Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134010/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00143093/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Banie pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skośna 6
1.5.2.) Miejscowość: Banie
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@banie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.banie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://banie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Banie pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd6f7a49-bda2-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053746/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Banie pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPU.271.2.2023.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określa Rozdział XVIII. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia brzmi: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Banie pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Banie pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych
2) wyposażenie nieruchomości niezamieszkałych w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych z należytą starannością, w terminach i częstotliwością wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru.
6. Wykonawca odbiera i transportuje odpady również w przypadkach, kiedy dojazd będzie utrudniony z powodu np. niekorzystnych warunków atmosferycznych itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Trasy przewozu odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych i gminnych.
W przypadku, gdy usługa nie będzie możliwa do zrealizowana w ustalonym terminie, dniem odbioru będzie dzień następny lub kolejne dni po wyznaczonym terminie, jednak nie dłużej
niż 5 dni.
7. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami BHP.
8. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.
9. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów oraz dokumentacji związanej
z działalnością objętą przedmiotem zamówienia zgodnie z odrębnymi przepisami.
12. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie elektronicznej i pisemnej raportów zawierających informacje o masie
w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz
ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane odebrane z nieruchomości niezamieszkałych odpady komunalne.
13. Raport, o którym mowa w ust. 12 musi być przekazany do siedziby Zamawiającego wraz
z kartami przekazania odpadów do 7 dni od wezwania.
14. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania sprawozdań zgodnie z zapisami ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2519 z póź. zm.).
15. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę do wysokości umowy przez cały okres obowiązywania umowy, którą zobowiązuje się okazać Zamawiającemu na żądanie.
16. Zapłata wynagrodzenia następować będzie miesięcznie ryczałtowo na podstawie faktur, wystawianych każdorazowo do 7 dnia miesiąca następnego, za miesiąc poprzedni świadczenia usług.
17. Wszystkie wymagania określone w SWZ oraz załącznikach do specyfikacji stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101862,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285917,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101862,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-MYŚL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971516364
7.3.3) Ulica: Dalsze 36
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101862,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.