Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045799/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00059926/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa świadczenia teleopieki wraz z zapewnieniem niezbędnego sprzętu i oprogramowania do tego celu dla 50 seniorów, mieszkańców miasta Rydułtowy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rydułtowach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 369
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mopsrydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rydultowy.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa świadczenia teleopieki wraz z zapewnieniem niezbędnego sprzętu i oprogramowania do tego celu dla 50 seniorów, mieszkańców miasta Rydułtowy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55ae8962-84c8-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043119/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa usługa świadczenia teleopieki wraz z zapewnieniem niezbędnego sprzętu i oprogramowania do tego celu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu: „W cieniu Szarloty – jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014 – 2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045799/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.41410.1.2022.SN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa świadczenia teleopieki wraz z zapewnieniem niezbędnego sprzętu i oprogramowania do tego celu dla 50 seniorów, mieszkańców miasta Rydułtowy, z zastrzeżeniem, iż dopuszcza się udział nowych użytkowników opasek/bransoletek życia w przypadku rezygnacji/śmierci użytkowników opasek/bransoletek życia pierwotnie objętych wsparciem. Przedmiot zamówienia dotyczy 50 sztuk bransoletek/opasek życia, przeszkolenia odbiorców oraz 24 miesięcy teleopieki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195000-3 - System monitorowania pacjentów
64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95868,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95868,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95868,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Healthcare S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751382502
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II nr domu 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95868,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem podnośnika koszowego o wysokości podnoszenia 21m i zasięgu 15 m oraz podnośnika koszowego o wysokości podnoszenia 40m i zasięgu 15m w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy, Chwałowice, Jankowice, Marcel z podziałem na zadania
- Wymiana lin prowadniczych i odbojowych górniczego wyciągu szybowego szybu Leon IV z podziałem na zadania w PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Dostawa dwóch samojezdnych urządzeń montażowych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy w roku 2025.
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego rzeczy ciągnikiem siodłowym z naczepą skrzyniową o ładowności min. 20,0 t, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opiekuńcze i zdrowotne dla uczestników projektu pn. ,,Przystań Pluskowęsy" w Gminie Chełmża z podziałem na zadania
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
więcej: System monitorowania pacjentów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.