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-08 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-08 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajduj±cego siê na dzia³ce nr 17/44 obrêb Niesporowice, gmina Pe³czyce, powiat choszczeñski - postêpowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie us³ugi le¶nej trzebie¿y pó¼nej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposa¿enia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestêpczo¶ci Zarz±d w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antyw³amaniowych i p.po¿ w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podleg³ych Placówek Terenowych
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony Terminalu Prze³adunkowo-Sk³adowego z obs³ug± portierni i obs³ug± parkingu niestrze¿onego dla samochodów ciê¿arowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elbl±gu
- Us³uga konwojowania warto¶ci pieniê¿nych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.