Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00210869/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Grębów wraz z jej jednostkami organizacyjnymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRĘBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek1
1.5.2.) Miejscowość: Grębów
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-410
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8513756
1.5.8.) Numer faksu: 15 8112805
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grebow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Grębów wraz z jej jednostkami organizacyjnymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302c49be-74b1-4558-a422-be8fa97248ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067063/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Grębów wraz z jej jednostkami organizacyjnymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-302c49be-74b1-4558-a422-be8fa97248ca3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 15.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie środków komunikacji elektronicznej to jest przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza komuni-kowanie się przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail ug@grebow.com.pl(nie dotyczy składania ofert – ofertę należy złożyć wy-łącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia). Przekazanie korespon-dencji poprzez pocztę elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15.6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont pod-miotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Cen-trum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 30.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
30.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Grębów – Wójt Gminy Grębów,
30.1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@grebow.com.pl
30.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym przedmiotowym postępowaniem,
30.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmio-ty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PrZamPubl.
30.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PrZamPubl, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy prze-kracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
30.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpo-średnio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym okre-ślonym w przepisach PrZamPubl, związanym z udziałem w postę-powaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
30.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
30.1.8. posiada Pani/Pan:
30.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie admi-nistratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych in-formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępo-wania o udzielenie zamówienia);
30.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pa-ni/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postę-powania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmia-ną postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
30.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od admini-stratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograni-czenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesie-niu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw in-nej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pań-stwa członkowskiego);
30.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarza-nie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
30.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
30.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
30.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
30.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą praw-ną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
30.1.9.4. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do orga-nu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Or-ganem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 War-szawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5 Opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę ochrony ubez-pieczeniowej (usługi ubezpieczeniowej) w zakresie:
5.1.1. ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
5.1.2. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
5.1.3. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzo-ną działalnością i posiadanym / użytkowanym mieniem przez Gminę Grębów oraz Gminny Zakład Komunalny w Grębów
5.3. Szczegółowy opis warunków zamówienia (ubezpieczenia) określono dla każ-dej części w załączniku nr 5 SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (PPU/wzór umowy) załącznik 2A i 2B.
5.4. Dane konieczne do ustalenia oceny ryzyka i przedmiotu ubezpieczenia okre-ślono w załączniku nr 6 i 7 SWZ. Dane do oceny ryzyka i przedmiotu ubezpie-czenia zawierają informacje o charakterze poufnym. Sposób dostępu do infor-macji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru in-formacji określono w § 3 ust. 3.3. SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki dodatkowePodniesienie wysokości sumy gwarancyjnej w OC Gminy Grębów Obniżenie franszyzy redukcyjnej dla sprzętu elektronicznego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy z spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ust. 2 PrZamPubl, dotyczące:
9.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Opis warunku: zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
9.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis warunku: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udziele-nie zamówienia, posiadał zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami DziałUbezpReasU, w gru-pie ubezpieczeń:
9.1.2.1. w Części 1: 8, 9, 13 Działu II Załącznika do DziałUbezRea-sU,
9.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Opis warunku: zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
9.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej. Opis warunku: zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
9.2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicz-nych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wy-konawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
13 Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:13.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postę-powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
13.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
13.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PrZamPubl, składa każdy z wykonawców.
13.5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności go-spodarczej lub zawodowej, o którym mowa w § 9 pkt 9.1.3., jest spełniony, je-żeli każdy jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia, posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpiecze-niowej w wymaganym zakresie. Umowa ubezpieczenia jest umową nazwa-ną, należącą do grona umów kwalifikowanych, dwustronnie zobowiązujących i odpłatnych. Stroną tej umowy może być wyłącznie podmiot wykonujący działalność ubezpieczeniową, który odpowiada wymogom przewidzianym w DziałUbezpReasU i uzyska zezwolenie na prowadzenie takiej działalności w organie nadzoru. Umowa ubezpieczenia zawarta z innym podmiotem niż posiadający stosowne zezwolenie zakład ubezpieczeń byłaby nieważna.
13.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
13.7. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia o obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 60 PrZamPubl).
13.8. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 7 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy:7.1. Projekt umowy stanowi odpowiednio dla każdej części zamówienia - załącznik nr 2A, 2B SWZ.
7.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie. W projekto-wanych postanowieniach umowy określono warunki zmian umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PrZamPubl.
7.3. Postanowienia ogólnych warunków ubezpieczenia oraz umowy ubezpieczenia sformułowane niejednoznacznie interpretuje się na korzyść ubezpieczającego, ubezpieczonego, uposażonego lub uprawnionego z umowy ubezpieczenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 21.2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia mienia i OC Gminy Stoszowice oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mińsk Mazowiecki
- Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Nowem
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi, z podziałem na części
- Ubezpieczenie Gminy Gilowice
- ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ KUJAWSKO - POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.