Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00109331/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa patchcordów, NAS'ów, przełączników sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Jednostek Podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227640516
1.5.8.) Numer faksu: 227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa patchcordów, NAS'ów, przełączników sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Jednostek Podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72a04c2d-b1a9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017829/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakupy informatyczne (PZSP Serock, PZSP Legionowo, PZSiPS, PZSO)
1.2.4 Zakupy informatyczne (DPS, PCPR, CIS)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109331/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 166513,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część nr 1 zamówienia - Zakup patchcordów i NASZamówienie obejmuje swoim zakresem dostawę po 20 sztuk każdego rodzaju patchcord z wtyczkami zalanymi na etapie produkcji o parametrach: UTP kat.6 1m czerwony, UTP kat.6 1m niebieski, UTP kat.6 1m żółty, UTP kat.6 1m czarny, UTP kat.6 2m czerwony, UTP kat.6 2m niebieski, UTP kat.6 2m żółty, UTP kat.6 2m czarny, UTP kat.6 5m czerwony, UTP kat.6 5m niebieski, UTP kat.6 5m żółty, UTP kat.6 5m czarny, 3 sztuk NAS, 5 sztuk ACCESS POINT na potrzeby Jednostek Podległych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony sprzęt, akcesoria i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcześniej nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie,
2) wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
3) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność,
4) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.
5. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.
6. Podstawowe warunki gwarancji mechanicznej i elektronicznej producenta sprzętu:
1) minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji producenta (NBD, w siedzibie Zamawiającego) określono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia;
2) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji producenta ponad okres minimalny określony w załączniku do SWZ, Zamawiający wymaga, żeby oferowana dodatkowa gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki, jak gwarancja minimalna wymagana w załączniku do SWZ. Dodatkowa gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis;
3) zaproponowanie w ofercie dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV SWZ.
7. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 18699,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 zamówienia - Zakup przełączników sieciowychZamówienie obejmuje swoim zakresem dostawę 9 sztuk przełączników zarządzalnych 48 portowych, 1 sztukę przełącznika zarządzalnego 24 portowych, 22 sztuki wkładki SFP+ Transceivers 10Gb/s 850nm 300m LC MM, 4 sztuki wkładki SFP Transceivers 1Gb/s 850nm 550m LC MM na potrzeby Jednostek Podległych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony sprzęt, akcesoria i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcześniej nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie,
2) wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
3) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność,
4) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.
Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.
Podstawowe warunki gwarancji mechanicznej i elektronicznej producenta sprzętu:
1) minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji producenta (NBD, w siedzibie Zamawiającego) określono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia;
2) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji producenta ponad okres minimalny określony w załączniku do SWZ, Zamawiający wymaga, żeby oferowana dodatkowa gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki, jak gwarancja minimalna wymagana w załączniku do SWZ. Dodatkowa gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis;
3) zaproponowanie w ofercie dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV SWZ.
Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 22113,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3 zamówienia - Zakup oprogramowaniaZamówienie obejmuje swoim zakresem dostawę 17 sztuk licencji na oprogramowanie biurowe oraz 10 sztuk licencji na oprogramowanie antywirusowe na potrzeby Jednostek Podległych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony sprzęt, akcesoria i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcześniej nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie,
2) wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
3) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność,
4) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.
Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.
Podstawowe warunki gwarancji mechanicznej i elektronicznej producenta sprzętu:
1) minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji producenta (NBD, w siedzibie Zamawiającego) określono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia;
2) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji producenta ponad okres minimalny określony w załączniku do SWZ, Zamawiający wymaga, żeby oferowana dodatkowa gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki, jak gwarancja minimalna wymagana w załączniku do SWZ. Dodatkowa gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis;
3) zaproponowanie w ofercie dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV SWZ.
Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 25691,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12374,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27149,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24830,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBA SYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242872114
7.3.3) Ulica: Chłopickiego 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-314
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24830,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na powyższe postępowanie w części nr 2 złożono cztery oferty, a cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków na zwiększenie kwoty z oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26123,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58176,54 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27576,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39810,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39810,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HENWAR Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182094710
7.3.3) Ulica: Perzyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-883
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31574,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Budowa klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie.
- Wykonanie siedziby Powiatowej Instytucji Kultury w Legionowie Etap I wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowej (...)
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1819W ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Aleja 3-go Maja w Legionowie"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz rozbudowa drogi powiatowej Nr 1812W w Dąbkowiźnie w Gminie Nieporęt".
- Przebudowa miejskiego systemu monitoringu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych, strzałki i symbole) na terenie Legionowa
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.