Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194245/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
[B/01/2025] Remont elewacji szklanej Domu Studenta Niechcic UO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200289
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00194245
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
II. Cenę oferty stanowi suma wartości wszystkich jej elementów, zawierająca wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. Cenę oferty należy obliczyć jako ryczałtowe wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w dokumentacji zamówienia a także wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Cenę brutto należy obliczyć poprzez dodanie do ceny netto podatku VAT według obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert.
Stawka podatku od towarów i usług (VAT) dla niniejszego przedmiotu zamówienia wynosi 8% z uwagi na fakt, iż dla remontów dot. obiektów budowlanych lub ich części zaliczanych do budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym zastosowano, zgodnie z art. 41 ust.12 ustawy o podatku od towarów i usług z 11 marca 2004 r. (Dz. U. 2024 poz. 361 z poźn. zm.) preferencyjną stawkę podatku Vat.
III. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w dniu przekazania terenu budowy umowy ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej – polisę
ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, związanej z realizacją niniejszej umowy, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złotych.
UWAGA: umowa ubezpieczenia nie może
- przekraczać 2 000 zł w odniesieniu do franszyzy redukcyjnej oraz
- przekraczać 2 000 zł w odniesieniu do franszyzy integralnej.
IV. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny
Po zmianie:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
II. Cenę oferty stanowi suma wartości wszystkich jej elementów, zawierająca wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. Cenę oferty należy obliczyć jako ryczałtowe wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w dokumentacji zamówienia a także wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Cenę brutto należy obliczyć poprzez dodanie do ceny netto podatku VAT według obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert.
Stawka podatku od towarów i usług (VAT) dla niniejszego przedmiotu zamówienia wynosi 8% z uwagi na fakt, iż dla remontów dot. obiektów budowlanych lub ich części zaliczanych do budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym zastosowano, zgodnie z art. 41 ust.12 ustawy o podatku od towarów i usług z 11 marca 2004 r. (Dz. U. 2024 poz. 361 z poźn. zm.) preferencyjną stawkę podatku Vat.
III. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w dniu przekazania terenu budowy umowy ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej – polisę
ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, związanej z realizacją niniejszej umowy, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złotych.
UWAGA: umowa ubezpieczenia nie może
- przekraczać 2 000 zł w odniesieniu do franszyzy redukcyjnej oraz
- przekraczać 2 000 zł w odniesieniu do franszyzy integralnej.
IV. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny.
V. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa, jednakże jest możliwa w dniu 25.04.2025 r. godz. 09:00.
Miejsce zbiórki: Centrum Inwestycyjne Uniwersytetu Opolskiego, ul. Oleska 48, Opole.
Wykonawca zobowiązany jest zgłosić swój udział w wizji lokalnej:
telefonicznie pod numerem 77 4527042
lub
na adres email: mariusz.owsiak@uni.opole.pl
Brak zgłoszeń Wykonawców będzie powodował, iż nie będzie przeprowadzona wizja lokalna.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-06 10:00
Po zmianie:
2025-05-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-06 10:30
Po zmianie:
2025-05-09 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-04
Po zmianie:
2025-06-07
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, architektoniczno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.