Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00127834/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja i rozbudowa systemu zbiórki komunalnych odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych z terenu 8 gmin (ok. 470 tys. osób)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komunalny Związek Gmin "Dolina Redy i Chylonki"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190028643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konwaliowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-651
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 586244599
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kzg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa systemu zbiórki komunalnych odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych z terenu 8 gmin (ok. 470 tys. osób)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ef64d39-c093-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002675/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja i rozbudowa systemu zbiórki komunalnych odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych z terenu 8 gmin (ok.470 tys. osób)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127834/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 186992,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54940,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa czterech jednakowych fabrycznie nowych kontenerów o konstrukcji stalowej (o wym. ok. 6 x 2,5 m) oraz ich transport do istniejących punktów zbiórki odpadów niebezpiecznych, rozładunek i ustawienie na wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie obecnie funkcjonujących PSZOK na obszarze gmin należących do Komunalnego Związku Gmin „Dolina Redy i Chylonki”, w których kontenery na odpady niebezpieczne są jednym z jego elementów.4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 132052,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego wyposażenia o określonych w SWZ parametrach jakościowych:a) Skrzyniopalety – 8 sztuk o pojemności użytkowej 500- 600 l,
b) Regały – 4 sztuki o konstrukcji metalowej - ocynkowane,
c) Pojemniki magazynowo - transportowe – 16 sztuk o pojemności użytkowej 150-170 litrów,
d) Pojemniki na odpady niebezpieczne (leki i baterie) – 8 sztuk o pojemności użytkowej 50- 80 litrów,
e) Wózek podnośnikowy (paletowy) ręczny z wagą – 1 sztuka – maksymalne obciążenie 1500-2000 kg,
f) Pojemniki na przeterminowane lekarstwa 60 sztuk o pojemności użytkowej 45-65 litrów,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34912100-4 - Wózki popychane
4.5.5.) Wartość części: 54940,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "4M" M. Zięciak, J. Gałęska, P. Gałęski, R. Rabęda spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261630650
7.3.3) Ulica: ul. Gubińska 16
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa 2 kontenerów wraz z wyposażeniem- zaplecze sportowe boiska w miejscowości Promnik
- Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady w różnych lokalizacjach Wrocławia, z dostosowaniem nawierzchni i wykonaniem oznakowania.
więcej: Wózki popychane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.