Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135664/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie kursów języka polskiego oraz kompetencji społecznych w ramach projektu pt. „Odpowiadanie na pilne potrzeby dzieci i rodzin uchodźców w Polsce”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200018502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciepła 32
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-472
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 651 58 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ckubialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckubialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac7a6387-c269-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie kursów języka polskiego oraz kompetencji społecznych w ramach projektu pt. „Odpowiadanie na pilne potrzeby dzieci i rodzin uchodźców w Polsce”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac7a6387-c269-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 026/6/2023/ZP/UNICEF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ilość osób do przeszkolenia: 700;2. Celem kursu jest ograniczanie bariery językowej uchodźców z Ukrainy w środowisku szkolnym oraz wyrównanie ich szans edukacyjnych. Kursy prowadzone będą w trybie stacjonarnym lub online, adresowane będą do dzieci uchodźców z Ukrainy i ich rodziców;
3. Kurs obejmuje 28 grup, średnio po 25 osób w każdej grupie;
4. Ilość godzin przypadających na grupę: średnio 35 (+- 2 h), łącznie na cały kurs – 980 godzin.
5. Zajęcia winny odbywać się z częstotliwością: min. 2 razy w tygodniu, średnio 2 lub 3 godziny lekcyjne od poniedziałku do soboty, łączny czas realizacji dla jednej grupy – 2 miesiące.
6. Wykonawca winien dostosować program nauczania do poziomu znajomości języka polskiego uczestników kursu i zakwalifikować do odpowiedniej grupy szkoleniowej (poziom początkujący, podstawowy, średniozaawansowany). Program kursu winien być dopasowany do poziomu językowego grupy szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 78400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ilość osób do przeszkolenia: 700;2. Celem kursu jest adaptacja uchodźców z Ukrainy w Polsce. Kursy prowadzone będą w trybie stacjonarnym adresowane będą do dzieci uchodźców z Ukrainy i ich rodziców;
3. Kurs obejmuje 28 grup, średnio po 25 osób w każdej grupie;
4. Ilość godzin przypadających na grupę: średnio 15 (+- 2 h), łącznie na cały kurs – 420 godzin.
5. Zajęcia winny odbywać się z częstotliwością średnio 2 lub 3 razy w tygodniu po 2 lub 3 godziny lub w blokach po np. 3 spotkania 5 godzin lub 2 spotkania po 7 i 8 godzin, łączny czas realizacji dla jednej grupy jeden miesiąc.
6. Minimalny zakres tematyczny treningu kompetencji społecznych skierowanych do:
1) osób dorosłych:
a) omówienie zasad funkcjonowania edukacji w Polsce. Etapy edukacji: żłobek, przedszkole, szkoła podstawowa, szkoła ponadpodstawowa, studia wyższe.
b) omówienie zasada funkcjonowania opieki medycznej – ubezpieczanie, przysługujące świadczenia.
c) omówienie form zatrudnienia w Polsce - umowa zlecenie, umowa o pracę i ich różnice, rozliczenie podatku dochodowego.
d) omówienie głównych instytucji pomocowych dla uchodźców, wskazanie adresów stron internetowych tych instytucji.
e) omówienie właściwości i kompetencji urzędów w Polsce – gdzie jaką sprawę załatwić.
2) dzieci:
a) omówienie zasad funkcjonowania edukacji w Polsce. Etapy edukacji: żłobek, przedszkole, szkoła podstawowa, szkoła ponadpodstawowa, studia wyższe;
b) omówienie zasad oceniania dzieci w szkole;
c) możliwości wsparcia uczniów, w szczególności w zakresie pedagogicznym, psychologicznym, współżycia społecznego, bezpieczeństwa, itp.;
d) możliwości skorzystania z doradztwa zawodowego przez uczniów stojących przed wyborem ścieżki edukacyjno – zawodowej;
e) zasad adaptacji w nowym środowisku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro Projekt Marta Dobrzycka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661328268
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięstwa 8 lok. 501
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-703
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro Projekt Marta Dobrzycka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661328268
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 8 lok. 501
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-703
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości w pracy urządzeń zamontowanych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku
- Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i dostawą wyposażenia dla potrzeb ptaków, nietoperzy, wiewiórek i owadów pożytecznych na terenach parków, skwerów i zieleńców w Białymstoku
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu X Liceum Ogólnokształcącego ul. Zwycięstwa 28 i stołówki szkoły ul. Stołeczna 6 . "
- Cyfryzacja analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Obsługa weterynaryjna
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Świadczenie usług realizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu: "Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie Żukowo"
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Lelis w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Kompleksowa organizacja prac Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Lubuskim (RKRES) w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.