eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczNaprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fordońska 6

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-085

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_byd@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5249e4a-bbf4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096554/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GDDKiA.O.BY.D-3.2421.5.2023.14

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 –Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji- wg potrzeb Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 210000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 –Rejon w Bydgoszczy, Osówiec 139, 86-014 Sicienko,
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji- wg potrzeb Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Rejon w Inowrocławiu, Latkowo 11, 88-100 Latkowo
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji- wg potrzeb Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Rejon w Świeciu, ul. Jesionowa 2A, 86-100 Świecie
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji- wg potrzeb Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Rejon w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji- wg potrzeb Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Rejon we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-RENO-LAK, Tomasz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 093071520

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-825

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-RENO-LAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 093071520

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-825

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hemar Auto Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 386315003

7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Motorowy Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 090501108

7.3.3) Ulica: ul. Białogardzka 7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-808

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Naprawy blacharsko – lakiernicze
Naprawy elektromechaniczne
Serwis klimatyzacji, naprawa opon, czyszczenie DPF.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena oferty jest stawką za 1 roboczogodzinę

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.