Ogłoszenie z dnia 2023-05-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00318862/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
- 2022/BZP 00328268/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00330100/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00333096/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/PN/12/2022 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dpin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/PN/12/2022 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53da7148-23de-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318862/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370797,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15500000-3 Produkty mleczarskie
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 88581,7 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15500000-3 Produkty mleczarskie
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
4.5.5.) Wartość części: 12450 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15321800-2 - Soki skoncentrowane
4.5.5.) Wartość części: 17260,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.5.) Wartość części: 9899,19 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.5.) Wartość części: 31000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 41110000-3 - Woda pitna
4.5.5.) Wartość części: 22090 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
4.5.5.) Wartość części: 11606,47 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 41995,55 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221260-6 - Grzyby
4.5.5.) Wartość części: 7877,20 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach- zadania:– zadanie nr 1 – ryby
– zadanie nr 2 – nabiał
– zadanie nr 3 – makarony suche
– zadanie nr 4 – koncentraty, soki, nektary
– zadanie nr 5 – napoje słodzone kapslowane
– zadanie nr 6 – napoje gazowane
– zadanie nr 7 – woda
– zadanie nr 8 – makarony mrożone
– zadanie nr 9 – warzywa
– zadanie nr 10 – grzyby
– zadanie nr 11 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 Produkty mleczarskie
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
41110000-3 Woda pitna
15321800-2 Soki skoncentrowane
15982000-5 Napoje orzeźwiające
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.11 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15312000-8 - Produkty ziemniaczane
4.5.5.) Wartość części: 18037 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu termin na składania ofert tj. do dnia 08.09.2022 nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu termin na składania ofert tj. do dnia 08.09.2022 nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu termin na składania ofert tj. do dnia 08.09.2022 nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu termin na składania ofert tj. do dnia 08.09.2022 nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu termin na składania ofert tj. do dnia 08.09.2022 nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu termin na składania ofert tj. do dnia 08.09.2022 nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu termin na składania ofert tj. do dnia 08.09.2022 nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu termin na składania ofert tj. do dnia 08.09.2022 nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu termin na składania ofert tj. do dnia 08.09.2022 nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy mrożonek i ryb do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywne dostawy nabiału do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Grzyby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.