eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lgota Wielka › Zakup i dostawa fabrycznie nowych maszyn rolniczych w ramach zadania - 1. Zakup ciągnika rolniczego, 2. Zakup kosiarki bijakowej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych maszyn rolniczych w ramach zadania - 1. Zakup ciągnika rolniczego, 2. Zakup kosiarki bijakowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60

1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 680 13 81

1.5.8.) Numer faksu: 44 680 17 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lgotawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowych maszyn rolniczych w ramach zadania - 1. Zakup ciągnika rolniczego, 2. Zakup kosiarki bijakowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1582d6-d50f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa fabrycznie nowych maszyn rolniczych w ramach zadania: 1.Zakup ciągnika rolniczego; 2. Zakup kosiarki bijakowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.IR.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Specyfikacja techniczna ciągnika rolniczego:
1) ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji 2021 lub 2022
2) ciągnik spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,
3) silnik wysokoprężny o pojemności min. 3300 cm3 ,min. 4 cylindrowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany o mocy maksymalnej min 50 kW spełniający normę emisji spalin min. STAGE 4, z zastosowania filtra cząstek stałych „DPF”, Prędkość jazdy Min. 40 km/h
4) napęd ciągnika rolniczego na dwie osie z możliwością wyboru napędu na jedną oś,
5) koła jezdne:
a) przednie: 280/85 R24,
b) tylne: 420/85 R30,
6) blokada dyferencjału na tylnej osi 100%,
7) skrzynia biegów min. 12x12 z rewersem synchronizowanym,
8) układ kierowniczy ze wspomaganiem,
9) 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny z układem wspomagania ,
10) układ hydrauliczny: dwie pompy hydrauliczne oddzielna do układu kierowniczego i smarowania oraz pompa dla hydrauliki zewnętrznej,
11) instalacja hamulca pneumatycznego do przyczepy ,
12) TUZ przedni i min. 1 para przewodów hydraulicznych
13) TUZ tył min. 3 pary przewodów hydraulicznych
14) błotniki kół przednich i tylnych,
15) ogrzewana i wentylowana kabina operatora z pasem bezpieczeństwa, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z poziomem hałasu w kabinie do 80 dB, szerokokątne lusterka, panoramiczne pół okrągłe szyby, wycieraczki przód i tył, spryskiwacze przód i tył,
16) Klimatyzacja kabiny
17) Homologacja na dwie osoby – fotel boczny dla pasażera,
18) masa maszyny min. 2700kg ,
19) zbiornik paliwa o pojemności min. 90 litrów ,
20) instalacja 12V,
21) oświetlenie drogowe i robocze (min. 4 reflektory tył i 4 reflektory przód) ,
22) lampa ostrzegawcza typu „kogut” koloru pomarańczowego,
23) trójkąt,
24) apteczka,
25) gaśnica,
26) komplet kluczy płasko oczkowych od 8 do 32
2. Wymagania dodatkowe:
1) oferowana maszyna musi posiadać certyfikat „CE”,
2) wykonawca powinien posiadać certyfikat autoryzowanego dystrybutora
3) instrukcja obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych,
4) karta gwarancyjna,
5) Wykonawca zapewni szkolenie operatorów,
3. Gwarancja:
1) gwarancja na oferowany ciągnik rolniczy musi wynosić co najmniej 12 miesięcy
2) w okresie gwarancji czynności serwisowe oraz ewentualne naprawy przedmiotu zamówienia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym. Koszty przejazdów związane z wykonaniem czynności serwisowych oraz naprawy przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji będzie ponosić Wykonawca. Ewentualny transport ciągnika rolniczego do serwisu odbywać się będzie na koszt Wykonawcy,
3) Wykonawca zapewnia działanie serwisu gwarancyjnego przedmiotu Umowy na terenie Polski w odległości nie większej niż 30 km liczonych po drogach od siedziby Zamawiającego.
4) Wykonawca zapewni naprawę w czasie maks. do 5 dni od podjęcia naprawy. Czas na podjęcie naprawy wynosi maks. 24 godzin (liczony w dni robocze) od zgłoszenia awarii telefonicznie pod numer kontaktowy Wykonawcy, lub pocztą elektroniczną na adres Wykonawcy lub formą pisemną ,
5) W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu Umowy w terminie określonym powyżej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania, a Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia ciągnika zastępczego wolnego od wad, o parametrach nie gorszych niż ciągnik stanowiący przedmiot Umowy, w ciągu 48 godzin od daty pisemnego zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego. Ciągnik zastępczy musi umożliwiać pracę w takim samym lub wyższym poziomie technicznym i funkcjonalnym jak przedmiot Umowy.
6) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na wydłużenie terminu naprawy,
7) przeglądy gwarancyjne będą odbywały się bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością i zakresem wynikającym z wymagań producenta,
8) w okresie gwarancji Wykonawca nie może odmówić usunięcia usterek/wad/awarii na swój koszt bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,
9) W przypadku braku możliwości usunięcia usterek/wad/awarii Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy bez wad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. "AGROS -WROŃSCY" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740007071

7.3.3) Ulica: Częstochowska 3

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 98-337

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.