Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00102329/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00110962/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Tryńcza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tryńcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 37-204 Tryńcza 127
1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (16)6421221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.tryncza@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.tryncza.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Tryńcza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f095c47-ae70-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028721/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Tryńcza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102329/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UIB.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Tryńcza - obejmuje:1. przebudowa drogi nr ewid. 309 w m. Głogowiec – 245 mb,
2. przebudowa drogi nr ewid. 119 w m. Głogowiec – 450 mb,
3. przebudowa drogi nr ewid. 1057 w m. Gniewczyna Łańcucka – 650 mb,
4. przebudowa drogi nr ewid. 2485 w m. Gniewczyna Łańcucka – 70 mb,
5. przebudowa drogi nr ewid. 2880/4 - 2881/2 w m. Gniewczyna Łańcucka – 136 mb,
6. przebudowa drogi nr ewid. 2984 - 3043 w m. Gniewczyna Łańcucka – 300 mb,
7. przebudowa drogi nr ewid. 3321 w m. Gniewczyna Łańcucka – 75 mb,
8. przebudowa drogi nr ewid. 706 w m. Gniewczyna Łańcucka – 660 mb,
9. przebudowa drogi nr ewid. 129 w m. Gniewczyna Tryniecka – 430 mb,
10. przebudowa drogi nr ewid. 282 w m. Gniewczyna Tryniecka – 710 mb,
11. przebudowa drogi nr ewid. 1308/2 w m. Gorzyce - 410 mb,
12. przebudowa drogi nr ewid. 1301 w m. Gorzyce – 445 mb,
13. przebudowa drogi nr ewid. 1050 w m. Gorzyce – 200 mb,
14. przebudowa drogi nr ewid. 1032/1 w m. Gorzyce – 200 mb,
15. przebudowa drogi nr ewid. 1020 w m. Gorzyce – 450 mb,
16. przebudowa drogi nr ewid. 991 w m. Gorzyce – 190 mb,
17. przebudowa drogi nr ewid. 964 w m. Gorzyce – 420 mb,
18. przebudowa drogi nr ewid. 1306/1 w m. Gorzyce – 610 mb,
19. przebudowa drogi nr ewid. 1524 w m. Gorzyce – 940 mb,
20. przebudowa drogi nr ewid. 819 – 1625/2 w m. Gorzyce – 955 mb,
21. przebudowa drogi nr ewid. 1406 w m. Jagiełła – 150 mb,
22. przebudowa drogi nr ewid. 1016 w m. Jagiełła – 210 mb,
23. przebudowa drogi nr ewid. 734 w m. Jagiełła – 990 mb,
24. przebudowa drogi nr ewid. 735 w m. Jagiełła – 990 mb,
25. przebudowa drogi nr ewid. 844 w m. Tryńcza – 305 mb,
26. przebudowa drogi nr ewid. 979 w m. Tryńcza – 230 mb,
27. przebudowa drogi nr ewid. 938 w m. Tryńcza – 325 mb,
28. przebudowa drogi nr ewid. 938 w m. Tryńcza – 215 mb,
29. przebudowa drogi nr ewid. 185 w m. Tryńcza – 415 mb,
30. przebudowa drogi nr ewid. 383 w m. Ubieszyn – 210 mb,
31. opracowanie i zatwierdzenie projektów stałej organizacji ruchu dla wszystkich wyżej wymienionych dróg w oparciu o obowiązujące przepisy w tym zakresie.
32. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 7a do SWZ, Mapa poglądowa - Załącznik nr 8a do SWZ, Przedmiar robót - Załącznik nr 9a do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy -Załącznik nr 6a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 5313474,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 - Przebudowa dróg oraz budowa chodników na terenie gminy Tryńcza - obejmuje:1. przebudowa drogi nr ewid. 4083 w m. Gniewczyna Łańcucka – 265 mb,
2. przebudowa drogi nr ewid. 93 w m. Jagiełła – 175 mb,
3. przebudowa drogi nr ewid 1188 w m. Tryńcza – 600 mb,
4. przebudowa drogi nr ewid. 475 w m. Ubieszyn – 450 mb,
5. przebudowa drogi nr ewid. 431 w m. Ubieszyn – 250 mb,
6. przebudowa drogi nr ewid. 1825/1 w m. Gniewczyna Tryniecka – 110 mb,
7. przebudowa drogi nr ewid. 1860/1 w m. Gniewczyna Tryniecka – 150 mb,
8. przebudowa drogi nr ewid. 1882 w m. Gniewczyna Tryniecka – 230 mb,
9. przebudowa drogi poprzez budowę chodnika przy drodze nr ewid. 351 w m. Gorzyce – 800 mb,
10. przebudowa drogi poprzez budowę chodnika przy drodze nr ewid. 1306/1 w m. Gorzyce - 975 mb,
11. przebudowa drogi poprzez budowę chodnika przy drodze nr ewid. 1306/2 w m. Gorzyce - 425 mb,
12. opracowanie i zatwierdzenie projektów stałej organizacji ruchu dla wszystkich wyżej wymienionych dróg w oparciu o obowiązujące przepisy w tym zakresie.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 7b do SWZ, Mapa poglądowa - Załącznik nr 8b do SWZ, Przedmiar robót - Załącznik nr 9b do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 6b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1695529,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie Części 3 – Zaprojektowanie, dostawa i wybudowanie dwóch wiat rowerowych, carportu dwustanowiskowego wraz ze stacją ładowania pojazdów na terenie gminy Tryńcza w formie zaprojektuj i wybuduj - obejmuje:1. zaprojektowanie, dostawę i montaż dwóch inteligentnych wiat rowerowych zlokalizowanych w miejscowości Tryńcza i Gniewczyna Łańcucka,
2. zaprojektowanie, dostawę i montaż carportu dwustanowiskowego wraz ze stacją ładowania pojazdów elektrycznych oraz przebudową i utwardzeniem istniejących miejsc parkingowych zlokalizowanych w miejscowości Tryńcza.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) - Załącznik nr 10 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 6c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
4.5.5.) Wartość części: 400500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5913909,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6605244,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5913909,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Drogowo-Rolniczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000559629
7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne 125 c
7.3.5) Kod pocztowy: 37-306
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG DROGOWO-ROLNICZYCH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG DROGOWO-ROLNICZYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5913909,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2355784,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2355784,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2355784,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Drogowo-Rolniczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000559629
7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne 125 c
7.3.5) Kod pocztowy: 37-306
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG DROGOWO-ROLNICZYCH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG DROGOWO-ROLNICZYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2355784,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKUB Sławomir Kubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384014533
7.3.4) Miejscowość: Makowisko 1/9
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TRYŃCZA
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Tryńcza w 2025 roku
- Dostawa paliw płynnych w postaci oleju napędowego z dostawą do zbiornika własnego
więcej: przetargi TRYŃCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.