Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WIW.DA.272.4.2022 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 170
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-836
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wiw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6018421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WIW.DA.272.4.2022 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-028e9fa6-bfc0-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00115128/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 [29] Zakup z dostawą do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu materiałów laboratoryjnych.
1.2.3 [30] Zakup z dostawą do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu odczynników chemicznych ogólnodostępnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.DA.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzebyPracowni Serologii WIW w Opolu, w części nr 1: Sukcesywny zakup odczynników - Bruceloza - na potrzeby Pracowni Serologii. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 14778,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzebyPracowni Serologii WIW w Opolu, w części nr 2: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych - końcówki do pipet Eppendorf - na potrzeby Pracowni Serologii. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 9259,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzebyPracowni Serologii WIW w Opolu, w części nr 3: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych - końcówki do pipet HTL - na potrzeby Pracowni Serologii. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1666,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzebyPracowni Serologii WIW w Opolu, w części nr 4: Sukcesywny zakup odczynników - choroba Aujeszkyego - na potrzeby Pracowni Serologii. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzebyPracowni Serologii WIW w Opolu, w części nr 5: Sukcesywny zakup odczynników - enzootyczna białaczka bydła - na potrzeby Pracowni Serologii. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8536,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzebyPracowni Serologii WIW w Opolu, w części nr 6: Sukcesywny zakup odczynników - gorączka Q - na potrzeby Pracowni Serologii. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzebyPracowni Serologii WIW w Opolu, w części nr 7: Sukcesywny zakup odczynników - IBR gB - na potrzeby Pracowni Serologii. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2764,23 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzebyPracowni Serologii WIW w Opolu, w części nr 8: Sukcesywny zakup odczynników - Test ELISA Mycoplasma gallisepticum - na potrzeby Pracowni Serologii. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2113,82 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzebyPracowni Serologii WIW w Opolu, w części nr 9: Sukcesywny zakup odczynników - Antygen MG - na potrzeby Pracowni Serologii. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2089,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 02.05.2022r. do godz. 09:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 1, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, w części nr 1, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4280,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4280,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4280,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113-295-35-94
7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4280,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1439,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1439,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1439,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113-295-35-94
7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1439,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 3) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu, w części nr 4, została złożona jedna oferta, przez firmę Labiol.pl Emilia Zysk – Puda, ul. Elbląska 10/77, 01-737 Warszawa, z ceną oferty 18 892,80 zł brutto oraz oferowanym terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia do 14 dni roboczych Tym samym firma Labiol.pl Emilia Zysk – Puda, w części nr 4 przedstawiła najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia, w części nr 4, zamierzał przeznaczyć kwotę 8 000,00 zł brutto. Zamawiający podjął decyzję o niezwiększanie finansowania zamówienia w części nr 4 oraz Zamawiający podjął o unieważnienie postępowania, w części nr 4, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 02.05.2022r. do godz. 09:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 5, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, w części nr 5 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 3) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu, w części nr 6, została złożona jedna oferta, przez firmę Labiol.pl Emilia Zysk – Puda, ul. Elbląska 10/77, 01-737 Warszawa, z ceną oferty 6 888,00 zł brutto oraz oferowanym terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia do 14 dni roboczych Tym samym firma Labiol.pl Emilia Zysk – Puda, w części nr 6 przedstawiła najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia, w części nr 6 zamierzał przeznaczyć kwotę 6 000,00 zł brutto. Zamawiający podjął decyzję o niezwiększanie finansowania zamówienia w części nr 6 oraz Zamawiający podjął o unieważnienie postępowania, w części nr 6, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 3) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu, w części nr 7, została złożona jedna oferta, przez firmę Labiol.pl Emilia Zysk – Puda, ul. Elbląska 10/77, 01-737 Warszawa, z ceną oferty 3 690,00 zł brutto oraz oferowanym terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia do 14 dni roboczych Tym samym firma Labiol.pl Emilia Zysk – Puda, w części nr 7 przedstawiła najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia, w części nr 7 zamierzał przeznaczyć kwotę 3 400,00 zł brutto. Zamawiający podjął decyzję o niezwiększanie finansowania zamówienia w części nr 7 oraz Zamawiający podjął o unieważnienie postępowania, w części nr 7, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 3) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu, w części nr 8, została złożona jedna oferta, przez firmę Labiol.pl Emilia Zysk – Puda, ul. Elbląska 10/77, 01-737 Warszawa, z ceną oferty 4 095,90 zł brutto oraz oferowanym terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia do 7 dni roboczych Tym samym firma Labiol.pl Emilia Zysk – Puda, w części nr 8 przedstawiła najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia, w części nr 8 zamierzał przeznaczyć kwotę 2 600,00 zł brutto. Zamawiający podjął decyzję o niezwiększanie finansowania zamówienia w części nr 8 oraz Zamawiający podjął o unieważnienie postępowania, w części nr 8, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 02.05.2022r. do godz. 09:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 9, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, w części nr 9, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy płynu Adblue
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.