eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £osiceModernizacja Szko³y Podstawowej nr 2 w £osicach



Og³oszenie z dnia 2023-05-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 2 w £osicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina £osice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237405

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego nr 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £osice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalosice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminalosice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 2 w £osicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2441656c-e8ba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00200203

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00097230/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 2 w £osicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminalosice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy Zakupowej Marketplanet znajduj±cej siê pod adresem https://gminalosice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Miasta i Gminy £osice, tel + 48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl Ogólne zasady korzystania z Platformy zawiera rozdzia³ XII SWZ. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie teleinformatycznym dostêpnym pod adresem https://gminalosice.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji "przyst±p do postêpowania" zostanie przekierowany do strony https:oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie "zarejestruj siê". Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://gminalosice.ezamawiajacy.pl: komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta. Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge, Pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja RODO - rozdzia³ XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja RODO - rozdzia³ XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPK.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania zmodernizowana zostanie Szko³a Podstawowa nr 2 w £osicach, zlokalizowana przy ul. Bialskiej 15, 08-200 £osice.
Zakres prac to miêdzy innymi: modernizacja ¶wietlicy szkolnej (w tym sali ¶wietlicowej, sali cichej nauki, sali do zajêæ interaktywnych, sali zabaw, sali do zajêæ sportowych), wymiana instalacji elektrycznej (w tym wymiana przewodów elektrycznych, lamp o¶wietleniowych na o¶wietlenie LED, wymiana bezpieczników z szafkami), monta¿ instalacji fotowoltaicznej, wymiana drzwi wewnêtrznych, monta¿ okien spe³niaj±cych wymogi dot. wyj¶cia ewakuacyjnego do sal na parterze.
W ramach modernizacji ¶wietlicy szkolnej zakres zamówienia obejmuje: wymianê pod³ogi, modernizacjê schodów, wymianê drzwi z o¶cie¿nicami - drzwi do sal i jednych drzwi wej¶ciowych do bloku ¶wietlicowego, modernizacjê ³azienki, obni¿enie sufitu na korytarzu oraz koszt zakupu wraz dostaw± wyposa¿enia do ¶wietlicy.
Zadanie obejmie wymianê instalacji elektrycznej wraz z przeprowadzeniem prac koniecznych po wymianie instalacji, tj. malowanie, równanie ¶cian, prace wykoñczeniowe i porz±dkowe.
Wykonanie w/w przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, dostawê wyposa¿enia do ¶wietlicy, wykonanie wymaganych prób i odbiorów (je¶li dotyczy), organizacjê oraz uprz±tniêcie terenu robót, usuniêcie wad oraz dzia³ania niezbêdne do przejêcia robót i dostaw przez Zamawiaj±cego wraz z dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421132-8 - Instalowanie okien

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

39100000-3 - Meble

39516000-2 - Wyroby meblarskie

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie,
jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na modernizacji, budowie, przebudowie lub remoncie budynku o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 800 000 z³otych brutto wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota budowlana zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana by³a wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
(Wzór o¶wiadczenia – Wykaz robót budowlanych - Za³±cznik nr 4).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie (co najmniej jedna robota budowlana) polegaj±c± na modernizacji, budowie, przebudowie lub remoncie budynku o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 800 000 z³otych brutto wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota budowlana zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana by³a wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty– zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 30.000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w £osicach, nr rachunku 86 8038 0007 0010 1491 2000 0030 z dopiskiem: „Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 2 w £osicach”
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Miasto i Gmina £osice
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:
1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, poprzez wyd³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy o okres kolejnych do 6 miesiêcy, po akceptacji Zamawiaj±cego, liczony od umownego terminu realizacji przedmiotu umowy, na wniosek Wykonawcy, je¿eli Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego, ¿e realizacja przedmiotu umowy w terminie umownym nie jest mo¿liwa,
2) zmiany kluczowych specjalistów przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony z przyczyn od nich niezale¿nych, w przypadku nie wywi±zywania siê kluczowych specjalistów z obowi±zków wynikaj±cych z umowy oraz nieprzewidzianych zdarzeñ losowych miêdzy innymi takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje i do¶wiadczenie jak osoby wskazane w umowie,
3) wprowadzeniu robót zamiennych z powodu:
uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
aktualizacji rozwi±zañ projektowych w uwagi na postêp technologiczny,
zaprzestania produkcji materia³ów budowlanych, których u¿ycie Zamawiaj±cy przewidzia³ przy realizacji przedmiotu umowy,
wad dokumentacji projektowej,
zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Szczegó³owy zakres robót zamiennych musi zostaæ udokumentowany. Wprowadzenie robót zamiennych w ¿aden sposób nie mo¿e wp³yn±æ na kwotê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, okre¶lon± w § 10 ust. 1 umowy.
4) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 14 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta mo¿e spowodowaæ wyd³u¿enie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca.
5) Zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy robót mo¿e nast±piæ na zasadach okre¶lonych w § 4 umowy.
6) Je¿eli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± o konieczno¶ci lub nie zmiany pozwolenia na budowê (je¿eli dotyczy) oraz przedmiar robót i niezbêdne rysunki. Projekt ten wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego.
7) Dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania. Takimi zmianami s± zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycz±c nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.
8) Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±, w sk³adzie której bêd± m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik robót.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://gminalosice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.