eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smętowo GranicznePrzeprowadzenie zajęć/szkoleń/kursów dla dzieci w wieku przedszkolnym, kadry pedagogicznej przedszkoli oraz rodziców w ramach projektu pt. "Edukacja Przedszkolna priorytetem Gminy Smętowo Graniczne"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć/szkoleń/kursów dla dzieci w wieku przedszkolnym, kadry pedagogicznej przedszkoli oraz
rodziców w ramach projektu pt. „Edukacja Przedszkolna priorytetem Gminy Smętowo Graniczne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smętowo Graniczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Smętowo Graniczne

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.gajewska@smetowograniczne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.smetowograniczne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63791d0b-f407-4300-a55a-b7e967bbd9f1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie zajęć/szkoleń/kursów dla dzieci w wieku przedszkolnym, kadry pedagogicznej przedszkoli oraz
rodziców w ramach projektu pt. „Edukacja Przedszkolna priorytetem Gminy Smętowo Graniczne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63791d0b-f407-4300-a55a-b7e967bbd9f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026549/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie zajęć/szkoleń/kursów dla dzieci w wieku przedszkolnym, kadry pedagogicznej przedszkoli oraz rodziców w ramach projektu pt. „Edukacja Przedszkolna priorytetem Gminy Smętowo Graniczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Edukacja Przedszkolna priorytetem Gminy Smętowo Graniczne”, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 – 2027, Działanie FEPM.05.07, wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031439

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej przedszkoli z Gminy Smętowo Graniczne – przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z zakresu:
• Arteterapia - 16h – 1gr;
• Bajkoterapii - 8h – 1gr.;
• edukacji włączającej - 16h – 1gr.;
• Umiejętności poznawcze dzieci i ich wpływ na rozwój - 16h - 1 gr.;
• Nowoczesne narzędzia TIK wykorzystywane w pracy z dzieckiem w tym podstawy kodowania i programowania - 16h - 1 gr.;
• Nowoczesne metody i techniki pracy z dzieckiem. - 16h - 1 gr.;
• Jak wspierać i rozwijać pasję u dzieci - 16h - 1 gr.;
• "Metoda Battii Strauss części: I, II, II" - 15h - 1 gr.;
• Praktyczne warsztaty prowadzenia zajęć ruchowych dla przedszkolaka - 8h - 1 gr.;
• "Jak skutecznie włączyć rodziców w proces edukacji" - 8h - 1gr.;
• "Praca z dziećmi, R/OP dotkniętymi problemem migracji - 8h - 1gr.
Materiały szkoleniowe na wezwanie Zamawiającego (prezentacje, pomoce, książki itp.) muszą być przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych np:
- widoczność prezentacji dostosowana dla osób ze specjalnymi potrzebami,
- przygotowane materiały graficzne muszą spełniać warunki dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami.
Zamawiający o konieczności przygotowania materiałów szkoleniowych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych powiadomi Wykonawcę do 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres usług objętych zamówieniem oraz wymagania Zamawiającego określają: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ - OPZ oraz projektowane istotne postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia – zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla 2 osób w następującym zakresie:
• Kurs kwalifikacyjny z zakresu Integracji Sensorycznej I i II stopnia -1 os.;
• Kurs kwalifikacyjny z zakresu Integracji Sensorycznej I i II stopnia -1 os..
Materiały szkoleniowe na wezwanie Zamawiającego (prezentacje, pomoce, książki itp.) muszą być przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych np:
- widoczność prezentacji dostosowana dla osób ze specjalnymi potrzebami,
- przygotowane materiały graficzne muszą spełniać warunki dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami.
Zamawiający o konieczności przygotowania materiałów szkoleniowych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych powiadomi Wykonawcę do 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres usług objętych zamówieniem oraz wymagania Zamawiającego określają: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ - OPZ oraz projektowane istotne postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia – zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zajęć wyrównujących szanse rozwojowe dzieci w następującym zakresie:
• Zajęcia gimnastyki korekcyjnej;
• Zajęcia z Integracji Sensorycznej;
• Zajęcia arteterapii z elementami bajkoterapii
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres usług objętych zamówieniem oraz wymagania Zamawiającego określają: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ - OPZ oraz projektowane istotne postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia – zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 249000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe dzieci w następującemu zakresie:
• Zajęcia ruchowo/sportowe;
• Zajęcia pro zawodowe;
• Zajęcia programowania i kodowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres usług objętych zamówieniem oraz wymagania Zamawiającego określają: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ - OPZ oraz projektowane istotne postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia – zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 147600 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pedagogizacja rodziców/opiekunów prawnych w następującym zakresie:
• Warsztaty – pedagogizacja dla rodziców (40 osób)
Materiały szkoleniowe na wezwanie Zamawiającego (prezentacje, pomoce, książki itp.) muszą być przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych np:
- widoczność prezentacji dostosowana dla osób ze specjalnymi potrzebami,
- przygotowane materiały graficzne muszą spełniać warunki dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami.
Zamawiający o konieczności przygotowania materiałów szkoleniowych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych powiadomi Wykonawcę do 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres usług objętych zamówieniem oraz wymagania Zamawiającego określają: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ - OPZ oraz projektowane istotne postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia – zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31472,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31472,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAIK GROUP ARTUR MAIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351592349

7.3.3) Ulica: Podstrobów 6A

7.3.4) Miejscowość: Nowy Kawęczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 96-115

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31472 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla Części II do upływu terminu oznaczonego w treści SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu jako terminu składania ofert, tj. do dnia 24.01.2025 r. do godziny 9:30 nie została złożona żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237329,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomorska Akademia Nauki i Rozwoju Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922291416

7.3.3) Ulica: Główna 91

7.3.4) Miejscowość: Kolincz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-211

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150892,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomorska Akademia Nauki i Rozwoju Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922291416

7.3.3) Ulica: Główna 91

7.3.4) Miejscowość: Kolincz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-211

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla Części V do upływu terminu oznaczonego w treści SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu jako terminu składania ofert, tj. do dnia 24.01.2025 r. do godziny 9:30 wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.