Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128579/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00139009/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,120458,4490ef5c3a9ab24d3c5cfff61c04271c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa9e142-be58-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038736/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów z Ukrainy - Bytom - Miasto na prawach powiatu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego cd. w informacjach pozostałych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35934,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (obejmująca zakup, transport, wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) mebli szkolnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy na jakąkolwiek rzecz objętą przedmiotem zamówienia gwarant przewidział dłuższy okres gwarancji obowiązuje ten okres.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie podzielił postępowania na części z uwagi na jednolity charakter zamówienia (możliwa jest dostawa przez jednego wykonawcę), niemniej jednak niniejsze zamówienie stanowi część zamówień na dostawę mebli, które zostały objęte odrębnymi postępowaniami. Zamówienie objęte nin. postępowaniem w pełni dostępne jest dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego wartość, oszacowana na poziomie nie przekraczającym „progów unijnych” i nieznacznie przekraczającym próg ustawowy, określenie warunków zamówienia na minimalnym poziomie, a także nie stawianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22732,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77932,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22732,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne "AKMA" Podstawski Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005710960
7.3.3) Ulica: Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22732,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Remont biegów schodowych na parterze w budynku zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania - ul. Witczaka 104
- Remont dachu budynku administracyjno-gospodarczego w Oddziale Zewnętrznym w Zabrzu Aresztu Śledczego w Bytomiu
- "Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Bytomiu ".
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.