eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlembówBudowa Szkoły Podstawowej w Woli Rasztowskiej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Szkoły Podstawowej w Woli Rasztowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-792c2d91-9c92-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Szkoły Podstawowej w Woli Rasztowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-792c2d91-9c92-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027389/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa Szkoły Podstawowej w Woli Rasztowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18814603,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Szkoły Podstawowej w Woli Rasztowskiej.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót pomiarowych;
2) wykonanie robót ziemnych;
3) wykonanie robót żelbetonowych;
4) wykonanie podłóg na gruncie oraz na stropie;
5) wykonanie ścian murowanych;
6) wykonanie stropodachu i dachu;
7) wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej;
8) wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej;
9) wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej;
10) wykonanie elewacji;
11) wykonanie robót wykończeniowych;
12) wykonanie dojazdu, parkingu oraz chodnika;
13) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
14) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

Szczegółowe informacje:
1) Powierzchnia proj. użytkowa Szkoły z salą gimnastyczną - 3 242,90 m²;
2) Powierzchnia proj. zabudowy - 2 085,91 m²;
3) Proj. kubatura - 18 761,85 m³;
4) Długość budynku - 84,28 m;
5) Szerokość budynku - 59,63 m;
6) Ilość kondygnacji nadziemnych - 2 – budynek szkoły,
- 1 - sala gimnastyczna;
7) Ilość kondygnacji podziemnych - 0;
8) Wysokość budynku (od poziomu terenu) - 9,00 m (budynek szkoły),
- 9,67 m (sali gimnastycznej);
9) Poziom posadzki parteru - 96,20 m n.p.m.;
10) Projektowana powierzchnia utwardzona dojazdu i miejsc postojowych - 3 933,00 m².

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią załącznik nr 9 – „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)”, do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), m.in.:
1) Decyzja nr 947p/2022 o pozwoleniu na budowę z dnia 5 sierpnia 2022r. (znak: WAB.6740.4.67.2022);
2) Projekt budowlany;
3) Przedmiary robót;
4) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.

Pozostałe dokumenty i projekty dotyczące ww. przedmiotu zamówienia, zamieszczone są do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) i stanowią załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca skompletuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz dokumenty gwarancyjne, a także uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz sprawdzenia zgodności załączonych do SWZ w/w dokumentów oraz projektów ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i mają za zadanie ułatwić Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej.

Ważne: Zamawiający przewiduje płatności częściowe wraz z postępem prac według poniższego schematu:
1) środki własne Zamawiającego (do kwoty odpowiadającej udziałowi własnemu Zamawiającego) – płatne na bieżąco wraz z postępem prac (płatności częściowe);
2) z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – pierwsza transza 5 mln zł płatna po wykonaniu stanu surowego zamkniętego;
3) z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – druga transza 5 mln zł płatna po zakończeniu realizacji inwestycji.
Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Umowa z Wykonawcą Inwestycji przewidywać będzie zapewnienie finansowania przez Wykonawcę Inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Promesy), z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji nastąpi w dwóch transzach (1. - po wykonaniu stanu surowego zamkniętego oraz 2. - po wykonaniu inwestycji) w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru częściowego oraz końcowego Inwestycji przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19477211,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21695970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19477211,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arcus Technologie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322055386

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 17

7.3.4) Miejscowość: Celestynów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19477211,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.