eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Zakup, dostawa i montaż monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.andrespol.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a588fc0-c555-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006014/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK oraz okablowania strukturalnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Szkoła kompetentna cyfrowo” nr RPLD.11.01-IZ.00-10-0095/21-00 z dnia 15.12.2021 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135629/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 17 sztuk monitorów interaktywnych 75” do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry i wymagania dotyczące monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem wyszczególnione zostały w załączniku nr 11 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie i montaż sprzętu we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
4. Użytkownikiem przedmiotu zamówienia będzie w/w placówka oświatowa. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówki oświatowej. Zakupione urządzenia wykorzystane będą na cele edukacyjne.
5. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Szkoła kompetentna cyfrowo” nr RPLD.11.01-IZ.00-10-0095/21-00 z dnia 15.12.2021 r.
6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Niespełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
8. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 12 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.
9. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
10. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
11. Wykonawca po dostarczeniu monitorów interaktywnych oraz po zakończeniu ich montażu zobowiązany jest do uporządkowania miejsca (pomieszczeń) dostawy i montażu w tym zagospodarowania powstałych odpadów.
12. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy.
13. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
14. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32.
15. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany
w Rozdziale XVII SWZ.
16. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
17. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia
i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
18. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17
z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
19. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zaproponował rozwiązania równoważne, o których mowa w art. 101 ust. 4 Pzp przedstawił dowody równoważności, o których mowa w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp w szczególności określone tam przedmiotowe środki dowodowe. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Przedmiotowe postępowanie zostało wszczęte w dniu 26 kwietnia 2022r.
Przedmiotowe zadanie współfinansowane miało być ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Szkoła kompetentna cyfrowo” nr RPLD.11.01-IZ.00-10-0095/21-00 z dnia 15.12.2021 r.
Równolegle z prowadzonym postępowaniem Zamawiający wszczął postępowanie pn.: Zakup i dostawa sprzętu TIK oraz okablowania strukturalnego wraz z utworzeniem wewnątrzszkolnej sieci komputerowej w Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, które również miało być współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Szkoła kompetentna cyfrowo” nr RPLD.11.01-IZ.00-10-0095/21-00 z dnia 15.12.2021 r.
W związku z tym, iż Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia w budżecie kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp w dniu 19 maja 2022r. unieważnił postępowanie pn.: Zakup i dostawa sprzętu TIK oraz okablowania strukturalnego wraz z utworzeniem wewnątrzszkolnej sieci komputerowej w Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze.
W związku z powyższym, iż Zamawiającemu pozostał zbyt krótki okres na zrealizowanie wszystkich założeń projektowych - Projektu „Szkoła kompetentna cyfrowo” oraz w wyniku czego Zamawiający rezygnuje z realizacji całego Projektu, działając podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia pn.: Zakup, dostawa i montaż monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze.

Wystąpiły przesłanki do unieważnienia postępowania pn.: Zakup, dostawa i montaż monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, gdyż wystąpiła zmiana powodująca, że prowadzenie przedmiotowego postępowania, nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.