eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BatowicePrzebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele administracyjno-rehabilitacyjno--terapeutyczne (etap kolejny-końcowy).



Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele administracyjno-rehabilitacyjno--terapeutyczne (etap kolejny-końcowy).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matejki 24

1.5.2.) Miejscowość: Batowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 285 70 71

1.5.8.) Numer faksu: 12 285 70 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsbatowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsbatowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele administracyjno-rehabilitacyjno--terapeutyczne (etap kolejny-końcowy).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7c09c40-e8c8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083614/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowaniana cele administracyjno-rehabilitacyjno-terapeutyczne (etap kolejny i końcowy)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7c09c40-e8c8-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia , dostępnej pod adresem https://ezamówienia.gov.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia”. Zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia . Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Przed upływem terminu składania ofert, komunikacja w postępowaniu,(pytania do postępowania , wnioski o wyjaśnienie SWZ) z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze”(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zada wanie pytań i udzielanie odpowiedzi.”Formularze do komunikacji” umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu, w podglądzie postępowania , w zakładce „Komunikacja.
Każdorazowo kierując do Zamawiającego oświadczenie, pismo lub wniosek Wykonawca powinien powoływać się na numer referencyjny postępowania tj. DG/272/10/2023.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Część II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Część II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG/272/10/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na ociepleniu budynku gospodarczego wraz z robotami towarzyszącymi, montażem parapetów, płotków śniegowych, instalacji odgromowej, oświetlenia zewnętrznego, i kamer, wymianą rynny, ociepleniem stropodachu, wykonaniem odpływu, balustrady wzdłuż dojścia z parkingu, uzupełnieniem chodnika , nałożenie nakładek antypoślizgowych na schodach zewnętrznych, przeniesienie urządzeń (serwer, centrala telefoniczna, telefony). Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiącymi załączniki nr 1-5 do SWZ , przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-05 do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana wg skali procentowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w części VIII SWZ (art. 108 ust.1 Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) oraz spełniają określone poniżej przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach spełniają warunki dotycząc:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 200 000, 00 zł.
2.4. zdolność techniczna lub zawodowa:
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje podanymi poniżej osobami, które będą realizować zamówienie:
• co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy:
-który posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- który posiada minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych przy budowie lub remoncie obiektów;
-który pełnił funkcję kierownika budowy przy budowie rezerwowego źródła zasilania dla obiektów użyteczności publicznej obejmujące swoim zakresem wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych) i wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł.
-który jest wpisany do rejestru właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ze wskazaniem jego okresu ważności;
• co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót:
- który posada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
-minimum dwuletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych przy budowie lub remoncie obiektów;
- który pełnił funkcję kierownika robót przy budowie rezerwowego źródła zasilania dla obiektów użyteczności publicznej obejmujące swoim zakresem wykonanie instalacji elektrycznych i wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł;
- który jest wpisany do rejestru właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ze wskazaniem jego okresu ważności;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem przedmiotem zamówienia
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zgodnie z art z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiający nie wezwie do złożenia
dokumentu z części IX. ust. 5 pkt 5.3 SWZ o ile Wykonawca wskaże w Formularzu OFERTY, o którym mowa w części IX ust 1 dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Wykazu osób (potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu
określony w części VII ust.1 pkt 1.4 SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za roboty budowlane, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Załącznik nr 12 do SWZ
Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z oferta złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa w części X pkt 2 SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz ma dotyczyć robót budowlanych, w których wykonywaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczące informacji o istnieniu z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji w postępowaniu w zrozumieniu ustawy wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty dotyczące złożenia oferty:
1. Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ wraz z kosztorysem sporządzonym zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr nr 6 do SWZ, podpisany przez przez upoważnione osoby . Upoważnienie to ma wynikać bezpośrednio z dokumentów KRS lub CEIDG .
Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z w/w dokumentów , to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa przez notariusza.
2. Wypełnione Oświadczenie , o którym mowa w części IX ust. 1 SWZ stanowiące załącznik nr 9 do SWZ, dotyczące Wykonawcy, każdego ze wspólników konsorcjum ( w przypadku składania oferty wspólnej), podmiotów trzecich, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu i dotyczące
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania , o których mowa w art. 108 ust 1 Pzp i art 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Zgodnie z art z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu z części IX. ust. 5 pkt 5.3 SWZ o ile Wykonawca wskaże w Formularzu OFERTY, o którym mowa w części IX ust 1 dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.Wykonawca, który w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, to zgodnie z art. 118 ust.3 Pzp składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1ustawy PZP (np członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) .
W takim przypadku, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie , oddzielnie musi udokumentować , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 Pzp oraz art. 7. ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa (załącznik nr 9 do SWZ)
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, o którym mowa w pkt 2.4.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , oświadczenia, o których mowa w części IX ust. 1 SWZ (zgodnie z art. 125, ust.1 Pzp) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się om udzielenia zamówienia , w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej- dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika , które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy ( w treści Formularza Oferty)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w Załączniku nr 8 do SWZ (wzór umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-19 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.