Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133258/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, GOSPODARCZYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU PRZY UL. SŁOWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY W ZWIĄZKU Z JEGO ADAPTACJĄ NA SIEDZIBĘ STAROSTWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5835400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, GOSPODARCZYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU PRZY UL. SŁOWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY W ZWIĄZKU Z JEGO ADAPTACJĄ NA SIEDZIBĘ STAROSTWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0433784a-c180-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035259/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont i przebudowa pomieszczeń biurowych, gospodarczych i ciągow komunikacyjnych w budynku przy ul. Słowackiego 3 w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133258
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o których mowa w art. 7 pkt. 21 ustawy Pzp, ukierunkowane na dostosowanie istniejącego układu funkcjonalno-użytkowego do nowych potrzeb funkcjonowania w nim urzędu Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy, poprawę dostępności dla osób z niepełnosprawnościami poprzez instalację płytek dotykowych BRAJL na ciągach komunikacyjnych oraz poprawę estetyki wnętrza budynku poprzez wymianę wyeksploatowanych materiałów wykończeniowych i osprzętu instalacyjnego oraz odnowienie powłok malarskich.
2) Przedmiotowe prace będą dotyczyły branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
3) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4) Budynek kamienicy przy ul. Słowackiego 3 posiada 6 kondygnacji w tym piwnicę i poddasze. Budynek ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków województwa kujawsko-pomorskiego oraz zlokalizowany jest w strefie „B” ochrony konserwatorskiej.
5) Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykona projekt oświetlenia celem zapewnienia optymalnej liczby lumenów, przy zachowaniu projektowanych punktów świetlnych.
6) Zamawiający informuje, że w budynku znajduje się wyposażenie (meble biurowe, szafy itp.), które to w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie obowiązany przenieść np. na inne kondygnacje i zabezpieczyć na czas remontu.
7) Zamawiający wymaga, by Wykonawca przygotowując harmonogram realizacji robót wziął pod uwagę plany Zamawiającego związane z przystosowywaniem budynku do jego potrzeb, a które nie zostały objęte przedmiotowym zamówieniem tj. wyposażenie i uruchomienie serwerowni.
8) Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji remontu pracownicy Zamawiającego, w ramach wykonywania swoich zadań, muszą mieć swobodny dostęp do pomieszczeń budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421145-2 - Instalowanie rolet
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45454100-5 - Odnawianie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1777000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2955094,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1777000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYDGOSTA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5546236275
7.3.3) Ulica: Fordońska 246
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1777000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Świadczenie usług personelu pływającego na przeprawie promowej w Solcu Kujawskim w 2024 r."
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych do wykonywania oznaczeń histochemicznych i immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatów na okres 12 miesięcy
- Odnowa nawierzchni DW 543 odc. Kamień-Mileszewy od km 39+460 do km 41+820, dł. 2,360 km
- Dostawa systemu do ciągłego monitorowania wyładowań niezupełnych w generatorze zainstalowanym w ZTPOK MKUO ProNatura Sp. z o.o.
- Remont C.O. wraz z węzłem w budynku małej administracji na terenie Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, znak sprawy TP/7/Dkw/2024
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piętrze budynku
- PRACE KONSERWATORSKIE NA CMENTARZU WOJENNYM Z I WOJNY ŚWIATOWEJ NR 60 W MAŁASTOWIE, GMINA SĘKOWA
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.