eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanDOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH - 4 PAKIETY



Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH – 4 PAKIETY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: et@wcn-koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH – 4 PAKIETY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e4a7e31-e8b1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011052/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Dostawa leków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej (załącznik nr 1 do SWZ). Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielkopolskie Centrum Neuropsychiatryczne im. Oskara Bielawskiego, 64-000 Kościan, Pl. Paderewskiego 1a;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Wielkopolskim Centrum Neuropsychiatrycznym im. Oskara Bielawskiego w Kościanie: adres e-mail: iod@wcn-koscian.pl,* ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wielkopolskie Centrum Neuropsychiatryczne im. Oskara Bielawskiego w Kościanie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/8/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 534113,40 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: dostawę transportem dostawcy do Apteki Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a,
2. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu produktów leczniczych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 roku – Prawo Farmaceutyczne.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych będących odpowiednikami produktów leczniczych przedstawionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający taką samą ilość/stężenie substancji czynnej, postać farmaceutyczną, drogę podania oraz czas działania.
4. O ile nie zastrzeżono inaczej w formularzu asortymentowo-cenowym dopuszcza się dla stałych postaci leku (tabletki, kapsułki) zmianę ilości dawek w opakowaniu handlowym wyłącznie dla leków pakowanych w blistry jako opakowanie bezpośrednie. Nie dopuszcza się zmiany wielkości opakowań pozostałych preparatów.
5. W przypadku różnicy między ilością preparatów wymienionych w SWZ, a ilością zaoferowaną przez Wykonawcę przy przeliczeniu ilości opakowań należy zaokrąglić tą liczbę do pełnego opakowania w górę.
6. W przypadku braku dostępności na rynku preparatu umieszczonego w formularzu asortymentowo-cenowym oraz braku preparatu równoważnego należy wycenić dany preparat według ostatniej ceny, załączyć dokumenty potwierdzające brak dostępności oraz zamieścić stosowną informację w danym pakiecie.
7. Termin ważności oferowanego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na oferowanie preparatów będących suplementami diety.
9. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów poza wymienionymi w załączniku nr 3.
10. Dostawa leków do Apteki Centrum odbywać się będzie w dni robocze od godz. 7:00 do godziny 11:00.
11. Dostawa będzie odbywała się okresowo, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania, a dostawa „cito” w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę.
17. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.

4.2.5.) Wartość części: 55858,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-01 do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: dostawę transportem dostawcy do Apteki Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a,
2. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu produktów leczniczych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 roku – Prawo Farmaceutyczne.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych będących odpowiednikami produktów leczniczych przedstawionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający taką samą ilość/stężenie substancji czynnej, postać farmaceutyczną, drogę podania oraz czas działania.
4. O ile nie zastrzeżono inaczej w formularzu asortymentowo-cenowym dopuszcza się dla stałych postaci leku (tabletki, kapsułki) zmianę ilości dawek w opakowaniu handlowym wyłącznie dla leków pakowanych w blistry jako opakowanie bezpośrednie. Nie dopuszcza się zmiany wielkości opakowań pozostałych preparatów.
5. W przypadku różnicy między ilością preparatów wymienionych w SWZ, a ilością zaoferowaną przez Wykonawcę przy przeliczeniu ilości opakowań należy zaokrąglić tą liczbę do pełnego opakowania w górę.
6. W przypadku braku dostępności na rynku preparatu umieszczonego w formularzu asortymentowo-cenowym oraz braku preparatu równoważnego należy wycenić dany preparat według ostatniej ceny, załączyć dokumenty potwierdzające brak dostępności oraz zamieścić stosowną informację w danym pakiecie.
7. Termin ważności oferowanego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na oferowanie preparatów będących suplementami diety.
9. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów poza wymienionymi w załączniku nr 3.
10. Dostawa leków do Apteki Centrum odbywać się będzie w dni robocze od godz. 7:00 do godziny 11:00.
11. Dostawa będzie odbywała się okresowo, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania, a dostawa „cito” w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę.
17. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.

4.2.5.) Wartość części: 277927,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-01 do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: dostawę transportem dostawcy do Apteki Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a,
2. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu produktów leczniczych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 roku – Prawo Farmaceutyczne.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych będących odpowiednikami produktów leczniczych przedstawionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający taką samą ilość/stężenie substancji czynnej, postać farmaceutyczną, drogę podania oraz czas działania.
4. O ile nie zastrzeżono inaczej w formularzu asortymentowo-cenowym dopuszcza się dla stałych postaci leku (tabletki, kapsułki) zmianę ilości dawek w opakowaniu handlowym wyłącznie dla leków pakowanych w blistry jako opakowanie bezpośrednie. Nie dopuszcza się zmiany wielkości opakowań pozostałych preparatów.
5. W przypadku różnicy między ilością preparatów wymienionych w SWZ, a ilością zaoferowaną przez Wykonawcę przy przeliczeniu ilości opakowań należy zaokrąglić tą liczbę do pełnego opakowania w górę.
6. W przypadku braku dostępności na rynku preparatu umieszczonego w formularzu asortymentowo-cenowym oraz braku preparatu równoważnego należy wycenić dany preparat według ostatniej ceny, załączyć dokumenty potwierdzające brak dostępności oraz zamieścić stosowną informację w danym pakiecie.
7. Termin ważności oferowanego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na oferowanie preparatów będących suplementami diety.
9. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów poza wymienionymi w załączniku nr 3.
10. Dostawa leków do Apteki Centrum odbywać się będzie w dni robocze od godz. 7:00 do godziny 11:00.
11. Dostawa będzie odbywała się okresowo, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania, a dostawa „cito” w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę.
17. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.

4.2.5.) Wartość części: 163887,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-01 do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: dostawę transportem dostawcy do Apteki Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a,
2. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu produktów leczniczych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 roku – Prawo Farmaceutyczne.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych będących odpowiednikami produktów leczniczych przedstawionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający taką samą ilość/stężenie substancji czynnej, postać farmaceutyczną, drogę podania oraz czas działania.
4. O ile nie zastrzeżono inaczej w formularzu asortymentowo-cenowym dopuszcza się dla stałych postaci leku (tabletki, kapsułki) zmianę ilości dawek w opakowaniu handlowym wyłącznie dla leków pakowanych w blistry jako opakowanie bezpośrednie. Nie dopuszcza się zmiany wielkości opakowań pozostałych preparatów.
5. W przypadku różnicy między ilością preparatów wymienionych w SWZ, a ilością zaoferowaną przez Wykonawcę przy przeliczeniu ilości opakowań należy zaokrąglić tą liczbę do pełnego opakowania w górę.
6. W przypadku braku dostępności na rynku preparatu umieszczonego w formularzu asortymentowo-cenowym oraz braku preparatu równoważnego należy wycenić dany preparat według ostatniej ceny, załączyć dokumenty potwierdzające brak dostępności oraz zamieścić stosowną informację w danym pakiecie.
7. Termin ważności oferowanego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na oferowanie preparatów będących suplementami diety.
9. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów poza wymienionymi w załączniku nr 3.
10. Dostawa leków do Apteki Centrum odbywać się będzie w dni robocze od godz. 7:00 do godziny 11:00.
11. Dostawa będzie odbywała się okresowo, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania, a dostawa „cito” w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę.
17. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.

4.2.5.) Wartość części: 36441,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-01 do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z przepisami określonymi Ustawą Prawo farmaceutyczne i przestrzega obowiązków wynikających z tej Ustawy.
Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie opisuje warunku.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie opisuje warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Druk oferty stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Formularz musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
3. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Wykonawca składa oświadczenie zgodne z art.7 ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ.
a) Pełnomocnictwo
• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
4. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian przedstawiony jest w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy: https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.